menu

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
geplaatst:
Er is nog bami over, dus wat satetjes op de rooster.

geplaatst:
Denk wel echt van alles vandaag ik heb een scala aan eetbare artikelen hier zo de revue passerende.

Tidalwave
geplaatst:
Rode bieten, aardappelen, jus en vlees.

geplaatst:
Een traybake gerecht, met krieltjes, spinazie, ei en paprika

geplaatst:
Gisteren een enorme berg kromme asperges gekregen, dus aspergesoep. Dichter bij de hemel ga ik niet komen vandaag.

geplaatst:
Restje witte bonen in tomatensaus met extra stukjes tomaat en nog eens een frikandel speciaal.

geplaatst:
Vandaag spaghetti bolognese.

geplaatst:
Tosti's.

geplaatst:
In Maastricht lukraak een klein tentje binnengelopen en daar heerlijk Vietnamees gegeten.

Tidalwave
geplaatst:
Zoals altijd vaste prik op zaterdag: pizza; salami deze keer.

Tidalwave
geplaatst:
1e Pinksterdag: allerhande vleeshapjes en patat, hapklaar gemaakt middels onze nieuwbakken airfryer. Appelmoes en/of gemengde sla erbij. Roomyoghurt aardbijen of perzik als toetje.

2e Pinksterdag: makkelijker kan het bijna niet - witte bonen in tomatensaus, zilveruitjes en mayo erbij. Plus 1 portie Lasagne Bolognese voor degene die het eerstgenoemde niet lust.

geplaatst:
Rode curry met rijst.

geplaatst:
Pasta bolognese.

geplaatst:
Pizza vier kazen van de lokale pizzaboer.

geplaatst:
Gisteren zo'n veggie roerbaksensatie van iglo gekocht.. Tortelloni met milde basilicumsaus een allerlei groenten (spieren, courgette, paprika). Was gratis bij de Jumbo bij 715 punten en ik had weinig tijd.

Het was oké, niet echt een aanrader.

En dit was de derde dag achter elkaar dat Rogyros een vegetarische avondmaaltijd naar binnen werkte. Maar daar komt vandaag verandering in. Want ik ga vanmiddag naar het Ribs en Blues Festival in Raalte. De naam van het festival verraadt al wat ik onder meer vanavond ga nuttigen.

geplaatst:
De rest van de
ZAP! schreef:
Pasta bolognese.
Of beter gezegd: een rest, want er is genoeg voor een extra bak in de vriezer.

geplaatst:
Hamburgers, frietjes en een salade.

geplaatst:
Karbonades en groenten uit de slowcooker ( nog 1,5 uur ) gebakken aardappelen.

geplaatst:
Risotto met bosui, snijbiet en champignons. Beetje roomkaas en gorgonzola erdoorheen.

Tidalwave
geplaatst:
Tidalwave schreef:
2e Pinksterdag: makkelijker kan het bijna niet - witte bonen in tomatensaus, zilveruitjes en mayo erbij. Plus 1 portie Lasagne Bolognese voor degene die het eerstgenoemde niet lust.

Bovenstaande is inmiddels herzien; het worden 20 miniloempia's, 2 loempia's speciaal en witte lijs met satésaus van de afhaal Chinees....

Lekkel! https://hemelsthuis.nl/wp-content/uploads/2020/11/Witte-rijst-768x512.jpghttps://easyfoods.nl/wp-content/uploads/Bijgerechten/Sat%C3%A9saus.jpghttps://www.ducafrozenfood.nl/wp-content/uploads/2021/03/AZ_mini-loempias.jpghttp://d2f0ora2gkri0g.cloudfront.net/bkpam2152286_loempia.gif

geplaatst:
Piepers, jus en spinazie.

geplaatst:
Paella

geplaatst:
1 banaan en 3 aardbeien.

geplaatst:
Steeltjesstamppot met gedroogde tomaat en stukjes kaas.

geplaatst:
Pastasalade

Tidalwave
geplaatst:
Aardappel Anders saus; 600 gr aardappelschijfjes, 250 gr champignons, 250 gr courgette, prei en paprika, 300 gr gehakt, zout, peper, oregano - alles voorbakken en daarna in ovenschaal met strooikaas erop. Nu 35 min in oven. Om 1750 aan tafel.

geplaatst:
Iets met mijn zelfgemaakte goo mousse denk iets van een wrapje met een paar groentjes.

Tidalwave
geplaatst:
Bloemkool, kaassaus, aardappelen, jus en kipfiletflensjes. Vanille-slagroomvla pour moi, chocoladevla en soja-vanille voor de andere familieleden op dit adres...

geplaatst:
Nasi met saté en komkommersalade.

geplaatst:
Bamischijf met kerriesaus en shoarmarol met knoflooksaus.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:06 uur

geplaatst: vandaag om 22:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.