MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Huntelaar was nu bruikbaar geweest !

Geen flauw idee Het was ook enigzins sarcastisch bedoelt. Als ze net zo spelen als in de eerste helft kunnen ze het vergeten. Ik gok dat v. Basten v/d Vaart en v. Nistelrooy binnen kort brengt.

Die rechterkant van Nederland functioneert trouwens voor geen meter. Ik zou eigenlijk niet eens weten wie rechts-back speelt. Heitinga? Compleet niet gezien... v. Persie had die ene goeie actie, maar dat was ook alles. Robben is ook nog niet geweldig, maar dat zijn we inmiddels wel van hem gewend. Zijn moment komt nog.

Vennegoor!

Mojo Pin
of Hesselink

Ben niet zo'n fan van Vennegoor. Hij zou nuttig kunnen zijn in de laatste 20 min ja. Zou hem er nog niet inbrengen.

armoede troef dus(de eerste helft) !

Mojo Pin
Vennegoor is gevaarlijk door de lucht en kan aardig een balletje vast houden. Ik zou het gewoon proberen.

En we hebben ook nog Babel! Het kan dus niet misgaan!

pauljojo schreef:
Die rechterkant van Nederland functioneert trouwens voor geen meter. Ik zou eigenlijk niet eens weten wie rechts-back speelt. Heitinga? Compleet niet gezien...
Ok, ik weet t inmiddels. De spanning nam kennelijk beslag op mij.

Marcel²
herman schreef:
En we hebben ook nog Babel! Het kan dus niet misgaan!

Het is mis gegaan.

***** portugezen!!! 2 Jaar geleden hebben ze ons al genaaid en nu weer. Ik heb een gruwelijke hekel aan dat volk.

Sorry jongens, ik moet even mijn frustraties kwijt.

sxesven
Amen. Gadverdamme wat een onsportief ploegje, die Portugezen.

Allmusic
...de Portugezen valt niets te verwijten. De laatste 25 minuten is er amper nog gevoetbald: 18 gele kaarten en 4 rode ...en Van Basten die onze topscorer aan de kant houdt en de vadsige Vd Vaart brengt

sxesven
Ik schuif de schuld graag af. Wat niet wegneemt dat ik vond dat er aan Portugese zijde weinig sportief spel waar te nemen was.

Portugal is het minst sportieve ploegje dat er is. Nooit vond ik het erg om van een tegenstander te verliezen, maar 2 jaar geleden en nu halen die portugezen het bloed onder je nagels vandaan.

Nederland heeft wel gestreden en was zeker niet slechter. Volgende keer beter. Als we eerlijk zijn, we waren niet goed genoeg om kampioen te worden. Wel goed genoeg om de kwartfinale te bereiken, trouwens.

We zijn er uit .... De portugezen speelden behoorlijk gemeen vond ik.

sxesven
Nicolage Rico schreef:
Als we eerlijk zijn, we waren niet goed genoeg om kampioen te worden. Wel goed genoeg om de kwartfinale te bereiken, trouwens.

Volledig mee eens!

Allmusic schreef:
...de Portugezen valt niets te verwijten. De laatste 25 minuten is er amper nog gevoetbald: 18 gele kaarten en 4 rode

20 gele kaarten (inclusief 4 rode).

Omayyad
Ik ben benieuwd of Jan Mulder wederom van mening is dat de bondscoach moet worden opgehangen. Van Basten geeft er in ieder geval met zijn wisselbeleid alle aanleiding toe...

Nicolage Rico schreef:
Portugal is het minst sportieve ploegje dat er is.

Dat was al zo in de UEFA-cup wedstrijd van Feyenoord, begin jaren '90 (met een bloedende John de Wolf).

Verder: diepe teleurstelling.

Nee, Nederland was poeslief. Je zag Kuijt kijken, z'n been even intrekken en dan nog mooi even intrappen op de keeper. Die charge op Ronaldo helemaal in het begin van de wedstrijd had rood mogen zijn. Zou de Portugezen rustiger gehouden hebben.

Was wel een prachtig spektakel verder.

fastpulseboy
hehe, kunnen nu eindelijk al die verschrikkelijke oranje vlaggetjes de prullenbak in? het heeft al weer veel te lang geduurd

Onderhond schreef:
Nee, Nederland was poeslief. Je zag Kuijt kijken, z'n been even intrekken en dan nog mooi even intrappen op de keeper. Die charge op Ronaldo helemaal in het begin van de wedstrijd had rood mogen zijn. Zou de Portugezen rustiger gehouden hebben.

Was wel een prachtig spektakel verder.

Ja, spektakel was het zeker.

Maar goed, Nederland was zeker niet minder lief, maar wel minder matennaaierig. Ik weet nog steeds niet waarvoor VD Vaart geel heeft gekregen? In dat opstootje was Sneijder toch de grote agressor (na de schandalige tackle van Deco die op zich al rood waard was).

Als je die overtreding van Kuijt (die mijns inziens gewoon voor de bal ging) zo erg vond, dan de trap van Simao tegen het hoofd van Van der Sar al helemaal.

fastpulseboy schreef:
hehe, kunnen nu eindelijk al die verschrikkelijke oranje vlaggetjes de prullenbak in? het heeft al weer veel te lang geduurd

Geen voetballiefhebber zeker, Arnold?

Goed, het is tijd om nieuwe favorieten te zoeken op dit WK...

Australie dan maar.

herman schreef:
(quote)

Ja, spektakel was het zeker.

Maar goed, Nederland was zeker niet minder lief, maar wel minder matennaaierig. Ik weet nog steeds niet waarvoor VD Vaart geel heeft gekregen? In dat opstootje was Sneijder toch de grote agressor (na de schandalige tackle van Deco die op zich al rood waard was).

Als je die overtreding van Kuijt (die mijns inziens gewoon voor de bal ging) zo erg vond, dan de trap van Simao tegen het hoofd van Van der Sar al helemaal.

Precies, die tackle van Deco was gewoon donkerrood. Nederland was zeker nief lief, maar wel maatennaaierig zoals Herman zegt. 2 Jaar geleden waren ze het ook al..

Die Simao had ook rood moeten krijgen... Je zag hem nog even met z'n voet over het hoofd v. v/d Sar slepen... 100 % express en Kuijt is niet iemand die dat doet.

Inderdaad, Kuijt is niet iemand die een ander expres te grazen neemt. Als het nu Robben of Van Bommel was geweest...

Wel ja, Portugal kon er ook wat van. Nu heb ik verder alleen NL - Ivoorkust gezien, waar Nederland de arme Ivorianen net hetzelfde aannaaiden. Vallen als balletdanseresjes, kinderachtig gedrag en zelf af en toe smerige overtredingen maken.

Verdiende loon. Genaaid door de meesters ?

PS: als je kijkt naar de herhaling zie je Kuijt gewoon mooi trappen. Die kerel liep ook al vanaf de 1e minuut geïrriteerd rond.

Slecht gespeeld. Genoeg mogelijkheden maar geen killers om er eentje in te trappen of een mooie pass te geven. Gewoon een gebrek aan kwaliteit wat eigenlijk het hele WK al zichtbaar was, maar nu wel extra pijnlijk. Had Van Basten maar Huntelaar meegenomen....

Wel spectaculair en je kunt zeggen wat je wilt, maar die Rus is wel consistent. Hij geeft zijn gele kaarten even makkelijk aan de ene partij als aan de andere.

Blatter heeft over scheids Ivanov gezegd dat ie zelf rood had verdiend...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:38 uur

geplaatst: vandaag om 13:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.