Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2006, 19:07 uur
0
geplaatst: 20 juni 2006, 19:29 uur
Iceman schreef:
Die Duitsers loten nu waarschijnlijk weer zo'n stront voetbaldwerg. Ik zie Zweden echt niet van Engeland winnen hoor.
Die Duitsers loten nu waarschijnlijk weer zo'n stront voetbaldwerg. Ik zie Zweden echt niet van Engeland winnen hoor.
Maar in de kwartfinale spelen ze tegen Argentinië/Nederland.

0
geplaatst: 20 juni 2006, 19:40 uur
Helemaal akkoord

Het wordt trouwens opletten welk doelpunt het 2000ste is, want met 2 wedstrijden tegelijk kan dat wel eens verwarrend worden.

0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:32 uur
0
geplaatst: 20 juni 2006, 21:14 uur
Overigens ik heb niemand hierover zien posten dus ik heb geen idee of jullie t wel weten:
Costa Rica - Polen 1-2 En wat een blunderende keepers zeg.
Costa Rica - Polen 1-2 En wat een blunderende keepers zeg.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 21:34 uur
Het derde doelpunten in de twee wedstrijden is het 2000ste doelpunt, toch? Dan is dat het volgende doelpunt.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 21:40 uur
Shit, dit had 'm moeten zijn van Lampard.. Net boven het doel.
Ben benieuwd....
Ben benieuwd....
0
geplaatst: 20 juni 2006, 21:53 uur
Zelfs op de website van de BBC zijn die commentaren geweldig (keeper van Trinidad en Tobago heet Jack):
45 mins+1: Trinidad and Tobago's very own Jack in the box proves a saviour once more with a superb save.

45 mins+1: Trinidad and Tobago's very own Jack in the box proves a saviour once more with a superb save.

0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:09 uur
Idd, wie had dat gedacht? Niemand in onze lijst, zo te zien.
Ik dacht eerst ff dat Hammerhead gelijk had en Larsson had gescoord.
Wat een slechte commentator, trouwens! Niet eens omdat hij niet zegt dat het 't 2000ste doelpunt was, maar hij maakt hele domme opmerkingen.
Ik dacht eerst ff dat Hammerhead gelijk had en Larsson had gescoord.Wat een slechte commentator, trouwens! Niet eens omdat hij niet zegt dat het 't 2000ste doelpunt was, maar hij maakt hele domme opmerkingen.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:10 uur
Commentatoren bij de NOS zijn sowieso verschrikkelijk. Jammer dat de BBC die wij in Nederland kunnen ontvangen het niet uitzendt.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:10 uur
51 mins: GOAL Sweden 1-1 England
Sweden are level and England's defence is caught out rather alarmingly from a set-piece. Marcus Allback flicks Tobias Linderoth's corner into the far corner of the net. It has stunned England somewhat - although fans of statistics may be buoyed by the news that it is the 2,000th goal in World Cup finals history.
Sweden are level and England's defence is caught out rather alarmingly from a set-piece. Marcus Allback flicks Tobias Linderoth's corner into the far corner of the net. It has stunned England somewhat - although fans of statistics may be buoyed by the news that it is the 2,000th goal in World Cup finals history.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:12 uur
VanDeGriend schreef:
STIFT !
STIFT !
Weet je het zeker? Dan ga ik met de klaverdrie over jouw aas heen, he?
0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:13 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
STIFT !Klaver 5 terugtrekken, jack in the box, elleboog op tafel...
STIFT!
0
geplaatst: 20 juni 2006, 23:11 uur
avdj schreef:
Zulke slechte commentatoren heeft de NOS toch niet?
Zulke slechte commentatoren heeft de NOS toch niet?
Het wordt steeds minder, nog niet zo lang geleden had je Eddie Poelman en Hugo Walker nog. Die waren toch iets beter dan Arno Vermeulen of Jeroen Grueter.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 23:47 uur
Wat mij opvalt is dat iedereen volop negatief was toen Hugo Walker nog actief was. Een aantal jaren later kreeg hij opeens volop veel waardering, vooral door zijn beruchte woorden: Kooooomt dat schooooooooooot!!!
Ik weet nog goed dat ik -en mijn broer walgde van Hugo Walker, in zijn tijd.
Nu heb je nog steeds Frank Snoeks en nog steeds Theo R. Die blijven goed.
Ik weet nog goed dat ik -en mijn broer walgde van Hugo Walker, in zijn tijd.
Nu heb je nog steeds Frank Snoeks en nog steeds Theo R. Die blijven goed.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 23:49 uur
Precies Nicolage, niemand vond Hugo Walker goed en nu dit soort Hazes-achtige sentimenten 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.