MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Onweerwolf
Dat zou echt een smakelijke soap opera worden.

Onweerwolf

Psst: je kunt je post nog aanpassen.

Oké, vandaag nog wel (wanneer iemand valt), maar morgen (bergetappe) niet meer..

Saai is t in ieder geval niet!

De ploegleider van Astana die opdracht gaf om tempo te maken in die afdaling is echt een idioot. Bijna je eigen kopman naar huis.

No guts, no glory.
Zo’n slakkengang is ook Tour-onwaardig.

Heeft niks met guts te maken, je bent dan gewoon puur onverantwoord bezig, je speelt met de gezondheid van je eigen renners.

Goh, dat doen ze anders nooit in de Tour, nee.

Onweerwolf
Het verschil tussen moed en hoogmoed.

johan de witt schreef:

Zo’n slakkengang is ook Tour-onwaardig.

Voor t donker thuis?

Wilde ik net ook zeggen haha

De redactie van EenVandaag kan wel naar huis in elk geval

Als ik het op tv zo bekijk stel ik het onderhoud aan mijn huis ook nog even uit.

1. Pinot
2. Pogacar
3. Dumoulin
4. Roglic
5. Quintana
6. Buchmann
7. Uran
8. Lopez
9. Landa
10. Bernal

En wie pakt de eerste gele trui?

Ik had eerlijk gezegd niet gerekend op onze Noorse vriend als winnaar van de sprint.

Nee, ik ook niet. Hele top-3 verrassend.

Inderdaad een behoorlijk verrassende top 3, aan de andere kant zijn Kristoff en Pedersen wel renners die uitblinken in deze weersomstandigheden. Wel jammer dat ik Pedersen last-minute uit mijn tourpool heb geflikkerd. Krijg een beetje een deja-vu naar Teunissen vorig jaar...

Ik had Cees Bol wel top 5 verwacht....Pedersen had ik al helemaal niet op gerekend.

Onweerwolf
Wel weer een knappe, intelligent gepakte zege van Kristoff.

Dim
Ik vind van der Berg wel een verademing t.o.v. jarenlang Herbert Dijkstra. Slechte woordgrappen zijn dan ook wel aan mij besteed. In ieder geval beter dan helemaal geen humor.

Inderdaad sterk en slim gereden van die Noorse beer. Eerlijk gezegd totaal niet verwacht. Hij had al tijden niks laten zien, maar dan staat hij er toch weer. Slechte start voor mijn pooltjes

Deprimerende start van de Tour verder. Regen, bij bosjes vallende renners en nooit echt koers.

Onweerwolf
Dim schreef:
Ik vind van der Berg wel een verademing t.o.v. jarenlang Herbert Dijkstra. Slechte woordgrappen zijn dan ook wel aan mij besteed. In ieder geval beter dan helemaal geen humor.

Wat mij betreft hadden het Clement en Dijkstra mogen zijn. Aan Herbert ben ik inmiddels wel een beetje opgewarmd en van der Berg vind ik maar zo zo. Clement is een echte kenner en iemand op wie je kunt vertrouwen als hij informatie geeft. Ducrot vind ik echt een walgelijk mannetje.

Mooie overwinning van Alexander Kristoff, al komt ie helemaal uit het niets (de overwinning dan). Dit is echter wel het geliefkoosde weertype van de bonkige Noor; dat Mads Pedersen tweede werd, zegt ook genoeg over de weersomstandigheden, denk ik.

Voor het overige zeer veel valpartijen, hopelijk zonder al te veel erg, en ook wel wat chaos.
Ik kijk al uit naar de rit van morgen! Het lijkt me sterk dat Kristoff het geel weet te behouden; een rit geknipt voor de aanvallers.

Eens met Onweerwolf, Clement vind ik ook goed en Ducrot kan ik echt niet naar luisteren, vreselijk.

Ik kijk en luister nu standaard via de Belgen. Maar inderdaad verrassende winnaar, ik denk dat weinig mensen iets verwachte van Kristoff deze Tour. En Mads Pedersen tweede, sinds wanneer kan hij meedoen in massasprints?

Hij won er recent nog eentje in Polen, Vlad. Maar is inderdaad een verrassing!

Dim
Onweerwolf schreef:
(quote)

Wat mij betreft hadden het Clement en Dijkstra mogen zijn. Aan Herbert ben ik inmiddels wel een beetje opgewarmd en van der Berg vind ik maar zo zo. Clement is een echte kenner en iemand op wie je kunt vertrouwen als hij informatie geeft. Ducrot vind ik echt een walgelijk mannetje.

Klopt, Clement is een heel goed wat betreft de informatievoorziening - die is bij Ducrot ver te zoeken. Maar ik mag toch graag naar Ducrot luisteren, ondanks, of misschien wel dankzij de onzin die hij uitkraamt.

Clement - is - wat - aan - de - saaie - kant

Zo, verrassende uitslag in de eerste Touretappe! En gezien de regen ook weer niet, daar kunnen die Scandinavische beren wel tegen. En Bol heeft ook wel body. Ik heb verschillende ploegen gemaakt voor Tourspelletjes maar Kristoff heb ik nergens, zelfs niet overwogen. Pedersen wel een keer, mede door zijn zege in Polen waar hij o.a. Ackermann klopte. Misschien is hij toch de man op wie Trek moet inzetten in de massaspurten. Want momenteel doen ze met Pedersen, Stuyven en Theuns een beetje om de beurt. Alledrie snel, maar normaal niet rap genoeg om een massaspurt te winnen. Ik las vanochtend nog dat ze binnen de ploeg mogelijk "Blad-steen-schaar" gingen doen. Theuns deed trouwens wel een ijzersterke lead-out voor Stuyven, maar die komt toch echt snelheid tekort tegen de pure spurters. Maar ja, dat dacht iedereen van Pedersen ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:38 uur

geplaatst: vandaag om 10:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.