Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:57 uur
Ik vind dat jullie beiden ongelijk hebben dat jullie mijn ongelijk geven over het feit dat ik jullie meestal ongelijk geef.
(kopiëeren naar slappe zever?)
(kopiëeren naar slappe zever?)
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 13:57 uur
Ja, de stoppen zijn een beetje doorgeslagen bij Ome Johan. Ik ben geen fan van Verdonk, maar in deze had ze volledig gelijk.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:59 uur
Ace schreef:
Ik vind van wel.
Ik vind van wel.
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen want dat is niet van jou.
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 14:02 uur
Lukas schreef:

(quote)

Wat is hier zo hilarisch aan? Mis ik een d'tje of een t'je?
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:03 uur
Ze lachen je uit. En wéér ben ik het met je eens. Verdonk heeft groot gelijk gehad.
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 14:05 uur
rayman schreef:
Ze lachen je uit. En wéér ben ik het met je eens. Verdonk heeft groot gelijk gehad.
Exact. Ik wil niet ontkennen dat Kalou wat toe kan voegen aan het Nederlands elftal (al moet ik dat eerst nog maar eens zien), maar ik ben geen voorstander van versnelde vormen van naturalisatie voor dit soort onzin. Ik kan me toch maar moeilijk identificeren met een Ivoriaan die amper Nederlands kan.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:07 uur
rayman schreef:
Verdonk heeft groot gelijk gehad.
Zullen we een lijstje maken van wie het paspoort ingetrokken moet worden ?Verdonk heeft groot gelijk gehad.
1. Van Bommel
2.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:08 uur
[quote]VanDeGriend schreef:
1. Van Bommel
2.NicolageRico
(quote)
Zullen we een lijstje maken van wie het paspoort ingetrokken moet worden ?1. Van Bommel
2.NicolageRico

0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 14:15 uur
Lukas schreef:
Nee hoor, ik doelde meer op het gelijk hebben.
(quote)
Nee hoor, ik doelde meer op het gelijk hebben.
Onderbouw je mening eens. Waarom vind je dat ze geen gelijk had? Of dwalen we nu af en heeft dit niets met het WK te maken? Ja, dat kan wel hier lijkt me...
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:38 uur
Brazilie - Ghana 3 - 0
Spanje - Frankrijk 2- 1
Poeh..ik zat er dichtbij gister.
Spanje - Frankrijk 2- 1
Poeh..ik zat er dichtbij gister.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:41 uur
1. Van Bommel
2.NicolageRico
3. Kuyt
4. Bouazouan
5. Robben: verplicht naar de Taliban
2.NicolageRico
3. Kuyt
4. Bouazouan
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:48 uur
lebowski schreef:
Poe avdj, schat je Ghana zo licht in?
(quote)
Poe avdj, schat je Ghana zo licht in?
Ghana maakte de laatste wedstrijd geen goede indruk en als het bij Brazilië eenmaal draait verwacht ik een ruime zege. Op naar de finale!
En dan het liefst tegen Duitsland.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:49 uur
ettettummu schreef:
1. Van Bommel
2.NicolageRico
3. Kuyt
4. Bouazouan
1. Van Bommel
2.NicolageRico
3. Kuyt
4. Bouazouan
Dat is al geprobeerd, maar ze willen hem niet.
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 14:49 uur
avdj schreef:
Ghana maakte de laatste wedstrijd geen goede indruk en als het bij Brazilië eenmaal draait verwacht ik een ruime zege. Op naar de finale! En dan het liefst tegen Duitsland.
(quote)
Ghana maakte de laatste wedstrijd geen goede indruk en als het bij Brazilië eenmaal draait verwacht ik een ruime zege. Op naar de finale! En dan het liefst tegen Duitsland.
Juist, een Brazilie op volle toeren (waar ik op hoop) maakt eenvoudig korte metten met Ghana.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 14:57 uur
Zo, zit ik ff een uurtje niet op Musicmeter, is meteen mijn paspoort ingetrokken. 

0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 14:58 uur
Nicolage Rico schreef:
Zo, zit ik ff een uurtje niet op Musicmeter, is meteen mijn paspoort ingetrokken.

Hmm, is er ergens iets toch niet goed gegaan, want je kan zo te zien nog wel inloggen

0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 15:01 uur
Hopelijk is vriend Beckham de wijze woorden van Johnny Wilkinson (rugby-held) van een jaar of twee vergeten, zodat Engeland mocht het op penalties uitdraaien in ieder geval niet geelimineerd wordt door Figo en zijn Rode Khmer.

0
geplaatst: 27 juni 2006, 15:03 uur
Ace schreef:
Hmm, is er ergens iets toch niet goed gegaan, want je kan zo te zien nog wel inloggen
(quote)

Man, zelfs Bob Cremer kan weer inloggen. Die gozer heeft niet eens een identiteit!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.