Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 januari 2025, 22:50 uur
Haten op Merel, dan moet je hart wel echt zwart zijn.
1
geplaatst: 7 januari 2025, 12:08 uur
Merel Conijn 
Leuk dat ze haar eerder getoonde potentie dit jaar waar aan het maken is.

Leuk dat ze haar eerder getoonde potentie dit jaar waar aan het maken is.
1
geplaatst: 7 januari 2025, 12:38 uur
Juul1998B schreef:
Nooit van gehoord, is dat een opkomende darter?
Nooit van gehoord, is dat een opkomende darter?
P2 - pijltjes pleuren - van mij mag dat de tweede of derde sport (na vroem-vroem in dat geval) die hier wordt weggevaagd, na de sport waarvan de naam niet meer mogen noemen

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 januari 2025, 14:57 uur
Mjuman schreef:
P2 - pijltjes pleuren - van mij mag dat de tweede of derde sport (na vroem-vroem in dat geval) die hier wordt weggevaagd, na de sport waarvan de naam niet meer mogen noemen
(quote)
Eindelijk zijn we het eens volstrekt eens.
2
geplaatst: 7 januari 2025, 16:29 uur
Boeh!!
Darts in de koning onder de sporten. Dat het nog niet olympisch kan niets anders zijn dan een complot…
Darts in de koning onder de sporten. Dat het nog niet olympisch kan niets anders zijn dan een complot…
2
geplaatst: 7 januari 2025, 18:08 uur
Het zijn Statler en Waldorf a.k.a. OWW en Mju maar. Laat gaan.
3
geplaatst: 7 januari 2025, 18:30 uur
Poeha schreef:
Het zijn Statler en Waldorf a.k.a. OWW en Mju maar. Lekker laten begaan.
Het zijn Statler en Waldorf a.k.a. OWW en Mju maar. Lekker laten begaan.
Voortaan wel even achter de oren drogen met die handdoek, met dit weer loop je maar zo een kou op

Dit zal wel de eerste keer zijn dat we samen in één post worden genoemd. Mijn afkeer van dit pijltjespleuren vloeit mede voort uit het feit dat dat we (mijn team) ooit na een tournooi (in de sport die hier niet meer genoemd mag worden) in Umea (univ.) opdraaiden voor het vat bier, omdat ik verloor met pijltjespleuren van een behoorlijk aangeschoten Schot (en ik dacht dat doe ik wel even)

2
Onweerwolf
geplaatst: 7 januari 2025, 19:04 uur
Misschien kunnen we een speciaal topic openen voor tokkie'sporten' met foebel, autootje racen en pijltjesgooien. 

2
geplaatst: 7 januari 2025, 19:16 uur
Dus voor 95% van het gepeupel hier en ginder. Top idee, hoeven jullie daar niet meer tussendoor te fietsen.
1
geplaatst: 8 januari 2025, 15:43 uur
De vervolgvraag is dan ook: is het terecht dat Nathan Aspinall een premier League-ticket heeft bemachtigd? Ik vind van niet, ondanks zijn leuke snoetje. Searle/Dedecker/Edhouse hadden hem meer verdiend…
1
geplaatst: 8 januari 2025, 16:31 uur
Tijd dat de F1 weer begint als ik het hier zo lees. Het gaat weer nergens over hier. 

1
geplaatst: 8 januari 2025, 16:35 uur
F1 is echt de saaiste sport ooit imo. (Om naar te kijken)
Geef mij maar op 1 voetbal, 2 darts en 3 tennis
Geef mij maar op 1 voetbal, 2 darts en 3 tennis

0
geplaatst: 8 januari 2025, 20:35 uur
1. NBA
2. NFL
3. Wielrennen
Het WK darts - en een paar andere toernooien - vind ik wel leuk. De Premier League boeit me dan weer weinig. Zeker niet sinds het geklooi met het format. Het oude format, waarbij er spelers tussentijds afvielen, vond ik interessanter om te volgen. Daarnaast vind ik het darten de laatste jaren sowieso een stuk saaier geworden. Weinig aansprekende namen/ characters meer op de tour.
2. NFL
3. Wielrennen
Het WK darts - en een paar andere toernooien - vind ik wel leuk. De Premier League boeit me dan weer weinig. Zeker niet sinds het geklooi met het format. Het oude format, waarbij er spelers tussentijds afvielen, vond ik interessanter om te volgen. Daarnaast vind ik het darten de laatste jaren sowieso een stuk saaier geworden. Weinig aansprekende namen/ characters meer op de tour.
2
geplaatst: 8 januari 2025, 21:38 uur
Edgar18 schreef:
Ik sta er ook zo in. Alle "oudgedienden" verdwijnen zo langzamerhand/beginnen een stapje terug te doen/hebben dat al gedaan/ of kunnen dat beter doen (Barney bijvoorbeeld). En de aanwas speelt vrij klinisch c.q. het wordt steeds professioneler. Aansprekende nieuwe darters zijn er nauwelijks meer. En eigenlijk worden er veel te veel dartstoernooien georganiseerd. Maar hey de commercie, he. Overkill, net als bij foebel.Het WK darts - en een paar andere toernooien - vind ik wel leuk. De Premier League boeit me dan weer weinig. Zeker niet sinds het geklooi met het format. Het oude format, waarbij er spelers tussentijds afvielen, vond ik interessanter om te volgen. Daarnaast vind ik het darten de laatste jaren sowieso een stuk saaier geworden. Weinig aansprekende namen/ characters meer op de tour.
1
geplaatst: 12 januari 2025, 15:35 uur
Ik zag net op TV iemand bij het EK Allround Schaatsen, in Thialf, met een eendenmuts zitten. Zou dat Onweerwolf zijn?
Lijkt er overigens op dat de Noren bij de mannen makkelijk gaan winnen. Bij de dames gaat het tussen Joy Beune en Antoinette Rijpma.
Lijkt er overigens op dat de Noren bij de mannen makkelijk gaan winnen. Bij de dames gaat het tussen Joy Beune en Antoinette Rijpma.
1
geplaatst: 24 januari 2025, 10:05 uur
Djokovic kwam na afloop te spreken over de blessures die hem de laatste jaren teisteren. "Het klopt dat ik de laatste jaren vrij vaak geblesseerd ben", zei de 37-jarige Serviër, die vorig jaar ook al moest opgeven op Roland Garros vanwege fysiek leed. "Ik heb geen idee wat daar de oorzaak van kan zijn."
Onbegrijpelijk. Echt een raadsel dit. Aldus de 37-jarige (!) prof-tennisser

3
geplaatst: 24 januari 2025, 10:13 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Ik denk dat covid nog door zijn lijf giert. Tijd voor een prikkie

1
geplaatst: 24 januari 2025, 10:19 uur
0
geplaatst: 24 januari 2025, 11:18 uur
Precies daarover heeft Zonneveld het al eens gehad: 'Uitkomst onderzoek Froome blaast regelgeving op' - nos.nl
1
geplaatst: 25 januari 2025, 19:10 uur
Van der Poel was vandaag in Maasmechelen wederom een klasse apart. Een ruime minuut voor WvA eindigend na net een gebroken rib te hebben gehad, diepe buiging. 6/6 is 'ie in alle crosses waar hij aan heeft deelgenomen dit seizoen, wat natuurlijk gewoon weer ongekend en buitengewoon goed is. Ben benieuwd of bij het WK 7/7 wordt!
1
geplaatst: 1 februari 2025, 10:30 uur
De Six Nations is weer begonnen! De openingswedstrijd op vrijdagavond was niet zo veel aan, Frankrijk was veel te sterk voor Wales.
Ik hoop op iets meer spanning vandaag en kijk uit naar Ierland - England.
Ik hoop op iets meer spanning vandaag en kijk uit naar Ierland - England.
0
geplaatst: 1 februari 2025, 17:37 uur
HET IS EEN SWEEP MARTIN. HET IS EEN SWEEP. EEN SWEEP. 1, 2 en 3 zijn ze. Eén, twee en drie. Het is een sweep
1
geplaatst: 2 februari 2025, 14:49 uur
1
Onweerwolf
geplaatst: 4 februari 2025, 22:25 uur
Erben Wennemars die het breken van de streak van Stolz gewoon feilloos voorspelt, net als de podiumplek van Mereltje een paar weken geleden. Wat een baas is het ook.
1
geplaatst: 16 februari 2025, 21:50 uur
1
Onweerwolf
geplaatst: 18 februari 2025, 11:15 uur
Ik moest het inhalen maar inderdaad, wat stond ze er weer. Leukste schaatsvrouw sinds Anni. Als ik Gretz was had ik haar voor de Top 2000 genomineerd.
* denotes required fields.