MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #4

zoeken in:
Ducrot

Verder weinig plezier aan de etappe beleefd vandaag. Eigenlijk debiel dat-ie überhaupt gereden wordt.

Nou, dat die etappe gereden wordt, vind ik op zich niet zo vreemd. Maar dat de organisatie geen enkele maatregelingen treft aangaande de veiligheid, dat vind ik getuige van weinig visie en beleid.

Ik doelde eigenlijk niet op de etappe, maar op de ronde zelf

Oké, dan vat ik je.

Formule 1 is de laatste tijd wel een aanrader voor mensen met insomnia.

Onweerwolf
trebremmit schreef:
Formule 1 is de laatste tijd wel een aanrader voor mensen met insomnia.

Want je wilde beweren dat autootje rijden normaal gesproken boeiende 'sport' oplevert?

Soms wel ja. Alhoewel motorracen natuurlijk veel mooier is.

Alaphilippe is toch weer op tijd in vorm, mooi! De klassementsmannen hadden er vandaag nog geen zin in.

Wat een geweldenaar toch, fantastisch!

Toen het er om ging was er geen Jumbo meer te zien

Denk dat het de bedoeling was om Wout van Aert in positie te brengen. Die moest eraf. Valpartij Dumoulin gooide verder roet in het eten. Saaie etappe maar idd knap van Alaphilippe. Kanjer idd

Sterk gedaan wederom van Alaphilippe. Met wat meer ervaring had Hirschi hem echter wel gepakt.

Beide dagen goed voor mijn Tourpool. Kristoff, Alaphilippe en Yates. Helaas op het laatste moment Higuita en Schachmann eruit gedaan.

Gezien de manier waarop Yates het gat naar Alaphillippe en Hirschi dichtreed is die dik in orde, die zie ik nog wel een etappe met aankomst bergop te pakken.

Ik had er wat meer van verwacht vandaag. Maar ja, het was vooral verstoppertje spelen.
Morgen waarschijnlijk een massasprint; Ik zet mijn kaarten op; Caleb Ewen.

vigil schreef:
Toen het er om ging was er geen Jumbo meer te zien.
Dat leek me een bewussie, zie ook het commentaar van Broem. Toen Flip aanging zag je Roglic (bewust) wegsturen.

Wel jammer dat Bennett tijd verloren heeft, het leek me helemaal niet ongunstig om drie mannen bovenin het klassement te hebben staan.

Op het moment dat Tom viel maakte Jumbo nog tempo en daarmee stopte ze (tenminste ze werden voorbij gereden) pas toen Tom al bijna terug was. Het was dus zeker niet zo dat ze bewust kozen om te stoppen met tempo maken op het moment dat Tom viel.

Indrukwekkend van Jumbo Visma!
Een ware demonstratie van overmacht.

Ik denk dat het wel duidelijk is dat Roglic ‘gewoon’ nog zijn goede benen heeft.

7 Columbianen in de top 21. Ééntje daarvan zal de tour toch wel winnen?

Heb je de top 2 niet gezien, gigage?

Waaiers....en Pogacar en Landa waaien er (voorlopig) af...

Eindelijk eens een etappe waar wat gebeurt; de vooraf verwachte waaiers. Uiteraard hebben Porte en Landa de slag gemist. Pogacar ook nog iets te bleu voor dergelijke etappes.

Edit: sterk weer van Van Aert. En je zal maar als Sagan je hele team zich uit de naad hebben laten werken en dan zo erop gaan in de sprint.

Onweerwolf
Als Jumbo Visma straks hun klassementsdoelen ook nog waar weten maken dan wordt het een zeldzaam succes verhaal.

Titmeister schreef:
En je zal maar als Sagan je hele team zich uit de naad hebben laten werken en dan zo erop gaan in de sprint.

Pech, schoot uit zn pedaal

vigil schreef:
(quote)

Pech, schoot uit zn pedaal

Dat kun je pech noemen, maar dit was Sagan een paar jaar geleden niet gebeurd. Hij zal bij gebrek aan concurrentie wel weer de groene trui winnen, maar ik ben niet bepaald onder de indruk van hem deze Tour.

Mollema en zijn ploeg(leider) hadden niet verwacht dat er iets zou gaan gebeuren op het moment suprême in deze etappe. Dure inschattingsfout? We zullen het gaan zien.

Mwa, dat minuutje zal voor Mollema het verschil niet maken tussen een succesvolle of mislukte Tour.

Sagan inderdaad geen schim van zichzelf meer deze Tour. Dat groen komt serieus in gevaar.

Gewoon pech voor Sagan, oké hij is niet op zijn beste niveau, maar had hier toch gemakkelijk top 5 gespurt normaal gezien. Als je al ziet dat Bernal en Yates in de top 10 staan. Bennet komt met de schrik vrij.

johan de witt schreef:
Sagan inderdaad geen schim van zichzelf meer deze Tour. Dat groen komt serieus in gevaar.
In gevaar? Hij heeft zijn groene trui juist (terug) verovert vandaag. En zijn naaste belagers zijn Bennett (die bij het minste klimmetje eraf lag en juist in dit soort etappes wint Sagan een hoop extra punten) en Van Aert (eigenlijk niet eens een sprinter).

Onweerwolf
Ik zie het ook niet, Sagan lijkt prima in vorm. Ik zie hem nog wel ergens een etappe stelen en als 'ie dat doet dan zit 'ie al op hetzelfde succes als vorig jaar. Dat Groen brengt 'ie natuurlijk gewoon weer naar Parijs tenzij 'ie pech heeft of er weer uitgeschopt wordt.

Niet alles geloven wat die drol van een Ducrot allemaal uitkraamt. Die dacht vandaag ook dat De Gendt het wel even ging doen en dat Landa en Pogacar op 3 minuten zouden komen en die jankt inderdaad ook al een week lang over Sagan, zonder dat daar aanleiding voor is.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:34 uur

geplaatst: vandaag om 12:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.