Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 5 mei 2022, 18:50 uur
Stamppot boerenkool met jus, gebakken spekjes, stukjes augurk en mosterd. Morgen ook.
4
geplaatst: 6 mei 2022, 08:48 uur
3
geplaatst: 6 mei 2022, 16:50 uur
Pittige kippenvleugeltjes , pandan rijst en komkommersalade.
Ben & Jerry's strawberry cheesecake als toetje.
Ben & Jerry's strawberry cheesecake als toetje.
3
geplaatst: 6 mei 2022, 16:51 uur
Rogyros schreef:
Gisteren tortelloni (gevuld met spinazie en ricotta) in een champignonssaus (gevuld met ui, champignons spinazie en een stukje spek) genuttigd.
Gisteren tortelloni (gevuld met spinazie en ricotta) in een champignonssaus (gevuld met ui, champignons spinazie en een stukje spek) genuttigd.
Daar was nog een restje van over. Dus dat zet ik vanavond op tafel.
3
geplaatst: 6 mei 2022, 21:26 uur
Haha ja ik kookte niet zelf. Maar het waren wraps gevuld met Chili en verschillende spreads erbij.
3
geplaatst: 6 mei 2022, 21:35 uur
Bami, geserveerd met mini-nacho's, augurk, komkommer en een gebakken eitje.
4
geplaatst: 7 mei 2022, 09:14 uur
En vriend blijft eten. Daarom maak ik vanavond Ossobuco. Met risotto.
Nu al zin in!
Nu al zin in!
3
geplaatst: 8 mei 2022, 11:17 uur
Vandaag wegens succes nog maar eens iets van de gril: Angus hamburgers op een aangekleed broodje met frietjes uit de airfryer er naast.
1
geplaatst: 8 mei 2022, 15:39 uur
Rudi S schreef:
Vandaag wegens succes nog maar eens iets van de gril: Angus hamburgers op een aangekleed broodje met frietjes uit de airfryer er naast.
voetbal, hè! Vandaag wegens succes nog maar eens iets van de gril: Angus hamburgers op een aangekleed broodje met frietjes uit de airfryer er naast.

2
geplaatst: 8 mei 2022, 17:35 uur
(Alternatieve) humkessoep. Morgen ook, de rest gaat in de vriezer.
1
geplaatst: 8 mei 2022, 22:36 uur
Rudi S schreef:
Vanwege uitblijven succes zou ik de grill maar even parkeren of aan de VAR cadeau doen, onder afdwinging van beterschap.
4
geplaatst: 9 mei 2022, 00:03 uur
Vandaag een kalfsschnitzel waar ik serieus moeite voor heb gedaan. Deze werd aan de ene zijde geflankeerd door langzaam gegaarde pompoen & knolselderij die werd gegratineerd met geitenkwark en Parmezaanse kaas, aan de andere zijde door een brutale Etna Rosso.
2
geplaatst: 11 mei 2022, 08:48 uur
Gisteren liep alles in het honderd. Dus uiteindelijk werd het grietje met een paar snacks. Ook wel eens leuk.
2
geplaatst: 11 mei 2022, 17:08 uur
er zijn plaatsen waar je na zo'n uitspraak je niet meer kunt vertonen 
Maar gelukkig schreef je niet patatje

Hier is het lasagna bolongnese met een eenvoudige salade.
* denotes required fields.