Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 27 september 2023, 19:20 uur
Tomaten risotto met garnalen (en ui, doperwtjes, Parmezaanse kaas, witte wijn en peperoncino olie)
0
geplaatst: 27 september 2023, 19:20 uur
ZAP! schreef:
Ajg.
ik ben toch weer benieuwd naar specificatie van de g. Ajg.

1
geplaatst: 27 september 2023, 19:39 uur
Sla! En die nog openstond van vorige week (viel me een beetje tegen dat je daar niet naar vroeg): andijvie.
0
geplaatst: 28 september 2023, 11:07 uur
GrafGantz schreef:
I feel like chicken tonight.
But what about your wife?I feel like chicken tonight.
3
geplaatst: 29 september 2023, 07:31 uur
Rogyros schreef:
Sinds vanochtend 9.30u doet de slowcooker zijn werk om mij een mooie curry te bereiden. Met ui, knoflook, paprika, sperziebonen, citroengras, etc. en een mooie dikke sucadelap van de slager in blokjes.
Hiervan zat nog een portie in de diepvries. Gisteren gegeten. Heerlijk!Sinds vanochtend 9.30u doet de slowcooker zijn werk om mij een mooie curry te bereiden. Met ui, knoflook, paprika, sperziebonen, citroengras, etc. en een mooie dikke sucadelap van de slager in blokjes.
Vanavond ga ik naar het Odeon theater, naar de première van de tour van Bertolf n.a.v. zijn nieuwe album Bluefinger. Daar ga ik rechtstreeks vanuit mijn werk heen - ik werk in Zwolle - en op de weg daar naartoe kom ik een dönertent tegen. Daar ga ik mijn avondeten nuttigen. Mijn gezelschap kom ik bij het Odeon tegen.
Morgen ben ik met een paar vrienden de hele dag in Den Haag. Rondleiding, lekkere biertjes drinken en we eindigen in een Argentijns restaurant.
Zondag weet ik nog niet. Maar wel wat lichter met wat minder vlees.
4
geplaatst: 29 september 2023, 10:23 uur
Kibbeling met knoflooksaus, koninginnemelange en gebakken krieltjes.
4
geplaatst: 29 september 2023, 13:17 uur
Slawraps gevuld met groenten, warm gerookte zalm en een Aziatisch aandoend sausje.
3
geplaatst: 30 september 2023, 14:54 uur
Geroosterde broccoli met een beetje van de pindasaus die over was van de gado gado, sticky tempeh, rijst.
4
geplaatst: 30 september 2023, 19:08 uur
Aardappelen, geroosterde spruitjes en een stukje zalmfilet.
3
geplaatst: 1 oktober 2023, 14:01 uur
Ik heb zojuist vernomen dat er zelfgemaakte flammkuchen en soep op het menu staan.
3
geplaatst: 2 oktober 2023, 15:18 uur
Pitabroodjes gevuld met sticky tempeh, groenten en een yoghurtsausje.
2
geplaatst: 2 oktober 2023, 16:54 uur
madmadder schreef:
sticky tempeh
sticky tempeh
Geweldige rapper is dat

Vanavond op het menu: volkoren noodles met verse groenten, cashew noten en vegetarische Quorn stukjes, uit de wok, met mini groente loempia's.
3
geplaatst: 3 oktober 2023, 17:35 uur
Runderstoof Indische twist, gebakken ei, roerbak broccoli en pandan rijst.
3
Deranged
geplaatst: 3 oktober 2023, 17:53 uur
Vegetarische erwtensoep van de HEMA.
Was niet te vreten overigens beslist geen aanrader en allerminst voor herhaling vatbaar.
Maar voor nu zit ie achter de kiezen en is mijn maag voldaan daar gaat het om.
Was niet te vreten overigens beslist geen aanrader en allerminst voor herhaling vatbaar.
Maar voor nu zit ie achter de kiezen en is mijn maag voldaan daar gaat het om.
* denotes required fields.