MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Tsjechië - Italië 2-1
Ghana - USA 2-0

Japan - Brazilië 0-2 (als ze Ronaldo eruit laten 0-4)
Kroatië - Australië 1-2

Klumpie schreef:
(quote)

Ach kom op zeg, dat zijn me toch een stelletje koekebakkers. Die winnen we wel, maar in de kwartfinale vliegen we eruit tegen Duitsland.

We komen tegen Engeland uit in de kwartfinale, vriendelijke vriend.

Paalhaas schreef:
(quote)

We komen tegen Engeland uit in de kwartfinale, vriendelijke vriend.

Was al bekend.

De balans tussen Nederland en Portugal is flink in het nadeel van Oranje. Van de negen onderlinge ontmoetingen tot dusverre won Nederland er slechts één. Maar liefst vijf keer werd er verloren en drie keer eindigden de duels onbeslist.

1 x gewonnen in 1991. Was ook nog een oefenduel, toch?

Maar het blijven statistieken. Dit is gewoon weer een nieuwe wedstrijd. NL heeft een heel andere ploeg en Portugal is iets minder geworden dan 2 jaar geleden, denk ik.

En toch baal ik van die statistieken.

Nicolage Rico schreef:
1 x gewonnen in 1991. Was ook nog een oefenduel, toch?

Nee, kwalificatie voor EK 1992 in Zweden

Ja, dat zou heel goed kunnen.

Toen had NL sowieso een beter team dan nu. En Portugal.. Tja, dat weet ik niet meer zo goed.

El Ninjo schreef:
De balans tussen Nederland en Portugal is flink in het nadeel van Oranje. Van de negen onderlinge ontmoetingen tot dusverre won Nederland er slechts één. Maar liefst vijf keer werd er verloren en drie keer eindigden de duels onbeslist.

Wil je alsjeblieft voorspellen dat Portugal gaat winnen? dat zal ons allen een gerustellend gevoel geven

El Ninjo heeft ipv een glazen bol, een houten bol ofzo...

Of hij weet gewoon niet hoe in die glazen bol te lezen/ kijken

Of hij kijkt verkeerd door z'n glazen ogen.

Of hij is de verpakkingsfolie vergeten eraf te halen na de aanschaf...

Tsjechië - Italië 1-4
Ghana - USA 2-0

Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 1-1

bloempje24 schreef:

Wil je alsjeblieft voorspellen dat Portugal gaat winnen? dat zal ons allen een gerustellend gevoel geven

Nicolage Rico schreef:
El Ninjo heeft ipv een glazen bol, een houten bol ofzo...

Reglement voor de wk pool is net aangepast, er staan 50 strafpunten op het spotten met leden van de organisatie

Dan sta ik nog steeds boven jou!

Klumpie schreef:
(quote)

Ach kom op zeg, dat zijn me toch een stelletje koekebakkers. Die winnen we wel, maar in de kwartfinale vliegen we eruit tegen Duitsland.

Duitsland...

En NL heeft in 9 wedstrijden maar 1 keer gewonnen van Portugal...

Tsjechië - Italië 1-1
Ghana - USA -1

Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 1-0

ettettummu schreef:

Ghana - USA -1

Dus 1/2 - 1/2 ?

Tsjechië - Italië 1-1
Ghana - USA 1-1

Japan - Brazilië 0-3
Kroatië - Australië 1-0

Nicolage Rico schreef:
Was al bekend.

Nu lees ik het ook ja. Snorry.

herman schreef:
NL heeft in 9 wedstrijden maar 1 keer gewonnen van Portugal...

2 uit 10 dus zondag.

Paalhaas schreef:
(quote)

2 uit 10 dus zondag.

I hope so.

Zal je net zien dat die *** Ronaldo weer tegen NL scoort. Die gozer scoort nooit (op die penal na).

Baros in de basis bij Tsjechen.

Persconferentie NL: Van Basten niet tevreden over van Nistelrooy, kans dat Dirk Kuyt a.s. zondag in de basis start als centrumspits !

1-0 Ghana!

Van Basten schreef:
'Ik vind het niet raar dat we dat we Van Nistelrooy drie keer hebben gewisseld. 'Hij moet veel meer brengen', is het oordeel Van Basten. 'Ik ga nu niet op de zaken vooruit lopen, maar het zou best wel eens kunnen dat Dirk Kuijt tegen Portugal begint.'

En dat is dus PRECIES de reden waarom Huntelaar wel mee had gemoeten. Dit toont wel weer aan dat Van Basten nog een hoop moet leren. Behoorlijke blunder als je het mij vraagt.

bubbachups schreef:
En dat is dus PRECIES de reden waarom Huntelaar wel mee had gemoeten. Dit toont wel weer aan dat Van Basten nog een hoop moet leren. Behoorlijke blunder als je het mij vraagt.

Helemaal mee eens!

Je kan er nu inderdaad vergif op innemen dat de hele Huntelaar discussie weer oplaait....en terecht, we hebben inmiddels 4 rechtsbacks en maar 1 echte vervanger voor de spitspositie.

Maar hoe kan je het v. Nistelrooij verwijten dat hij gister niet goed speelde? Hoeveel bruikbare ballen heeft hij gehad? De aansluiting van het middenveld op de aanval is wat mij betreft belabberd en het probleem van het NL-elftal.

v. Nistelrooij heeft 1 kans gekregen en die peerde hij erin. Ik geef toe dat hij niet in vorm is, maar hij is gewoon een echte killer! Ik ben wel een fan van Kuijt, maar v. Nistelrooij heeft toch meer kwaliteit.

Gaat een zware dag worden voor Tjechië...... Wie had nou gedacht dat Ghana naar de 2e ronde zou gaan..

Maar het is nog niet afgelopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.