Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 5 juli 2006, 20:01 uur
Pietaldo 
Ik hoop toch dat Portugal vanavond wint, ondanks wat is voorgevallen in de wedstrijden tegen Nederland en Engeland. Mijn voorspelling:
Portugal - Frankrijk 1-1 na 90 minuten, 2-1 na verlenging

Ik hoop toch dat Portugal vanavond wint, ondanks wat is voorgevallen in de wedstrijden tegen Nederland en Engeland. Mijn voorspelling:
Portugal - Frankrijk 1-1 na 90 minuten, 2-1 na verlenging
0
geplaatst: 5 juli 2006, 20:18 uur
Volgens mij zal er vanavond, zoals veel te vaak op dit WK, weer niet veel gescoord worden. Ik gok 1-0 voor Frankrijk na verlengingen.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 21:08 uur
linda s = Linderto
(weet niet waarom ik juich maar ja..)
mooie van jou ruby
(weet niet waarom ik juich maar ja..)mooie van jou ruby

0
geplaatst: 5 juli 2006, 22:56 uur
Pff verschrikkelijke wedstrijd weer zeg. Nou maar hopen dat die arrogante Fransen eraf worden getikt in de finale door Italie.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 22:57 uur
obsessed schreef:
Pff verschrikkelijke wedstrijd weer zeg. Nou maar hopen dat die arrogante Fransen eraf worden getikt in de finale door Italie.
Italie is minstens net zo arrogant hoor.....Sowieso 4 halve finalisten die ik het niet gunde, maar ik denk toch dat ik voor Frankrijk ben in de finale.Ironisch trouwens dat Portugal er door een 'fout' (echt fout was het niet) van de scheids uit ligt

0
geplaatst: 5 juli 2006, 23:02 uur
Kasperbert schreef:
Ironisch trouwens dat Portugal er door een 'fout' (echt fout was het niet) van de scheids uit ligt
Ironisch trouwens dat Portugal er door een 'fout' (echt fout was het niet) van de scheids uit ligt

Deed wat denken aan 1/8 finale Italië-Australië, hoewel dat nog erger was (93e minuut).
0
DutchViking
geplaatst: 5 juli 2006, 23:06 uur
Jammer dat Frankrijk dankzij een onterecht gegeven strafschop doorgaat naar de finale
Portugal was aanvallend onmachtig. Zes treffers in zes wedstrijden, waarvan twee uit een penalty. Ik had meer verwacht van Pauleta en Cristiano Ronaldo.
Italië vind ik beter en leuker spelen dan de Fransen. Ik hoop dan ook dat zij de finale winnen.
Portugal was aanvallend onmachtig. Zes treffers in zes wedstrijden, waarvan twee uit een penalty. Ik had meer verwacht van Pauleta en Cristiano Ronaldo.
Italië vind ik beter en leuker spelen dan de Fransen. Ik hoop dan ook dat zij de finale winnen.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 23:27 uur
Ach, nu zijn zowel Italië als Frankrijk met dubieuze strafschoppen verder gekomen. Staan ze wat dat betreft gelijk. Al vond ik dit meer een strafschop dan die van Italië tegen Australië.
Hopelijk wordt de finale een beetje een open wedstrijd en laat Italië nu eindelijk eens zien dat ze wèl mooi kunnen voetballen. Tot nu toe nog niks van gezien.
Maar mijn voorkeur voor de eindoverwinning gaat uit naar Frankrijk. Die vind ik sympathieker, spelen mooier en positiever voetbal, hebben zich gedurende het toernooi goed ontwikkeld en hebben veel wilskracht getoond. Met name die positiviteit en wilskracht mis ik bij Italië, er straalt bij hun zoveel nonchalance en negativiteit vanaf.
Hopelijk wordt de finale een beetje een open wedstrijd en laat Italië nu eindelijk eens zien dat ze wèl mooi kunnen voetballen. Tot nu toe nog niks van gezien.
Maar mijn voorkeur voor de eindoverwinning gaat uit naar Frankrijk. Die vind ik sympathieker, spelen mooier en positiever voetbal, hebben zich gedurende het toernooi goed ontwikkeld en hebben veel wilskracht getoond. Met name die positiviteit en wilskracht mis ik bij Italië, er straalt bij hun zoveel nonchalance en negativiteit vanaf.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 23:28 uur
bubbachups schreef:
Gisteren niet gekeken?
Zo goed heb ik Frankrijk dit toernooi nog niet zien spelen.Ik heb dat gevoel trouwens precies andersom. Italie speelde tegen Ghana en Duitsland positief aanvallend en goed voetbal. En Frankrijk alleen bij vlagen tegen Brazilie.
0
Omayyad
geplaatst: 5 juli 2006, 23:29 uur
bubbachups schreef:
Ik vond Frankrijk eigenlijk alleen tegen Brazilië positief spelen en dan nog enkel een deel van de tweede helft.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 23:53 uur
bubbachups schreef:
Daarin verschillen we dan van mening.
Jij hebt wel een hele grote duitse bril op gehad Bubbildo. Je kunt het Italie misgunnen maar gisteren speelden ze erg goed. Beter dan Frankrijk tegen Brazilie denk ik en zeker beter dan het Frankrijk van vanavond.Over Portugal hoeven we het verder niet te hebben. 1 kans in 3 wedstrijden. Met terugwerkende kracht kunnen we stellen dat Nederland zich zelf wel erg veel te kort heeft gedaan. Zelfs met die ajax reserves hadden we verder kunnen komen.
Overigens zou ik het Zidane wel gunnen om op grootse wijze afscheid te nemen, al kan het me eerlijk gezegd weinig schelen wie er wint. Ik hoop degene die het mooiste speelt.
0
Ace
geplaatst: 6 juli 2006, 09:29 uur
bubbachups schreef:
Daarin verschil jij van mening met de rest hier
Italië speelt erg goed en voor Italiaanse begrippen bijzonder attractief. Komt vast door Lippi die er af en toe eens een aanvaller bijzet. Leuke ontwikkeling! Frankrijk was tegen Brazilië erg goed en speelde gisteren gewoon degelijk waardoor het verdiend won. Italië speelt het hele toernooi al best goed en het begint nu erg goed te lopen. Het wordt een prachtige finale met twee mooie roemrijke voetbalnaties! Je hoort mij niet klagen! Wie er wint? Ach, het zal me een rotzorg zijn. Ik vind Zidane nog steeds geweldig om te zien spelen, maar van spelers als Pirlo, Gattuso en vooral Cannavaro kan ik ook genieten. Cannavaro is de beste verdediger ter wereld... Na Metezacker.
0
geplaatst: 6 juli 2006, 16:36 uur
Haha. 
Cannavaro kan misschien naar Inter of Real als Juventus gedegradeerd is. Echt een absolute wereldverdediger.
Mijn voorspelling van gisteren is uitgekomen, hopelijk komen de volgende ook uit.
Duitsland - Portugal 1-0
Italië - Frankrijk 1-0

Cannavaro kan misschien naar Inter of Real als Juventus gedegradeerd is. Echt een absolute wereldverdediger.
Mijn voorspelling van gisteren is uitgekomen, hopelijk komen de volgende ook uit.
Duitsland - Portugal 1-0
Italië - Frankrijk 1-0
0
geplaatst: 6 juli 2006, 21:28 uur
Ik ging Duitsland-Italie kijken in een club vol Duitsers... Dat was eng. Ik was namelijk voor Italie en bij hun eerste goal sprong ik vrolijk en juichend in de lucht, net als bij de tweede. Komt er een Duits/Nederlandse vrouw naar me toe dat ik provocerend bezig was en dat ik Duitsland haatte en dat ik daarvoor voor Italie was blabla. En iedereen keek de hele tijd vet sagarijnig naar me;D Maaaaargoed.
0
geplaatst: 6 juli 2006, 23:45 uur
DRINGEND: weet iemand de titel van dat leuke duitse nummer na NOS sportzomer met jack - you rule - van gelder?
0
Ace
geplaatst: 7 juli 2006, 00:33 uur
Even een poule om de tijd te doden... Wie wint de Gouden Bal?
Ace -> Fabio Canavaro
Ace -> Fabio Canavaro
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.