Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
geplaatst: 28 juli 2024, 16:41 uur
ZAP! schreef:
5-kleuren conchiglie met rundergehakt, ui, paprika's, tomaten en ricotta.
Meer van dit.5-kleuren conchiglie met rundergehakt, ui, paprika's, tomaten en ricotta.
1
geplaatst: 29 juli 2024, 07:47 uur
Gisteren mosselen gegeten met mijn schoonouders en mijn moeder. Het was weer heerlijk! Salade erbij, stokbroodje, paar sausjes. Frietje uit de Airfryer voor de liefhebber. En een glaasje witte wijn (Montaignan - Chardonnay).
1
geplaatst: 29 juli 2024, 15:28 uur
ZAP! schreef:
ZAP! schreef:
Meer van dit.
Vandaag is écht de laatste keer...Meer van dit.
0
geplaatst: 29 juli 2024, 15:29 uur
ZAP! schreef:
Vandaag is écht de laatste keer...
Vandaag is écht de laatste keer...
Omdat je er genoeg van hebt? Of omdat er gewoon niets meer is?
0
geplaatst: 29 juli 2024, 15:43 uur
Beide, al moet dat 2e nog blijken. Maar dan gaat het naar de kippen...
1
Deranged
geplaatst: 29 juli 2024, 17:37 uur
Allerlei verleidingen gehad en allerlei verleidingen weerstaan.
Steven nu af op een paar stukskes fruit en een goeie espresso.
Steven nu af op een paar stukskes fruit en een goeie espresso.
1
geplaatst: 29 juli 2024, 19:23 uur
ZAP! schreef:
Beide, al moet dat 2e nog blijken. Maar dan gaat het naar de kippen...
Maar neen, het is volbracht! Beide, al moet dat 2e nog blijken. Maar dan gaat het naar de kippen...

2
geplaatst: 29 juli 2024, 20:17 uur
Gebakken aardappeltjes en champignons en tomaten (meegebakken). Sperzieboontjes en speklap. Salade met cherrytomaatjes en mozzarella.
2
geplaatst: 30 juli 2024, 07:44 uur
Gisteren risotto met tomaten en garnalen. En een uitje, champignons en doperwten.
3
geplaatst: 30 juli 2024, 10:49 uur
Restjesdag vandaag. Is nog bloemkool over van eergisteren en zelfgemaakte yoghurt-knoflooksaus van nog veel langer geleden. Als dat maar goed gaat 

2
geplaatst: 31 juli 2024, 09:55 uur
Gisteren sperzieboontjes met aardappelbolletjes uit de hete lucht frituur. Stukje kip erbij.
2
geplaatst: 1 augustus 2024, 20:31 uur
Pasta met gehakt, tomaat, courgette en aubergine. Gelijk 4 porties gekookt, dus over een paar dagen eten we het weer 

0
geplaatst: 1 augustus 2024, 22:33 uur
3
geplaatst: 1 augustus 2024, 22:35 uur
Gisteren ravioli met pittige tomatensaus. Vandaag bloemkool, nieuwe aardappelen en gehaktbal (alles van de buurman/boer verderop).
1
geplaatst: 2 augustus 2024, 16:18 uur
Vanmiddag een saté kroket, straks opgebakken aardappels met sla.
2
geplaatst: 2 augustus 2024, 16:47 uur
Gegrilde groenten (aubergine, courgette en puntpaprika's) met notenrijst en een stukje zalm.
Gisteren bami goreng.
Eergisteren tortilla's.
Gisteren bami goreng.
Eergisteren tortilla's.
3
geplaatst: 2 augustus 2024, 18:16 uur
Oosterse visschotel uit oven. Met witvis, sambal, knoflook, paksoi, rode paprika, taugé, banaan, mozzarella en wat ketjap manis en kookroom.
3
geplaatst: 2 augustus 2024, 23:30 uur
Lamskoteletten op de BBQ, toen opgebakken tuinbonen met spek, vervolgens kippenbouten van de BBQ en als laatst mars-icecream (caramel-zeezout variant). We dronken er een belgisch blondje van 8% bij (naam vergeten).
3
geplaatst: 3 augustus 2024, 09:21 uur
Tjap tjoi met varkenssaté.
Gisteren linguine met salie, walnoten, parmezaan en citroen. Dat was potverdrek lekker.
Gisteren linguine met salie, walnoten, parmezaan en citroen. Dat was potverdrek lekker.
2
geplaatst: 3 augustus 2024, 13:56 uur
Chili con carne con bruine bonen.
-edit- Ik had zin in patat en kreeg m'n zin; patat speciaal een broodje kipburger speciaal (die hier meer lijkt op een broodje kipburger gezond).
-edit- Ik had zin in patat en kreeg m'n zin; patat speciaal een broodje kipburger speciaal (die hier meer lijkt op een broodje kipburger gezond).
3
geplaatst: 3 augustus 2024, 17:55 uur
Hier is de Italiaanse groentesoep bijna klaar. Dat alles onder het genot van de tweede van Fleet Foxes en een Westmalle tripel.
2
geplaatst: 3 augustus 2024, 18:30 uur
Zo door met een groenteschotel met harissa, couscous, aardappeltjes uit airfryer, wat kibbeling, beetje vlees en opgebakken kikkererwten met kruiden. En zo wordt tegemoet gekomen aan de wensen van de verschillende participanten aan het gezin…Pffffff…
het is dat ik hier in de keuken mijn eigen DJ kan zijn en barman…
Dus bij de kook nog een tripel en een olijfje. Muziek wordt verzorgd door Department of Eagles.
het is dat ik hier in de keuken mijn eigen DJ kan zijn en barman…
Dus bij de kook nog een tripel en een olijfje. Muziek wordt verzorgd door Department of Eagles.
0
geplaatst: 4 augustus 2024, 12:14 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2024, 12:17 uur
* denotes required fields.