Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2020, 18:04 uur
Dumoulin was betrokken bij de valpartij van Higuita en moest worden teruggebracht door Gesink. Daardoor zat hij lang achterin de groep en zal hij misschien wat eerder hebben moeten lossen. Hij lijkt OK, maar inderdaad goed dat hij nog wat wedstrijdkilometers kan maken.
Bernal reageerde moeizaam toen Buchmann ging en had in de eindsprint ook niet veel meer over.
Bij Roglic is het hopen dat hij niet te vroeg top is en niet weer ziek wordt in de derde week, zoals vorig jaar in de Giro.
Bernal reageerde moeizaam toen Buchmann ging en had in de eindsprint ook niet veel meer over.
Bij Roglic is het hopen dat hij niet te vroeg top is en niet weer ziek wordt in de derde week, zoals vorig jaar in de Giro.
0
geplaatst: 13 augustus 2020, 18:37 uur
In principe heeft iedereen natuurlijk wedstrijds km te weinig.
Kruijswijk moest er ook veel te vroeg af, komt uiteraard ook door het (lachwekkende?) tempo van Bernal zijn mannen. Dat Froome liet lopen was neem ik aan de bedoeling. Ze willen de man nog klaarstomen voor de rol van meesterknecht. Zal lastig worden na zijn horror bijna einde carrière blessure. Dan helpt een km je helemaal de pleuris rijden denk ik niet.
Maar in denk dat je bij de wedkantoren op dit moment het minste uitbetaald krijgt bij een tourzege van Roglic
Kruijswijk moest er ook veel te vroeg af, komt uiteraard ook door het (lachwekkende?) tempo van Bernal zijn mannen. Dat Froome liet lopen was neem ik aan de bedoeling. Ze willen de man nog klaarstomen voor de rol van meesterknecht. Zal lastig worden na zijn horror bijna einde carrière blessure. Dan helpt een km je helemaal de pleuris rijden denk ik niet.
Maar in denk dat je bij de wedkantoren op dit moment het minste uitbetaald krijgt bij een tourzege van Roglic
0
geplaatst: 13 augustus 2020, 19:05 uur
Ineos wist niet te overtuigen vandaag, al heb ik wel een sterke Kwiato gezien. Jammer toch dat hij tot meesterhelper is gedegradeerd, al kon hij in San Remo de beste twee duidelijk niet volgen op de Poggio.
Wie me wel in positieve zin opviel, was Guillaume Martin. Zou hij bij Cofidis dan toch de volgende stap kunnen zetten, want het leek me dat hij bij Hilaire de laatste jaren wat bleef hangen.
Wie me wel in positieve zin opviel, was Guillaume Martin. Zou hij bij Cofidis dan toch de volgende stap kunnen zetten, want het leek me dat hij bij Hilaire de laatste jaren wat bleef hangen.
0
geplaatst: 13 augustus 2020, 19:08 uur
T werd na de binnenkomst van zo ongeveer de 1ste 40 renners nog een enorm noodweer met enorme hagelstenen 

0
geplaatst: 13 augustus 2020, 19:24 uur
Jazper schreef:
Het tennis is ook weer opgestart en alsof er niks veranderd is, is er weer eens een sister-act. Venus - Serena. Voor de 31-ste keer.
22 jaar geleden speelden ze voor het eerst tegen elkaar (officieel op het hoogste niveau dan). Ik neem aan dat dat over 22 jaar nog steeds wel het geval zal zijn.
Het tennis is ook weer opgestart en alsof er niks veranderd is, is er weer eens een sister-act. Venus - Serena. Voor de 31-ste keer.
22 jaar geleden speelden ze voor het eerst tegen elkaar (officieel op het hoogste niveau dan). Ik neem aan dat dat over 22 jaar nog steeds wel het geval zal zijn.
En ze zijn begonnen. Wat direct opvalt is dat er zo goed als geen publiek op af is gekomen en dat Venus een waterfles van 3 liter heeft meegenomen.
2-2 is de stand.
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 14 augustus 2020, 00:06 uur
vigil schreef:
Wat een machtsvertoon laat deze renner in zowel Tour de L' Ain als in de Dauphiné zien. Iedere keer probeer ik weer excuses voor zijn machtsvertoon te vinden. Maar dat lukt met steeds slechter.Maar in denk dat je bij de wedkantoren op dit moment het minste uitbetaald krijgt bij een tourzege van Roglic
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 08:46 uur
Wilson staat 13-11 voor nu. De vermoeidheid zal McGill, die twee voorrondes moest spelen, nu wel parten beginnen spelen.
Ik heb gisteren drie frames gezien, en McGill is inderdaad niet bepaald een attractieve speler. Wel een fluke gescoord, en meteen daarop maakte Wilson er ook één.

0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 14 augustus 2020, 16:43 uur
Jumbo-Visma had geen enkel belang om Davide Formolo nog te grijpen. Primoz Roglic boekt weer tijdwinst op Egan Bernal.
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 19:15 uur
Ik vrees dat we ook in de finale van hem mogen "genieten".
Overigens een meer dan drukke zondag, dus zou eigenlijk wel goed uitkomen als de finale McGill vs. Selby wordt. Dan kan ik dat grotendeels overslaan.
EDIT: Bedenk me nu pas dat ik vertraagd aan het terugkijken ben

0
geplaatst: 14 augustus 2020, 19:50 uur
Nu, het drieëndertigste frame tussen Wilson en McGill was er eentje voor de geschiedenisboeken. Wat een drama, wat een wendingen, wat een emotie. Stel je voor dat dit frame voor een volle Crucible wordt gespeeld..
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 20:59 uur
Even een vraagje aan de snookerkenners (Fathead of AOVV?), waarom nam Wilson uiteindelijk toch het shot nadat hij McGill perfect gesnookerd had achter geel en hem in de wurggreep had? Is dat verplicht na tien fouls? En ligt het aan mij of had Wilson rekening moeten houden met de "kiss" (zo noemt men dat toch als de cue ball dubbel geraakt wordt?) en dus never nooit niet deze bal moeten spelen, aangezien er minder punten op de tafel lagen dan zijn voorsprong? Oftewel, was dit een oerdomme blunder of was dit alsnog een redelijke keuze met flink wat pech?
EDIT: Volgens mij heb ik het antwoord op mijn eerste vraag al. Als de tegenstander meer achterstaat dan dat er punten op tafel ligt, dan ben je verplicht verder te gaan / mag je de tegenstander niet meer opnieuw laten proberen.
Na de sport die niet genoemd mag worden, heel benieuwd naar de slotfase van Trump vs. O'Sullivan. Als ze dezelfde spanning kunnen leveren - maar dan wel met degelijk snooker - dan wordt het smullen.
EDIT: Volgens mij heb ik het antwoord op mijn eerste vraag al. Als de tegenstander meer achterstaat dan dat er punten op tafel ligt, dan ben je verplicht verder te gaan / mag je de tegenstander niet meer opnieuw laten proberen.
Na de sport die niet genoemd mag worden, heel benieuwd naar de slotfase van Trump vs. O'Sullivan. Als ze dezelfde spanning kunnen leveren - maar dan wel met degelijk snooker - dan wordt het smullen.
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 21:40 uur
Ik heb alleen de laatste 3 minuten van het frame gezien, helaas. Wat een wonderbaarlijke fluke van Wilson was me dat zeg! Dat gun je McGill ook niet...
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 13:36 uur
Balen, Kruijswijk gevallen, uit de DL.
Bernal en Buchmann ook afgestapt.
Bernal en Buchmann ook afgestapt.
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 13:49 uur
Teunnis schreef:
Net de laatste drie frames teruggekeken en het leverde precies waar ik op hoopte

EDIT: Spijtig voor Kruijswijk

0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:03 uur
Pijnlijk, nam te veel risico.
Hopelijk zonder al te veel erg.
Hopelijk zonder al te veel erg.
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:08 uur
Ziet er niet best uit, tenminste er is nog steeds niets te zien (behalve een lege ambulance) terwijl hij 10 minuten geleden er al over heen ging.
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:09 uur
Ja het lijkt behoorlijk diep te zijn daar.
Hopen en bidden...
Koers zag er mooi uit, maar dat is nu ondergeschikt.
Hopen en bidden...
Koers zag er mooi uit, maar dat is nu ondergeschikt.
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:13 uur
Dat is positief maar goed hij kan natuurlijk nog steeds heel veel gebroken hebben
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:14 uur
De koers gaat altijd door...
Kijken of Mollema nog een huzarenstukje kan uithalen en of VD Poel er nog bij kan komen
Kijken of Mollema nog een huzarenstukje kan uithalen en of VD Poel er nog bij kan komen
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:16 uur
Ik vrees dat Mollema voor Nibali zal koersen.
Jammer dat MVDP blijft hangen er tussenin.
Jammer dat MVDP blijft hangen er tussenin.
0
geplaatst: 15 augustus 2020, 17:21 uur
Blijft ook altijd een verschrikkelijk beeld bij zo'n ambulance als de renner op de brancard helemaal niet beweegt 

* denotes required fields.