Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2006, 10:33 uur
Pruut schreef:
Ik ga (ondanks mijn Nederlandse identiteit) toch voor Duitsland zijn. Het is toch een van de weinige ploegen die gewoon goed speelt. Mooi om te zien vind ik.
Ik ga (ondanks mijn Nederlandse identiteit) toch voor Duitsland zijn. Het is toch een van de weinige ploegen die gewoon goed speelt. Mooi om te zien vind ik.
Mee eens. Er is ook duidelijk te zien dat de spelers echt alles geven. Brazilië speelt momenteel op 70/80% De finaleronden:
Duitsland - Argentinië 2-1
Italië - Oekraïne 3-1
Portugal - Engeland 1-0
Brazilië - Frankrijk 1-0
Duitsland - Italië 2-0
Brazilië - Portugal 2-0
Duitsland - Brazilië 1-0
Eerlijk gezegd zijn veel uitslagen wishful thinking.

De grootste in het hoog springende draken:
1. Zwitserland - Oekraïne
2. Engeland - Ecuador
3. Australië - Italië
0
geplaatst: 28 juni 2006, 11:58 uur
David Beckham z'n laatste WK wedstrijd 
Het is toch te hopen dat die vreselijk spelende Engelsen onderuit gaan tegen Portugal.

Het is toch te hopen dat die vreselijk spelende Engelsen onderuit gaan tegen Portugal.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:00 uur
Barthez, Sagnol, Thuram, Gallas, Makelele, Zidane allemaal hun laatste wedstrijd 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:01 uur
avdj schreef:

Ik ben geen liefhebber van Engeland, maar heb een hekel aan Portugal.
Dus Engeland mag van mij door!
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:09 uur
Nicolage Rico schreef:
Same here, als je zulke goede voetballers hebt, maar alleen maar bezig bent met stervende zwanen en matennaaien, ben je een schande voor je sport. Exit Portugal graag! Maar ik zie het nog niet gebeuren, Engeland is idd onthutsend zwak

0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:12 uur
Ik ben het niet vaak met avdj eens, maar dit is een mooie uitzondering. Engeland speelt verschrikkelijk, hopelijk gaat Portugal door.
Als Nederland tegen Engeland had gestaan waren jullie allemaal wel voor Nederland geweest, ondanks de stervende zwanen en het matennaaien.
Als Nederland tegen Engeland had gestaan waren jullie allemaal wel voor Nederland geweest, ondanks de stervende zwanen en het matennaaien.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:17 uur
Nee, maar die brengen tenminste nog een beetje spektakel. En ze spelen ook wel wat beter dan Engeland.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:26 uur
Koenr schreef:
Nee, maar die brengen tenminste nog een beetje spektakel. En ze spelen ook wel wat beter dan Engeland.
Die Figo zorgt zeker voor spektakel......
0
Ace
geplaatst: 28 juni 2006, 12:28 uur
Portugal speelt minimaal net zo beroerd als Engeland, maar bij Engeland valt het nog meer op omdat ze meer grote namen in hun team hebben. Ik hoop, wellicht tegen beter weten in, dat Engeland Figo en co volledig van de mat speelt!
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:28 uur
Kan nog leuk worden. Ik hoop op veel gele kaarten, schwalbes en tijdrekken.
0
Ace
geplaatst: 28 juni 2006, 12:31 uur
Of mijn held Stevie G die vriend Figo even op heuphoogte afzaagt, zodat hij eindelijk eens terecht kan kermen... 

0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:32 uur
Ace schreef:
Of mijn held Stevie G die vriend Figo even op heuphoogte afzaagt, zodat hij eindelijk eens terecht kan kermen...

Laten we het hopen! Dan valt er tenminste nog wat te genieten op dit W.K.

0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:34 uur
Al dat gezeik over Figo.
Nederland begon met Ronaldo tot 2 keer toe uit de wedstrijd te trappen, en Van Bommel's prachtige val na Figo's tikje ging aan Figo's mooie val vooraf. Als Nederland in de kwartfinale had gestaan had je er vrijwel niemand meer over gehoord.
Nederland begon met Ronaldo tot 2 keer toe uit de wedstrijd te trappen, en Van Bommel's prachtige val na Figo's tikje ging aan Figo's mooie val vooraf. Als Nederland in de kwartfinale had gestaan had je er vrijwel niemand meer over gehoord.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:34 uur
Zijn de scheidsrechters al bekend? Ben benieuwd of we Ivanov of Graham Poll nog tegenkomen dit WK. Hoop het wel.
0
Ace
geplaatst: 28 juni 2006, 12:37 uur
Koenr schreef:
Al dat gezeik over Figo.
Al dat gezeik over Figo.
Gezeik? Ik doel hiermee echt niet alleen op die wedstrijd van zondag hoor. Zo was hij al toen hij bij Barca zat. Robben begint er ook een handje van te krijgen. Ik verafschuw dat soort figuren, bah.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:39 uur
Nja, de meeste reacties gaan toch vooral over Figo's val na die elleboog van Bouhlarouz (die eigenlijk al rood had moeten hebben voor z'n trap op Ronaldo).
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:43 uur
Ace schreef:
Gezeik? Ik doel hiermee echt niet alleen op die wedstrijd van zondag hoor. Zo was hij al toen hij bij Barca zat. Robben begint er ook een handje van te krijgen. Ik verafschuw dat soort figuren, bah.
(quote)
Ik wou net zeggen. Die Figo mocht ik voor zondag al niet.... Toen ik hem in de catecomben zag staan, zat ik al op hem te vloeken...

0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:45 uur
Henry had gisteren ook een mooie! Stuk overtuigender dan die van Van Bommel hoor. Knap uitgevoerd.
Al zal die van Rivaldo in 2002 onovertroffen blijven:
http://youtube.com/watch?v=enWKPnPu77k&search=rivaldo%202002
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:47 uur
bubbachups schreef:
Inderdaad, dat is een klassieker.

Henry deed het ook mooi ja.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:50 uur
Ik ga mij ook even aan een pronostiekje wagen:
Duitsland - Argentinië 1-2
Italië - Oekraïne 2-0
Portugal - Engeland 1-2
Brazilië - Frankrijk 3-0
Argentinië - Italië 0-0 (en Argentinië met penalty's)
Engeland - Brazilië 0-1
Argentinië - Brazilië 2-1
Vooral omdat ik hoop dat de Argentijnen dit WK winnen, nu Spanje eruit ligt
Edit: en kleine finale dan 2-1 voor Engeland
Duitsland - Argentinië 1-2
Italië - Oekraïne 2-0
Portugal - Engeland 1-2
Brazilië - Frankrijk 3-0
Argentinië - Italië 0-0 (en Argentinië met penalty's)
Engeland - Brazilië 0-1
Argentinië - Brazilië 2-1
Vooral omdat ik hoop dat de Argentijnen dit WK winnen, nu Spanje eruit ligt

Edit: en kleine finale dan 2-1 voor Engeland
0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:54 uur
bubbachups schreef:
Henry had gisteren ook een mooie! Stuk overtuigender dan die van Van Bommel hoor. Knap uitgevoerd.
Idd heel erg slecht, hoe kun je dat in je hebben

0
geplaatst: 28 juni 2006, 12:54 uur
bubbachups schreef:
Ja, die herinner ik me ook nog. Maar was de rode kaart dan voor de speler die de bal trapte, of voor Rivaldo met z'n duik?
0
geplaatst: 28 juni 2006, 13:11 uur
Verschrikkeljk toernooi. Blijkbaar zijn de belangen zo groot dat ook een topspeler als Henry het geoorloofd vindt zich zo schandalig te laten vallen. Het is verschrikkelijk dat zoveel wedstrijden door dergelijke acties worden beslist, maar zolang het resultaten blijft opleveren, zullen bepaalde spelers hiermee blijven doorgaan.
Dat Nederlanders dergelijk theater niet beheersen blijkt wel uit de actie van Van Bommel. Robben heeft inmiddels zo'n slechte reputatie opgebouwd dat ie doormidden kan worden geschopt zonder dat er ooit nog een penalty voor wordt gegeven.
Dat Nederlanders dergelijk theater niet beheersen blijkt wel uit de actie van Van Bommel. Robben heeft inmiddels zo'n slechte reputatie opgebouwd dat ie doormidden kan worden geschopt zonder dat er ooit nog een penalty voor wordt gegeven.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 14:38 uur
tomthumb schreef:
Robben heeft inmiddels zo'n slechte reputatie opgebouwd dat ie doormidden kan worden geschopt zonder dat er ooit nog een penalty voor wordt gegeven.
Robben heeft inmiddels zo'n slechte reputatie opgebouwd dat ie doormidden kan worden geschopt zonder dat er ooit nog een penalty voor wordt gegeven.
Mee eens, maar Figo heeft die reputatie toch ook al jaaaren. Het is echt niet voor het eerst dat hij zoiets flikt. Maar op 1 of andere manier wordt bijna elke valpartij van Robben weggewoven en komt Figo er steeds mee weg.
0
geplaatst: 28 juni 2006, 14:39 uur
Koenr schreef:
Komt bij dat de spelers geen 150.000 euro in de week verdienen en hun vrouwen voor 20.000 euro gaan shoppen in één avond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.