Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 7 oktober 2022, 17:47 uur
Gisteren was ik laat thuis. Vrouw en dochter hadden al gegeten. Ik heb dus stokbrood met karbonade (bot uiteraard weggesneden), rucola en tomaten gegeten. Prima!!!!
Vandaag risotto met o.a. champignons en tomaten.
Vandaag risotto met o.a. champignons en tomaten.
2
geplaatst: 9 oktober 2022, 17:39 uur
Rogyros schreef:
Gisteren bij een vriend een traybake gegeten.
Hard man, die dingen. Gisteren bij een vriend een traybake gegeten.

Hier heel makkelijk een patat speciaal en een bamischijf met satésaus na wat relatief drukke dagen.
Morgen maar weer koken en bakken.
2
geplaatst: 9 oktober 2022, 20:03 uur
Ik heb sterke tanden.

Vandaag een roerbakschotel genuttigd. Spitskool, paprikaatjes, sugar snaps, noedels. En biefstukreepjes.
5
geplaatst: 9 oktober 2022, 21:38 uur
Okonomiyaki. Zeg maar een pannenkoek met spitskool, spek, ui, wat shichimi togarashi en dan mayo en een saus van ketchup, soya, mirin, mosterd en suiker. En wellicht daarom ook wel erg lekker.
1
geplaatst: 10 oktober 2022, 17:20 uur
Leptop schreef:
Okonomiyaki. Zeg maar een pannenkoek met spitskool, spek, ui, wat shichimi togarashi en dan mayo en een saus van ketchup, soya, mirin, mosterd en suiker. En wellicht daarom ook wel erg lekker.
Klinkt een stuk beter dan de 'Ollandse standaard pannenkoek!Okonomiyaki. Zeg maar een pannenkoek met spitskool, spek, ui, wat shichimi togarashi en dan mayo en een saus van ketchup, soya, mirin, mosterd en suiker. En wellicht daarom ook wel erg lekker.
1
geplaatst: 10 oktober 2022, 21:53 uur
2
geplaatst: 12 oktober 2022, 08:02 uur
Gisteren macaroni in een eenvoudige tomatensaus. De macaroni, of eigenlijk fusilli, was gemaakt van kikkererwten. Qua bite was dat wel iets anders. Het is zachter, of eigenlijk meer: de structuur vormt iets losser aan. Iets zanderiger bijna. Maar in de saus merkte ik daar eigenlijk niets van.
3
geplaatst: 13 oktober 2022, 07:37 uur
Gisteren met mijn broertje bij een vriend Indiaas besteld vanwege zijn 65e verjaardag
Het werd Kohinoor Family Menu (4 personen):
Een medium pittige lamscurry, een milde kipcurry, tandoori kip, mix groenten, rijst, nan en salade
Vergezeld met enkele flesjes brown ale en Belgian ale was de nieuwe nederlaag van Ajax nog best te dragen. ☺️
Het werd Kohinoor Family Menu (4 personen):
Een medium pittige lamscurry, een milde kipcurry, tandoori kip, mix groenten, rijst, nan en salade
Vergezeld met enkele flesjes brown ale en Belgian ale was de nieuwe nederlaag van Ajax nog best te dragen. ☺️
2
geplaatst: 13 oktober 2022, 18:33 uur
Rijst, roerbak van runderreepjes en roerbakgroenten, komkommer.
1
geplaatst: 14 oktober 2022, 17:49 uur
Wokken met noedels, peultjes, champignons en paprika.
Edit: het werd jalfrezi. Met bovengenoemde groenten en nog vega ook.
Edit: het werd jalfrezi. Met bovengenoemde groenten en nog vega ook.
0
geplaatst: 15 oktober 2022, 15:33 uur
* denotes required fields.