Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 30 maart 2023, 20:46 uur
Vanmiddag een broodje Döner gehad. Daarom vanavond bruine bonen met champignons en een klein beetje rijst.
3
Deranged
geplaatst: 30 maart 2023, 21:10 uur
Ik ben verzadigd in body en spirit dat is het belangrijkste denk ik.
5
geplaatst: 31 maart 2023, 17:55 uur
Afscheidsborrel gehad van een collega die met pensioen gaat. Ik heb wraps met kip en met zalm op, krokante broodjes met brie, walnoot en honing, oud Hollandsche kaas en worst, en een hele resem aan gefrituurde snacks. Zit nu alles nog op te boeren, dus verder geen diner vanavond, m.u.v. een laatste restje blauwe druiven (fruit, niet de bloemen).
2
geplaatst: 2 april 2023, 09:25 uur
Kramer schreef:
Wat een aandoenlijk topic is dit toch.
Zo is dat!Wat een aandoenlijk topic is dit toch.
4
geplaatst: 2 april 2023, 09:27 uur
Gisteren paella gegeten.
Vandaag, wegens een verjaardagsfeestje, steek ik de BBQ aan (buiten). Naast enkele prachtige salades zullen de gasten gaan genieten van Jamaicaanse kipspiezen, Frans gemarineerde kalfslapjes en even zo prachtige Aziatisch gemarineerde lamskoteletten.
Vandaag, wegens een verjaardagsfeestje, steek ik de BBQ aan (buiten). Naast enkele prachtige salades zullen de gasten gaan genieten van Jamaicaanse kipspiezen, Frans gemarineerde kalfslapjes en even zo prachtige Aziatisch gemarineerde lamskoteletten.
5
geplaatst: 2 april 2023, 15:14 uur
Geen idee wat we vanavond gaan eten, maar ik drink nu een Gulpener ijsbock 2023 en die kan ik een ieder die van een stevig kruidig bier weet te genieten zeer aanbevelen.
edit:.. en we eten een biefstukje van lokale lakenvelders (we eten stukken minder vlees, maar als we het doen doen we het bewust en verantwoord (soort van)) bloemkool, rijst en eerste salade van dit jaar..
edit:.. en we eten een biefstukje van lokale lakenvelders (we eten stukken minder vlees, maar als we het doen doen we het bewust en verantwoord (soort van)) bloemkool, rijst en eerste salade van dit jaar..
3
Tidalwave
geplaatst: 2 april 2023, 16:46 uur
Gisteren pizza salame en vandaag champignonsoep, snert met stokbrood kruidenboter. Lekker makkelijk en lekker.
3
geplaatst: 3 april 2023, 18:00 uur
Nog een derde keer van het chili con carne prutje (met ananas), met gebakken eieren.
4
geplaatst: 3 april 2023, 18:28 uur
Zoete aardappel curry met wortels, kikkererwten, pinda's en naanbrood.
4
Tidalwave
geplaatst: 5 april 2023, 06:35 uur
Gisteravond heerlijk gegeten bij Burger Bitch in Amsterdam, vooraf gaand van het concert van Roger Waters in de Ziggo Dome:https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/09/a1/49/ed/photo0jpg.jpg
1
geplaatst: 5 april 2023, 08:14 uur
* denotes required fields.