Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2006, 23:15 uur
Ach kom op zeg, dat zijn me toch een stelletje koekebakkers. Die winnen we wel, maar in de kwartfinale vliegen we eruit tegen Duitsland.
0
geplaatst: 21 juni 2006, 23:15 uur
Nederland wel aardig vandaag, verdedigend stond het in elk geval goed. Alleen kan ik me geen enkele goede kans herinneren... Als Boulahrouz de rest van het toernooi niet speelt verklaar ik bij deze Marco voor gek.
Van der Sar: pakte wat hij moest pakken, niet erg veel moeilijke reddingen nodig gehad. Wel twee riskante momenten in de eerste helft met een doorjagende Argentijn. 3.5*
Jaliens: Verdedigend uitstekend overeind gebleven, op die ene poort na. Aanvallend nog weinig gezien, maar als hij mee ging deed hij het aardig. 3.5*
Boulahrouz: Beste man van Nederland, zo niet van het veld. Behoeft weinig uitleg, hield namelijk gewoon alles tegen. Zelfs lange passes kwamen vaak aan. 5*
Ooijer: Had iets meer moeite dan Boulahrouz, maar ook hij gaf weinig weg. 4*
De Cler: Ten Napel was wel erg complimenteus, liet af en toe zijn man van de zijkant naar binnen lopen. Verder verdedigend wel aardig en aanvallend toch mooi een Argentijn te kijk gezet. 3.5-4*
Cocu: Heeft toch net niet de klasse die hij bij PSV uitstraalt, hoewel altijd degelijk. 3.5*
Sneijder: In tegenstelling tot de eerste twee wedstrijden wel goed. Nu sterk in de passing en verdedigend ook nuttig. 4*
Van der Vaart: Beetje onzichtbaar, kon weinig klaarmaken. Ook geen echte fouten, dus 3*
Kuijt: Werkte hard, maar voorste linie had maar weinig in de melk te brokkelen. Paar goede acties. 3-3.5*
Van Nistelrooij: Nog niet zijn toernooi, opnieuw geen kans gehad. Komt niet alleen door hem natuurlijk. 2.5*
Van Persie: Ook al onzichtbaar, vrije trap was bovendien wel erg ver over. 2.5*
Van der Sar: pakte wat hij moest pakken, niet erg veel moeilijke reddingen nodig gehad. Wel twee riskante momenten in de eerste helft met een doorjagende Argentijn. 3.5*
Jaliens: Verdedigend uitstekend overeind gebleven, op die ene poort na. Aanvallend nog weinig gezien, maar als hij mee ging deed hij het aardig. 3.5*
Boulahrouz: Beste man van Nederland, zo niet van het veld. Behoeft weinig uitleg, hield namelijk gewoon alles tegen. Zelfs lange passes kwamen vaak aan. 5*
Ooijer: Had iets meer moeite dan Boulahrouz, maar ook hij gaf weinig weg. 4*
De Cler: Ten Napel was wel erg complimenteus, liet af en toe zijn man van de zijkant naar binnen lopen. Verder verdedigend wel aardig en aanvallend toch mooi een Argentijn te kijk gezet. 3.5-4*
Cocu: Heeft toch net niet de klasse die hij bij PSV uitstraalt, hoewel altijd degelijk. 3.5*
Sneijder: In tegenstelling tot de eerste twee wedstrijden wel goed. Nu sterk in de passing en verdedigend ook nuttig. 4*
Van der Vaart: Beetje onzichtbaar, kon weinig klaarmaken. Ook geen echte fouten, dus 3*
Kuijt: Werkte hard, maar voorste linie had maar weinig in de melk te brokkelen. Paar goede acties. 3-3.5*
Van Nistelrooij: Nog niet zijn toernooi, opnieuw geen kans gehad. Komt niet alleen door hem natuurlijk. 2.5*
Van Persie: Ook al onzichtbaar, vrije trap was bovendien wel erg ver over. 2.5*
0
geplaatst: 22 juni 2006, 00:14 uur
Wat is het toch met die Evert ten Napel? Ik begin me steeds meer aan hem te irriteren. Hij overdrijft en het lijkt net of hij denkt dat er alleen maar leken naar de wedstrijd kijken....
NL was niet veel minder dan Argentinië. Verdedigend was NL sterk en dat is alvast een goede basis voor de komende wedstrijd(en). Ik ben bang dat het na Portugal afgelopen is, alhoewel ik NL momenteel hoger inschat dan Portugal. NL is moeilijk te kloppen en dat is juist het sterkste punt van NL op het moment.
Robben heeft even van de zijkant mogen meekijken en hopelijk begint het nu al te kriebelen bij hem. Tegen Portugal gaat het van hem afkomen.
NL was niet veel minder dan Argentinië. Verdedigend was NL sterk en dat is alvast een goede basis voor de komende wedstrijd(en). Ik ben bang dat het na Portugal afgelopen is, alhoewel ik NL momenteel hoger inschat dan Portugal. NL is moeilijk te kloppen en dat is juist het sterkste punt van NL op het moment.
Robben heeft even van de zijkant mogen meekijken en hopelijk begint het nu al te kriebelen bij hem. Tegen Portugal gaat het van hem afkomen.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 09:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Wat is het toch met die Evert ten Napel? Ik begin me steeds meer aan hem te irriteren. Hij overdrijft en het lijkt net of hij denkt dat er alleen maar leken naar de wedstrijd kijken....
Ik herken het helemaal. Heb me gisteren weer groen en geel zitten ergeren aan Evert ten Napel, kan iemand die man eindelijk eens van de buis halen.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 09:24 uur
In mijn sportteam hebben we al jaren de "Evert ten Napel award". Degene die de meeste onzin uitkraamt maar zelf toch denkt iets zinnigs te melden, wint m en geeft een rondje.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 09:40 uur
VanDeGriend schreef:
In mijn sportteam hebben we al jaren de "Evert ten Napel award". Degene die de meeste onzin uitkraamt maar zelf toch denkt iets zinnigs te melden, wint m en geeft een rondje.
. Voetbalhumor.Wanneer gaat die gozert met pensioen? Hij is al een hele tijd grijs, maar met pensioen gaan ho maar....
0
geplaatst: 22 juni 2006, 09:50 uur
Nicolage Rico schreef:
. Voetbalhumor.
Wanneer gaat die gozert met pensioen? Hij is al een hele tijd grijs, maar met pensioen gaan ho maar....
(quote)
. Voetbalhumor.Wanneer gaat die gozert met pensioen? Hij is al een hele tijd grijs, maar met pensioen gaan ho maar....
Ik heb begrepen dat dit zijn laatste grote toernooi is
...maar dat hij als "beloning"
daarom wellicht de finale mag verslaan 
0
geplaatst: 22 juni 2006, 09:51 uur
Dan maar hopen dat Kroatië - Equador in de finale staan, dan hoef ik niet te kijken. 

0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:18 uur
Voorspellingen voor vandaag:
Tsjechie - Italie 2 - 2
Ghana - USA 2 - 1
Japan - Brazilie 1 - 3
Kroatie - Australie 1 - 1
Tsjechie - Italie 2 - 2
Ghana - USA 2 - 1
Japan - Brazilie 1 - 3
Kroatie - Australie 1 - 1
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:20 uur
Tjechië - Italië 1-1
Ghana - USA 2-1
Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 1-1
Ghana - USA 2-1
Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 1-1
0
geplaatst: 22 juni 2006, 10:49 uur
Klumpie schreef:
in de kwartfinale vliegen we eruit tegen Duitsland.
Mochten we die halen, dan is t tegen Engeland of Equadorin de kwartfinale vliegen we eruit tegen Duitsland.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:46 uur
Evert zag gisteren een gelijkopgaande wedstrijd, welke werd geleid door een goede scheids. 
Geen idee welke wedstrijd de man heeft gezien.

0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:47 uur
Tjechië - Italië 2-1
Ghana - USA 1-0
Japan - Brazilië 1-2
Kroatië - Australië 1-1
Ghana - USA 1-0
Japan - Brazilië 1-2
Kroatië - Australië 1-1
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:48 uur
rayman schreef:
Evert zag gisteren een gelijkopgaande wedstrijd, welke werd geleid door een goede scheids.

Over dat gelijkopgaande zat hij niet ver naast. Argentinië was iets beter, maar het verschil was niet groot.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 11:49 uur
Gisteren gingen ze er toch echt voor. De verdediging van NL stond goed. Argentinië is momenteel beter, dat kan ik niet ontkennen, maar NL kan van elke tegenstander winnen.
0
DutchViking
geplaatst: 22 juni 2006, 11:49 uur
Tsjechië - Italië 0-2
Ghana - USA 2-0
Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 2-1
Ghana - USA 2-0
Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 2-1
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Gisteren gingen ze er toch echt voor. De verdediging van NL stond goed. Argentinië is momenteel beter, dat kan ik niet ontkennen, maar NL kan van elke tegenstander winnen.
Dat denk ik ook, in ieder geval kunnen ze ervoor zorgen dat de tegenstander niet scoort nu nog zelf scoren. Toch vrees ik Portugal toch ook een van de sterke ploegen vind ik zelf.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:12 uur
Tsjechië - Italië 1-1
Ghana - USA 1-0
Japan - Brazilië 0-2
Kroatië - Australië 0-2
Ghana - USA 1-0
Japan - Brazilië 0-2
Kroatië - Australië 0-2
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:21 uur
Iceman schreef:
Dat denk ik ook, in ieder geval kunnen ze ervoor zorgen dat de tegenstander niet scoort nu nog zelf scoren. Toch vrees ik Portugal toch ook een van de sterke ploegen vind ik zelf.
(quote)
Portugal ligt NL totaal niet, dus het zal heel moeilijk worden. Ik begrijp niet zo dat de mensen al met hun hoofd in de kwartfinale zitten. Portugal heeft nog niet echt weten te overtuigen, maar NL ook niet. Ik schat de kansen 50/50 in.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:25 uur
Tsjechië - Italië 2-1
Ghana - USA 1-0
Japan - Brazilië 0-2
Kroatië - Australië 1-2
Italie eruit!
Ik had ze in de finale voorspeld voor t toernooi begon 
Ghana - USA 1-0
Japan - Brazilië 0-2
Kroatië - Australië 1-2
Italie eruit!
Ik had ze in de finale voorspeld voor t toernooi begon 
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:27 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik begrijp niet zo dat de mensen al met hun hoofd in de kwartfinale zitten.
(quote)
Ik begrijp niet zo dat de mensen al met hun hoofd in de kwartfinale zitten.
Jaa ze moeten eerst eens voorbij aan Portugal. Dan kun je kijken naar je tegenstander in de 1/4 finale. En wat als ze nou door Portugal worden uitgeschakeld daar gaat je mooie tegenstander in de 1/4 finale.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Portugal ligt NL totaal niet, dus het zal heel moeilijk worden. Ik begrijp niet zo dat de mensen al met hun hoofd in de kwartfinale zitten. Portugal heeft nog niet echt weten te overtuigen, maar NL ook niet. Ik schat de kansen 50/50 in.
Helemaal mee eens, Portugal is nu juist zo'n ploeg waarvan ik graag had gezien dat we die ontlopen hadden. Beide ploegen hebben inderdaad nog niet echt overtuigd, maar gezien onze historie met de Portugezen (ook in clubverband verliezen we vaker dan we winnen tegen Portugezen) schat ik de kansen toch licht in het voordeel voor Portugal in.
PS: Resultaten behaalt in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:33 uur
Daarom won Argentinië gisteren ook niet van NL. Argentinië wint nooit van NL, alleen in de W.K.-finale van 1978, weliswaar na de verlenging.
0
DutchViking
geplaatst: 22 juni 2006, 12:52 uur
Portugal wordt inderdaad een moeilijke hindernis. Ik vond ze tegen Mexico best nog aardig spelen, misschien wel beter dan in de andere wedstrijden met Figo, Deco en Cristiano Ronaldo.
Al met al ben ik blij dat Nederland bij een overwinning op Engeland (of Ecuador
) stuit en niet op Duitsland. Ik sla de Duitsers toch wel een stuk hoger aan. Moeilijk te zeggen hoe goed ze zijn, aangezien ze nog niet serieus zijn getest op dit WK. Ik zie de Duitsers de volgende wedstrijd tegen Zweden trouwens het liefst verliezen.
Al met al ben ik blij dat Nederland bij een overwinning op Engeland (of Ecuador
) stuit en niet op Duitsland. Ik sla de Duitsers toch wel een stuk hoger aan. Moeilijk te zeggen hoe goed ze zijn, aangezien ze nog niet serieus zijn getest op dit WK. Ik zie de Duitsers de volgende wedstrijd tegen Zweden trouwens het liefst verliezen.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:56 uur
Tsjechië - Italië 2-0
Ghana - USA 2-1
Japan - Brazilië 0-2
Kroatië - Australië 1-1
Ghana - USA 2-1
Japan - Brazilië 0-2
Kroatië - Australië 1-1
0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Daarom won Argentinië gisteren ook niet van NL. Argentinië wint nooit van NL, alleen in de W.K.-finale van 1978, weliswaar na de verlenging.
Ik had liever die wedstrijd gewonnen en de andere 6 verloren.

0
geplaatst: 22 juni 2006, 12:59 uur
Ach, nu zijn we erbij als we voor het eerst wereldkampioen worden! Je moet alles positief in blijven zien hé. 

0
geplaatst: 22 juni 2006, 13:02 uur
Tsjechië - Italië 1-1
Ghana - USA 2-1
Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 2-1
Ghana - USA 2-1
Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 2-1
0
geplaatst: 22 juni 2006, 13:03 uur
Gelukkig dat er veel wedstrijden aankomen waarbij ik "voor iemand ben". Dat kijkt toch wat leuker dan Kroatie-Japan en al die andere wedstrijden waar het me geen fluit uit maakt wie er wint.
Om te beginnnen vanmiddag al
Om te beginnnen vanmiddag al

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.