MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Pastelon.

Deranged
Ferme stroopwafel van de sjop.

Couscous salade met falafel.

Deranged
Bakske bavarois met een paar vruchten erin.

Recept uit de VK gemaakt van Yvette van Boven met bulgur, citroen, venkel, halloumi en een compote van rabarber en sjalot. Erg lekker en eens wat anders.

dix
Geroosterd oud brood met daarop een restje vette Turkse salade, in de auto ergens tussen Metz en Basel.

Gisteren uit eten vanwege de verjaardag van m'n vrouw. Ergens op de Utrechtse Heuvelrug tussen Doorn en Driebergen, op de terugweg van een dagje Apenheul. Voorgerecht: tartaar van tonijn, oosterse salade, wasabimayonaise. Hoofd: bavette, aardappeltortilla, gekarameliseerde uien, groene asperges, jus met laurier. Na: panna cotta van witte chocolade, kokos cake, sorbet van watermeloen. Gedronken: gin-tonic, glaasje rood (pinotage, Z-Afrika) en tot besluit een calvados. En nee, ik hoefde niet terug te rijden

Een Hamburger. Vanochtend gekocht bij Koeien van Jelle in Twekkelo.

Deranged
Rode bieten en wat ananas.

Einde middag vanwege M-dag uit eten bij een fijne Italiaan hier in de buurt. Lekker buiten. Ik ga denk ik voor het verrassingsmenu. Nu in de tuin met een W12.

Gemarineerde kip, rijst, prutje van linzen, tomaat, wortel en ui en nog een flinke portie sperziebonen waar we vanaf moesten. Beetje veel eten, maar was gelukkig 75% groente

Wraps met shoarma, hausgemachte tomatensalsa, sla en paprika.

Biefstuk, broccoli en aardappeltjes uit airfryer.

Orzo met kip, spinazie, feta en citroen.

Deranged
Eigenlijk behoorlijk van het pad weer met de katjan pedis.

Deranged
Moest terugschakelen met katjan pedis pompen dreigde uit de hand te lopen.

Misschien later wat sushi.

Deranged
Heb wat gedronken en sta nu op het punt om een hapje te gaan eten.

Sta wat te roken outside de supermarkt good times voor nu kan het nog allemaal dus even goed van nemen.
https://i.imgur.com/71cUcfz.jpeg
Je wil niet weten hoe ik hier heb geleefd ook.

Precies op deze plek.

Deranged
Ferme sandwich in de town momenteel.

Onze oudste dochter is jarig en net een week terug van een half jaar Taiwan voor haar studie. Dus vandaag eten we 'Birthday Noodles' met typisch Taiwanese 'soepdumplings'. Een boel werk, maar wel lekker denk ik. De soep gaat trouwens IN de dumpling!

Deranged
https://i.imgur.com/A7IgSvf.jpeg
Zo weer even een hapje eten.

Zit hier in het hart van de town.

Ben de king van deze town.

Niet alleen de nachburgemeester.

Own deze shit forever.

En alles binnen handbereik en loopafstand altijd.

Deranged
Gerookte forel met wat rucola.

Verder nog wat worteltjes dippen in de hummus.

Deranged
Broodje burger met een pannenkoekje.

Doritos Cool American, vanwege de 4th of July

‘Cool American’ doe ik ff niet aan, gelet op de wind die er in de US waait. Toen mijn echtgenote en ik in het dorp stonden om wat diverse boodschappen te doen en in de AH, na telefonisch contact met de nog thuis wonende kids, bleek dat geen van hen voornemens was om thuis mee te eten, zijn we maar spontaan op het terras van een Aziaat beland. En daar fijn gegeten. Het 4 gangen verrassingsmenu. Prachtige avond!

Deranged
Beef wrap met de bieflap.

Chameleon Day schreef:
‘Cool American’ doe ik ff niet aan, gelet op de wind die er in de US waait.

Meer als grap gekocht voor m'n vrouw, aangezien ze mijn Cool American is. Die naam was voor haar een behoorlijke mindfuck toen ze hier kwam wonen, die zooi heet in de VS gewoon Cool Ranch. Maar in Nederland is ranch dressing niet echt een dingetje, dus daar hebben ze deze creatieve naam voor bedacht. Kwam verder nog thuis met donuts met oranje glazuur, soort van kruisbestuiving van ons beider afkomst

Deranged
https://i.postimg.cc/2ST88bg6/IMG-8003.jpg
Weet je ook hoe ze een Quarter Pounder noemen in Frankrijk.

Deranged
Broodje beef burger met de bittergarnituur.

Onweerwolf
Eerder vandaag: peulvruchten, nachtschade en varken.

Onweerwolf
Zuivel toe.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:02 uur

geplaatst: vandaag om 20:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.