Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2006, 11:46 uur
Engeland - Ecuador 2-1
Portugal - Nederland 1-2 (Babel in 2e helft van verlenging...)
Portugal - Nederland 1-2 (Babel in 2e helft van verlenging...)
0
geplaatst: 25 juni 2006, 12:23 uur
Engeland - Ecuador 1-0
Portugal - Nederland 0-2
Duitsland gaat het Argentinië nog lastig maken...
Portugal - Nederland 0-2
Duitsland gaat het Argentinië nog lastig maken...
0
geplaatst: 25 juni 2006, 12:55 uur
Engeland - Ecuador verlengen
Portugal - Nederland verlengen
kwartfinale: Nederland - Ecuador
Portugal - Nederland verlengen
kwartfinale: Nederland - Ecuador
0
geplaatst: 25 juni 2006, 13:49 uur
pauljojo schreef:
(Babel in 2e helft van verlenging...)

Engeland - Ecuador 2-1 (in verlenging)
Portugal - Nederland 0-1
0
geplaatst: 25 juni 2006, 13:52 uur
Engeland - Ecuador 2-0
Portugal - Nederland 1-1 (Portugal wint helaas in de verlenging
)
Moet ik die laatste missen omdat ik naar een Opeth-concert ga
, klein beetje dubbele gevoelens 
Portugal - Nederland 1-1 (Portugal wint helaas in de verlenging
)Moet ik die laatste missen omdat ik naar een Opeth-concert ga
, klein beetje dubbele gevoelens 
0
geplaatst: 25 juni 2006, 14:00 uur
Ik vind de loting overigens belachelijk. Vergelijk bv. Duitsland eens met Nederland.
Duitsland 1e ronde: Ecuador, Polen en Costa Rica (stelt alle 3 weinig voor)
Nederland 1e ronde: Argentinië, Ivoorkust (2 erg sterke teams) en Servië-Montenegro (toch een beter team dan de 3 tegenstanders van Duitsland)
Duitsland 2e ronde: Zweden (ploeg die buiten Ljungberg, Ibrahimovic en Larsson weinig kwaliteit heeft en die laatste speelt sowieso al een zwak WK)
Nederland 2e ronde: Portugal (ik wil ze geen favoriet noemen maar ze hebben wel een ploeg om ver mee te komen)
Duitsland 1/4 finale: Argentinië (dan eindelijk een sterke tegenstander)
Nederland 1/4 finale (mits ze zover komen): Engeland (vooraf toch wel een van de favorieten, maar ik vraag me nog steeds af wat ze nou echt kunnen, want ze kunnen echt wel beter dan wat we gezien hebben tot nu toe) of Ecuador (eindelijk op papier een mindere tegenstander voor Oranje)
Duitsland 1/2 finale: Italië, Australië, Zwitserland of Oekraïne.
Nederland 1/2 finale: Brazilië, Ghana, Spanje of Frankrijk.
Nou oordeel zelf welke landen hier het sterkste zijn. Ik weet het wel 1 favoriet (Italië) tegenover 2 (Brazilië en Spanje) terwijl Frankrijk op papier ook een sterk team heeft.
Duitsland 1e ronde: Ecuador, Polen en Costa Rica (stelt alle 3 weinig voor)
Nederland 1e ronde: Argentinië, Ivoorkust (2 erg sterke teams) en Servië-Montenegro (toch een beter team dan de 3 tegenstanders van Duitsland)
Duitsland 2e ronde: Zweden (ploeg die buiten Ljungberg, Ibrahimovic en Larsson weinig kwaliteit heeft en die laatste speelt sowieso al een zwak WK)
Nederland 2e ronde: Portugal (ik wil ze geen favoriet noemen maar ze hebben wel een ploeg om ver mee te komen)
Duitsland 1/4 finale: Argentinië (dan eindelijk een sterke tegenstander)
Nederland 1/4 finale (mits ze zover komen): Engeland (vooraf toch wel een van de favorieten, maar ik vraag me nog steeds af wat ze nou echt kunnen, want ze kunnen echt wel beter dan wat we gezien hebben tot nu toe) of Ecuador (eindelijk op papier een mindere tegenstander voor Oranje)
Duitsland 1/2 finale: Italië, Australië, Zwitserland of Oekraïne.
Nederland 1/2 finale: Brazilië, Ghana, Spanje of Frankrijk.
Nou oordeel zelf welke landen hier het sterkste zijn. Ik weet het wel 1 favoriet (Italië) tegenover 2 (Brazilië en Spanje) terwijl Frankrijk op papier ook een sterk team heeft.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:11 uur
Het was trouwens ook wel heel opvallend dat de Duitse aartsvijanden (wat betreft voetbal) Nederland en Tsjechie door de organisatie van dit WK (heel toevallig Duits) in een 2e koker werden gedumpt, terwijl ze op dat moment in de FIFA-ranglijst 5e en 6e stonden door de goeie voorrondes. Dat ze beiden in die 2e koker terecht kwamen, okee, maar dat ze dan ook nog eens allebei in belachelijk zware poules komen is al helemaal opvallend.
Ik ben het helemaal met je eens Iceman
Maar goed, de Duitsers gaan er wel uit in de kwartfinale tegen Argentinie, dat weet ik nu al vrij zeker. Al helemaal nu ze beginnen te denken dat ze het WK gaan winnen.
Ik ben het helemaal met je eens Iceman

Maar goed, de Duitsers gaan er wel uit in de kwartfinale tegen Argentinie, dat weet ik nu al vrij zeker. Al helemaal nu ze beginnen te denken dat ze het WK gaan winnen.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:16 uur
Kasperbert schreef:
Hoorde je ze: Berlin, Berlin. Dat zal ook mooi hun eindpunt zijn. Want vrijdag spelen ze in Berlin
Laten we hopen dat Messi in de aanval start die maakt gehakt van de trage Mertesacker en Metzelder.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:20 uur
Iceman schreef:
Hoorde je ze: Berlin, Berlin. Dat zal ook mooi hun eindpunt zijn. Want vrijdag spelen ze in Berlin
Laten we hopen dat Messi in de aanval start die maakt gehakt van de trage Mertesacker en Metzelder.
(quote)
Laten we hopen dat Messi in de aanval start die maakt gehakt van de trage Mertesacker en Metzelder.Eigenlijk hoop ik zelfs ergens wel dat Argentinie dit WK gaat winnen
. Ze zijn eigenlijk de enigen die dusdanig goed hebben gespeeld dat ze recht op die titel hebben. Ik zal Oranje blijven aanmoedigen, maar met het spel wat ze nu hebben komen ze er alleen niet 
En inderdaad, Messi in de aanval zou niet verkeerd zijn

0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:21 uur
0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:22 uur
Kasperbert schreef:
Eigenlijk hoop ik zelfs ergens wel dat Argentinie dit WK gaat winnen
. Ze zijn eigenlijk de enigen die dusdanig goed hebben gespeeld dat ze recht op die titel hebben. Ik zal Oranje blijven aanmoedigen, maar met het spel wat ze nu hebben komen ze er alleen niet 
(quote)
Eigenlijk hoop ik zelfs ergens wel dat Argentinie dit WK gaat winnen

Ze verdienen het wel. Als Nederland eruit zou gaan, ben ik ook voor Argentinië. Alleen al voor het spel moeten ze er zolang mogelijk in blijven. Laten we hopen dat ze, en vooral Messi, nog wat mooie dingen laten zien

0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:40 uur
Argentinië mag van mijn ook best het WK winnen, al zie ik Spanje nog iets liever spelen 

0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:46 uur
Iceman schreef:
(quote)
Laten we hopen dat Messi in de aanval start die maakt gehakt van de trage Mertesacker en Metzelder.De bevolking denkt dat Duitsland kampioen kan worden, zolang de spelers zelf niet met hun hoofd in de wolken zitten kan het ook gewoon hoor. Die loting, ach... de poules van Spanje en Engeland zijn toch ook niet super zacht uitgedrukt? En Ecuador is ook een lucky voor Engeland als je bekijk wat voor ploegen er nog meer tussenzitten.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 15:54 uur
pauljojo schreef:
Iceman schreef:

Tja, ik dacht... Doe eens gek
Dat was trouwens voor mijn middagdutje 
0
geplaatst: 25 juni 2006, 16:19 uur
Lukas schreef:
Even tussendoor: de 'all stars' van de groepwedstrijden, naar mijn bescheiden mening. Wie volgt?
Buffon
Puyol Ayala Senderos Lahm
Maxi Rodriguez Frings Appiah Kaka
Klose Torres
Even tussendoor: de 'all stars' van de groepwedstrijden, naar mijn bescheiden mening. Wie volgt?
Buffon
Puyol Ayala Senderos Lahm
Maxi Rodriguez Frings Appiah Kaka
Klose Torres
Buffon
Puyol - Cannavaro - Lahm
Maxi Rodriguez - Xavi - Appiah - Gerrard
Joaquin - Klose - Torres
Met reserves: Robinho, Ooijer en van Bommel.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 17:46 uur
Iceman schreef:
Kallstrom is heel goed, maar niet echt in vorm...
0
Ace
geplaatst: 25 juni 2006, 18:00 uur
Wat een slaapverwekkende pot van die Engelsen... Laten die het maar lekker bij clubvoetbal houden. Maar wie weet, er komt nog een tweede helft!
0
geplaatst: 25 juni 2006, 18:05 uur
Ik denk niet dat zowel Portugal of Nederland hoeven te vrezen voor deze landen...
0
geplaatst: 25 juni 2006, 19:19 uur
herman schreef:
Ik denk niet dat zowel Portugal of Nederland hoeven te vrezen voor deze landen...
In principe zitten we al in de halve finale

0
geplaatst: 25 juni 2006, 19:34 uur
Mijn voorspelling van Engeland (1-0) kwam uit, verschrikkelijke draak die door een dooie situatie beslist wordt. Echt een vreselijk saaie wedstrijd. Beckham heeft behoudens die vrije trap helemaal niks goed gedaan. Nederland had dan een vrij lastige poule, de weg naar de halve finale is echt niet onmogelijk.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 19:39 uur
Klumpie schreef:
(quote)

Alwaar een ontketend Brazilie ons met 4-0 terug op aarde zet.

0
geplaatst: 25 juni 2006, 19:41 uur
Dat is niet te hopen, maar goed eerst vanavond maar is winnen van Portugal dat is al moeilijk zat. Het zal vanavond wel een verdedigende wedstrijd worden.

0
geplaatst: 25 juni 2006, 21:51 uur
1-0 + rood voor Portugal...
Van Basten's GOUDEN wissel komt nu. Dus rustig maar mensen, het komt allemaal goed...
Van Basten's GOUDEN wissel komt nu. Dus rustig maar mensen, het komt allemaal goed...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.