Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2006, 11:37 uur
Rico > Ribery (Eigenlijk Zidane, want Ribery zal de revalatie van het tournooi worden, waarschijnlijk. Maar Zidane is al gekozen...).
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2006, 11:44 uur
De tien genomineerden: Fabio Cannavaro, Andrea Pirlo, Gianluca Zambrotta, Gianluigi Buffon (Italië), Thierry Henry, Patrick Vieira, Zinedine Zidane (Frankrijk), Michael Ballack, Miroslav Klose (Duitsland) en Maniche (Portugal).
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
Goed bezig, kakkerlak
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
Goed bezig, kakkerlak

0
geplaatst: 7 juli 2006, 12:00 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
pauljojo -> Zambrotta (of Cannavaro inderdaad... die rechter kant van Italie is echt
)
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
pauljojo -> Zambrotta (of Cannavaro inderdaad... die rechter kant van Italie is echt
)
0
geplaatst: 7 juli 2006, 12:04 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
pauljojo -> Zambrotta (of Cannavaro)
rayman -> Zidane
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2006, 12:21 uur
Het zal Zidane wel worden, omdat hij ermee stopt (en bij vlagen nog steeds geweldig speelt, daar niet van). Cannavaro verdient het... Fantastisch! Ik vond 'm altijd al goed, maar die speelt de beste wedstrijden uit zijn carriere 

0
geplaatst: 7 juli 2006, 12:49 uur
Ribery staat er niet bij.. Dus Zidana wordt het (anders Cannavaro).
Dus ik ga voor Zidane. Zeker als Frankrijk wint... Ik denk dat de goudenbal-winnaar bij het winnende team zit.
Rico > Zidane.
Dus ik ga voor Zidane. Zeker als Frankrijk wint... Ik denk dat de goudenbal-winnaar bij het winnende team zit.
Rico > Zidane.
0
geplaatst: 7 juli 2006, 12:52 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
0
geplaatst: 7 juli 2006, 12:56 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
0
geplaatst: 7 juli 2006, 13:22 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2006, 13:42 uur
Toon, snap jij ook al niet waarom Mettesacker niet genomineerd is? Anders hadden we die kunnen kiezen...
0
geplaatst: 7 juli 2006, 14:01 uur
Ik mis Ronaldo mensen. Niemand? 
Maar ik zie dat VanDeGriend nog moet stemmen. Even wachten nog.

Maar ik zie dat VanDeGriend nog moet stemmen. Even wachten nog.

0
geplaatst: 7 juli 2006, 14:03 uur
ettettummu: Zidane zal 'm wel winnen, hoewel Pirlo mijn favoriet is met Cannavaro voor de zilveren bal.
0
geplaatst: 7 juli 2006, 14:14 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
Pruut > Pirlo (of Cannavaro)
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
0
geplaatst: 7 juli 2006, 14:53 uur
Hoe goed Cannavaro ook is dit WK, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen een verdediger te kiezen.
Moet met afgrijzen denken aan anti-voetballer en houthakker Dieter Eilts die op EK 1996 als speler van het toernooi werd gekozen. Zegt genoeg over de armoede van dat toernooi. Ook al valt dit WK ook behoorlijk tegen en is Cannavaro een ballerina vergeleken Eilts, toch ga ik voor een attractieve balkunstenaar.
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ACole_20 > Zidane
Moet met afgrijzen denken aan anti-voetballer en houthakker Dieter Eilts die op EK 1996 als speler van het toernooi werd gekozen. Zegt genoeg over de armoede van dat toernooi. Ook al valt dit WK ook behoorlijk tegen en is Cannavaro een ballerina vergeleken Eilts, toch ga ik voor een attractieve balkunstenaar.
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ACole_20 > Zidane
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2006, 15:04 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
0
geplaatst: 7 juli 2006, 15:05 uur
ACole_20 schreef:
Moet met afgrijzen denken aan anti-voetballer en houthakker Dieter Eilts die op EK 1996 als speler van het toernooi werd gekozen.
Cannavaro hevelt verdedigen tot kunst.Moet met afgrijzen denken aan anti-voetballer en houthakker Dieter Eilts die op EK 1996 als speler van het toernooi werd gekozen.
van hem kan ik echt genieten.
van Eilts kon niemand genieten.
denk dan eerder aan Franz Beckenbauer (hoewel heel ander type, maar ook een genot om naar te kijken)
0
geplaatst: 7 juli 2006, 15:15 uur
ettettummu schreef:
van hem kan ik echt genieten.
denk dan eerder aan Franz Beckenbauer (hoewel heel ander type, maar ook een genot om naar te kijken)
(quote)
Cannavaro hevelt verdedigen tot kunst.van hem kan ik echt genieten.
Gaf ook aan Cannavaro een ballerina te vinden in vergelijking met Eilts. Toch kan ik meer van offensieve attractievelingen genieten dan van defensieve kunstenaars.
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2006, 15:29 uur
Ik ben persoonlijk een groot liefhebbers van middenvelders als Kaka, Gerrard, Lampard, Riquelme en Zidane, maar in het geval van Cannavaro maak ik graag een uitzondering. Kan niet wachten totdat hij aan de bal komt, om te kijken hoe hij zich er nu weer uitgoochelt! Grappig dat het iedereen momenteel echt opvalt, totaan de heren 'echte analytici' toe!
0
geplaatst: 7 juli 2006, 15:40 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
0
geplaatst: 7 juli 2006, 16:12 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
Herman -> Zidane
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
Herman -> Zidane
0
geplaatst: 7 juli 2006, 16:28 uur
Ik snap dat gekies voor Zidane dus echt niet (8 op de 14 !).
Hij heeft een heel goede wedstrijd gespeeld, tegen Brazil, en verder een aardige maar niet beslissende rol tegen Portugal. De eerste wedstrijden waren van het gehele Franse team niets.
Gewoon op basis van reputatie van de beste man waarschijnlijk, niet op basis van het getoonde spel op dit WK. Of er is niet goed gekeken naar alle wedstrijden, of men beseft niet welke waarde een verdediger of saaie middenvelder heeft voor een team.
Ik hoop dus echt niet dat Zidane die gouden bal wint of wat de beste speler van het toernooi ook krijgt. Geef mij dan maar een Cannavaro, een Grosso of een Zambrotta of Gatusso die alle wedstrijden gewoon gepresteerd hebben naar behoren.
Ik kies Cannavaro trouwens.
Hij heeft een heel goede wedstrijd gespeeld, tegen Brazil, en verder een aardige maar niet beslissende rol tegen Portugal. De eerste wedstrijden waren van het gehele Franse team niets.
Gewoon op basis van reputatie van de beste man waarschijnlijk, niet op basis van het getoonde spel op dit WK. Of er is niet goed gekeken naar alle wedstrijden, of men beseft niet welke waarde een verdediger of saaie middenvelder heeft voor een team.
Ik hoop dus echt niet dat Zidane die gouden bal wint of wat de beste speler van het toernooi ook krijgt. Geef mij dan maar een Cannavaro, een Grosso of een Zambrotta of Gatusso die alle wedstrijden gewoon gepresteerd hebben naar behoren.
Ik kies Cannavaro trouwens.
0
geplaatst: 7 juli 2006, 16:31 uur
De enige prijs die Grosso verdient te winnen is die van Beste Duikelaar, maar waarschijnlijk heeft hij dan nog 7 Portugezen voor zich te dulden...
0
geplaatst: 7 juli 2006, 16:35 uur
ACole_20 schreef:
Hoe goed Cannavaro ook is dit WK, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen een verdediger te kiezen.
Kijk, een opmerking als deze zegt genoeg.Hoe goed Cannavaro ook is dit WK, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen een verdediger te kiezen.
Niets objectiviteit maar een duidelijk vorkeur voor balkunstenaars. Ook al spelen ze niet naar behoren.

Blijkbaar beseffen weinigen hoe belangrijk een Frings, Gatusso of wie dan ook is in het hedendaagse voetbal.
Zidane de gouden bal geven enkel en alleen omdat hij ermee stopt? Zou echt niet mogen. Maar ja, de FIFA is toch een schijtorganisatie dus het zou nog zomaar kunnen ook.
NB: de balkunstenaars kunnen ook mijn waardering hebben hoor, maar als Ronaldinho, Zidane en de rest niet naar behoren speelt moet je ze de gouden bal niet geven. Sim-pél.
0
geplaatst: 7 juli 2006, 16:53 uur
Sanvean schreef:
Niets objectiviteit maar een duidelijk vorkeur voor balkunstenaars. Ook al spelen ze niet naar behoren.

Moge een ieder mij verhoeden ooit objectief naar voetbal te kijken. Al zou ik niet eens weten hoe.

Blijkbaar beseffen weinigen hoe belangrijk een Frings, Gatusso of wie dan ook is in het hedendaagse voetbal.
Zidane de gouden bal geven enkel en alleen omdat hij ermee stopt? Zou echt niet mogen.
Natuurlijk ben ik me volledig bewust van het belang van alle gifbijters, vuurvreters, balafpakkers enz enz.
Alleen verkies ik de schoonheid van de balkunstenaars, die we dit WK inderdaad te weinig hebben gezien. Toch heb ik al aardig genoten van Zidane, maar tis inderdaad behelpen.
Eigenlijk is het sowieso nog een eind koffie dik kijken, omdat de finale veruit het zwaarst zal wegen en wie daar de show steelt maakt een grote kans. En mijn koffiedik laat een grote kalende Algerijnse kop zien...

0
geplaatst: 7 juli 2006, 18:02 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
Herman -> Zidane
Arno -> Ballack
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
Herman -> Zidane
Arno -> Ballack
0
geplaatst: 7 juli 2006, 20:12 uur
Ace -> Cannavaro
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
Herman -> Zidane
Arno -> Ballack
obsessed > Maniche
tomthumb -> Zidane
Nicolage Rico -> Ribery
rayman -> Zidane
Rico > Zidane
Reijersen > Cannavaro
Kasperbert > Zidane
Toon > Zidane
ettettummu -> Zidane
ACole_20 > Zidane
VanDeGriend > Ronaldo
Herman -> Zidane
Arno -> Ballack
obsessed > Maniche
0
geplaatst: 7 juli 2006, 20:17 uur
Wie gaat de 3e plaats pakken volgens jullie? Ik ga voor Duitsland. Ik gun het ze wel. Die Portugezen kunnen weinig goeds bij mij doen nu... 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.