Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 27 juni 2006, 13:22 uur
rayman schreef:
Ik kan zo één twee drie geen betere verzinnen eigenlijk. Iemand?
Ik kan zo één twee drie geen betere verzinnen eigenlijk. Iemand?
Pavel Nedved?
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:22 uur
Volgens mij heeft niemand Cannavaro vergeleken met Kaka Iceman.
Hee, je zou commentator bij de NOS kunnen worden. Die zijn allemaal sterk in het trekken van voorbarige conclusies.
Hee, je zou commentator bij de NOS kunnen worden. Die zijn allemaal sterk in het trekken van voorbarige conclusies.

0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:23 uur
Potje Metved?? Nee, dat is geweest. Wel een grote speler trouwens.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:23 uur
rayman schreef:

Jaa denk je?? Lijkt me een leuke baan

Maar ik bedoelde dat ik niet kan zeggen dat Cannavaro beter is dan Kaka

0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:25 uur
Iceman schreef:
(quote)

Schrijf die brief dan!!"Lieve Mart......"
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:26 uur
Weg met Evert ten Napel. Iceman zal verslag geven van de finale

Ik ben bezig help ff verder...
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:28 uur
Ronaldinho is beter dan Kaka, Rayman...
Je kunt het oneens zijn, maar voorlopig vind ik Ronaldinho een stukje beter. Ronaldinho kan net zoals Kaka het spel verdelen, maar Ronaldinho is nóg technischer dan Kaka en heeft (voorlopig) meer laten zien (niet op het W.K.).
Je kunt het oneens zijn, maar voorlopig vind ik Ronaldinho een stukje beter. Ronaldinho kan net zoals Kaka het spel verdelen, maar Ronaldinho is nóg technischer dan Kaka en heeft (voorlopig) meer laten zien (niet op het W.K.).
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:30 uur
Maar goed dat ie twee benen heeft. Anders moet ie wachten op die aangepaste O.S.
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 13:31 uur
De basisregel van vriendje Rico is 'Ik ben het niet eens met Ace'. Als hij die nagestreeft heeft gaat hij op grond daarvan een mening formulieren. 
Ronaldinho is zeker niet technischer dan Kaka, maar doet het gewoon allemaal net even wat mooier. Noem 'm dus artistieker, dat lijkt me meer op zijn plaats.

Ronaldinho is zeker niet technischer dan Kaka, maar doet het gewoon allemaal net even wat mooier. Noem 'm dus artistieker, dat lijkt me meer op zijn plaats.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:34 uur
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 13:34 uur
Iceman schreef:
En niet te vergeten Sneijder met z'n 2 benen.
En niet te vergeten Sneijder met z'n 2 benen.
Ow ow, zijn spelhervattingen lopen even wat minder. Nu lekker zeuren en een jaar of twee geleden hem helemaal ophemelen toen hij met een assist of 4 en een doelpunt in zijn eentje Schotland opzij schoof.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:37 uur
Ace schreef:
De basisregel van vriendje Rico is 'Ik ben het niet eens met Ace'. Als hij die nagestreeft heeft gaat hij op grond daarvan een mening formulieren.

Ik gaf je deels gelijk en onderbouw mijn mening toch altijd?
Kaka is één van de betere voetballers en kan de beste worden, maar is het nog niet.Moet ik het altijd met je eens zijn dan?

We hebben vaak een andere kijk op voetbal

0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:37 uur
Ace schreef:
Ow ow, zijn spelhervattingen lopen even wat minder. Nu lekker zeuren en een jaar of twee geleden hem helemaal ophemelen toen hij met een assist of 4 en een doelpunt in zijn eentje Schotland opzij schoof.
(quote)
Ik heb het nooit een geweldige speler gevonden, en buiten zijn spelhervattingen, niks liep eigenlijk bij hem dit WK.
@ bubbachups:

0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:38 uur
Ace schreef:
(quote)
haha, dat was z'n enige topwedstrijd! Ik geef toe, Sneijder was niet (veel) minder dan Cocu, v. Bommel en v/d Vaart, maar dat komt vooral om deze 3 hun niveau niet haalde. Sneijder zat eigenlijk op z'n niveau.
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 13:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Kaka is één van de betere voetballers en kan de beste worden, maar is het nog niet.
Moet ik het altijd met je eens zijn dan?
We hebben vaak een andere kijk op voetbal en dat is toch leuk?;)
(quote)
Kaka is één van de betere voetballers en kan de beste worden, maar is het nog niet.Moet ik het altijd met je eens zijn dan?

We hebben vaak een andere kijk op voetbal en dat is toch leuk?;)
Natuurlijk is dat leuk
Maar jij bent het gewoon nooit met me eens, wat ik ook roep 
Ik kan me prima voorstellen dat Ronaldinho tot beste voetballer ter wereld is uitgeroepen. Al die akka's en panna's en dat soort frivool gedoe is uiteindelijk hetgene waarvoor je naar het stadion komt. Ik ben toch meer een liefhebber van de Gerrard's, Lampard's, Kaka's en Riquelme's...
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:43 uur
Ace schreef:
Natuurlijk is dat leuk
Ik kan me prima voorstellen dat Ronaldinho tot beste voetballer ter wereld is uitgeroepen. Al die akka's en panna's en dat soort frivool gedoe is uiteindelijk hetgene waarvoor je naar het stadion komt. Ik ben toch meer een liefhebber van de Gerrard's, Lampard's, Kaka's en Riquelme's...
(quote)
Natuurlijk is dat leuk
Ik ben het niet met je eens.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:48 uur
Nicolage Rico schreef:
Jij bent het standaard met mij oneens.

(quote)
Jij bent het standaard met mij oneens.

Yep.
0
Ace
geplaatst: 27 juni 2006, 13:50 uur
Ik ben het overigens eens met Rayman dat hij het eens is met mij en oneens is met Nicolage Rico.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 13:54 uur
Cruijff over Verdonk
: 'Ik wil niet beweren dat de minister schuldig is aan de uitschakeling van het Nederlands elftal, maar ze is zeker medeschuldig',
: 'Ik wil niet beweren dat de minister schuldig is aan de uitschakeling van het Nederlands elftal, maar ze is zeker medeschuldig',Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.