Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 25 mei, 17:26 uur
Denk wel echt van alles vandaag ik heb een scala aan eetbare artikelen hier zo de revue passerende.
5
geplaatst: 26 mei, 14:13 uur
Gisteren een enorme berg kromme asperges gekregen, dus aspergesoep. Dichter bij de hemel ga ik niet komen vandaag. 

4
geplaatst: 26 mei, 15:01 uur
Restje witte bonen in tomatensaus met extra stukjes tomaat en nog eens een frikandel speciaal.
4
geplaatst: 26 mei, 19:36 uur
In Maastricht lukraak een klein tentje binnengelopen en daar heerlijk Vietnamees gegeten.

3
Tidalwave
geplaatst: 27 mei, 10:29 uur
Zoals altijd vaste prik op zaterdag: pizza; salami deze keer.

3
Tidalwave
geplaatst: 27 mei, 10:35 uur
1e Pinksterdag: allerhande vleeshapjes en patat, hapklaar gemaakt middels onze nieuwbakken airfryer. Appelmoes en/of gemengde sla erbij. Roomyoghurt aardbijen of perzik als toetje.
2e Pinksterdag: makkelijker kan het bijna niet - witte bonen in tomatensaus, zilveruitjes en mayo erbij. Plus 1 portie Lasagne Bolognese voor degene die het eerstgenoemde niet lust.
2e Pinksterdag: makkelijker kan het bijna niet - witte bonen in tomatensaus, zilveruitjes en mayo erbij. Plus 1 portie Lasagne Bolognese voor degene die het eerstgenoemde niet lust.
4
geplaatst: 28 mei, 08:53 uur
Gisteren zo'n veggie roerbaksensatie van iglo gekocht.. Tortelloni met milde basilicumsaus een allerlei groenten (spieren, courgette, paprika). Was gratis bij de Jumbo bij 715 punten en ik had weinig tijd.
Het was oké, niet echt een aanrader.
En dit was de derde dag achter elkaar dat Rogyros een vegetarische avondmaaltijd naar binnen werkte. Maar daar komt vandaag verandering in. Want ik ga vanmiddag naar het Ribs en Blues Festival in Raalte. De naam van het festival verraadt al wat ik onder meer vanavond ga nuttigen.
Het was oké, niet echt een aanrader.
En dit was de derde dag achter elkaar dat Rogyros een vegetarische avondmaaltijd naar binnen werkte. Maar daar komt vandaag verandering in. Want ik ga vanmiddag naar het Ribs en Blues Festival in Raalte. De naam van het festival verraadt al wat ik onder meer vanavond ga nuttigen.

3
geplaatst: 28 mei, 15:55 uur
De rest van de
ZAP! schreef:
Pasta bolognese.
Of beter gezegd: een rest, want er is genoeg voor een extra bak in de vriezer.Pasta bolognese.
4
geplaatst: 29 mei, 16:22 uur
Karbonades en groenten uit de slowcooker ( nog 1,5 uur
) gebakken aardappelen.

4
geplaatst: 29 mei, 16:25 uur
Risotto met bosui, snijbiet en champignons. Beetje roomkaas en gorgonzola erdoorheen.

2
Tidalwave
geplaatst: 29 mei, 17:09 uur
Tidalwave schreef:
Bovenstaande is inmiddels herzien; het worden 20 miniloempia's, 2 loempia's speciaal en witte lijs met satésaus van de afhaal Chinees....
Lekkel! https://hemelsthuis.nl/wp-content/uploads/2020/11/Witte-rijst-768x512.jpghttps://easyfoods.nl/wp-content/uploads/Bijgerechten/Sat%C3%A9saus.jpghttps://www.ducafrozenfood.nl/wp-content/uploads/2021/03/AZ_mini-loempias.jpghttp://d2f0ora2gkri0g.cloudfront.net/bkpam2152286_loempia.gif

2
Tidalwave
geplaatst: 30 mei, 17:23 uur
Aardappel Anders saus; 600 gr aardappelschijfjes, 250 gr champignons, 250 gr courgette, prei en paprika, 300 gr gehakt, zout, peper, oregano - alles voorbakken en daarna in ovenschaal met strooikaas erop. Nu 35 min in oven. Om 1750 aan tafel.
3
geplaatst: 31 mei, 12:51 uur
Iets met mijn zelfgemaakte goo mousse denk iets van een wrapje met een paar groentjes.

4
Tidalwave
geplaatst: 31 mei, 13:58 uur
Bloemkool, kaassaus, aardappelen, jus en kipfiletflensjes. Vanille-slagroomvla pour moi, chocoladevla en soja-vanille voor de andere familieleden op dit adres...
* denotes required fields.