MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
teutoon schreef:
(quote)

Hoe kan het duidelijk worden dan? Alleen d.m.v liplezen toch. Het is Zizou zn woord tegen Materazzi zn woord.

Nou ja, duidelijk. Ik bedoel: Zidane heeft er in de pers nog niks over gezegd toch?

teutoon
Zidane had gewoon op zijn beurt Materazzi moeten vernederen en intimideren

Toon1 schreef:
Eindstand:

1 psychonaatje 213
2 skuhravy 196
3 Reijersen 189
4 platedraaier 188
5 Toon1 186
6 jacom 185
7 snowman 173
8 Lukas 164
9 L_T_B 158
10 HammerHead 147
11 Jazper 135
12 Ward 0

Gefeliciteerd Psychonaatje

teutoon schreef:
Zidane had gewoon op zijn beurt Materazzi moeten vernederen en intimideren

Precies. En niet het voor zichzelf verkloten. Ach ja, ik vond het wel grappig, hij verpest het echt lekker Laat ik maar zeggen dat hij niet mijn grootste vriend is..

teutoon
Cath schreef:
(quote)

Precies. En niet het voor zichzelf verkloten. Ach ja, ik vond het wel grappig, hij verpest het echt lekker Laat ik maar zeggen dat hij niet mijn grootste vriend is..

Daarnet haatte je em nog?

Hahaha ...GEWELDIG spel.........heb Materazzi wel 45 keer neer gekopt

Even de link herstellen. Een druk op de muisknop doet wonderen

teutoon schreef:
(quote)

Daarnet haatte je em nog?

Zoiets noemen ze een understatement

Ik word toch wel droevig als ik in de krant lees dat Zidane eruit is gestuurd op grond van tv-beelden. Sinds wanneer wordt er door de wedstrijdleiding tijdens de wedstrijd gebruik gemaakt van tv-beelden !?
Het incident - en ik ga die actie van Zidane niet goedpraten, moge dat duidelijk zijn - zou de scheidsrechter en beide grensrechters zijn ontgaan. Pas nadat zij door de vierde official erop werden geattendeerd, die op zijn beurt het incident pas na bestudering van de herhaling en heftig protesteren van Buffon opmerkte, werd besloten de rode kaart te trekken. Als dit waar is, wil ik wel eens weten wat de officiële reactie van de FIFA en in het bijzonder schuinsmarcheerder Blatter op dit incident is.

edit: Zojuist de officiële verklaring van de FIFA gelezen. Dat de vierde official gebruik zou hebben gemaakt van tv-beelden
zou berusten op een misverstand.
Ik had ook niet anders verwacht van de FIFA, maar na Blatters verklaring dat dit het beste WK ooit zou zijn, en nadat hij terugkwam op z'n uitspraken betreffende Ivanov weer een volkomen dubieuze verklaring. een volgend WK kan alleen nog maar slagen als er met maar één bal wordt gespeeld: het hoofd van Sepp.

VanDeGriend schreef:
(quote)

Hahaha ...GEWELDIG spel.........heb Materazzi wel 45 keer neer gekopt

Even de link herstellen. Een druk op de muisknop doet wonderen

LOL!!!!

teutoon
tomthumb schreef:
Ik word toch wel droevig als ik in de krant lees dat Zidane eruit is gestuurd op grond van tv-beelden. Sinds wanneer wordt er door de wedstrijdleiding tijdens de wedstrijd gebruik gemaakt van tv-beelden !?
Het incident - en ik ga die actie van Zidane niet goedpraten, moge dat duidelijk zijn - zou de scheidsrechter en beide grensrechters zijn ontgaan. Pas nadat zij door de vierde official erop werden geattendeerd, die op zijn beurt het incident pas na bestudering van de herhaling en heftig protesteren van Buffon opmerkte, werd besloten de rode kaart te trekken. Als dit waar is, wil ik wel eens weten wat de officiële reactie van de FIFA en in het bijzonder schuinsmarcheerder Blatter op dit incident is.

Heb ik ook gelezen en de Fifa ontkent weer. Het is een grote zooi tijdens dit WK, echt heel treurig. Die Blatter was ook niet bij de prijsuitreiking gisteren. Had het natuurlijk weer veel te druk om voetbalbonden uit bananenrepublieken om te kopen om zn zetel te houden.

Wat een verschrikkelijke man is dat. Hij zou eens voor een keer zn smoel moeten houden.

Tja, de lezing van de Fifa is dat de vierde official het wel met eigen ogen heeft gezien, wat best waar kan zijn.

Buiten dat ben ik sowieso voor het gebruik van camerabeelden. Ik zou het alleen maar toejuichen als dat hierdoor in een stroomversnelling zou komen.

dan hadden de beelden toch duidelijk aangetoont dat het een zuivere schwalbe was, van Materazzi

teutoon
Koekebakker schreef:
Tja, de lezing van de Fifa is dat de vierde official het wel met eigen ogen heeft gezien, wat best waar kan zijn.

Buiten dat ben ik sowieso voor het gebruik van camerabeelden. Ik zou het alleen maar toejuichen als dat hierdoor in een stroomversnelling zou komen.

Ben er ook voor. Dan is dat geklootzak met die schwalbes ook afgelopen.

ettettummu schreef:
dan hadden de beelden toch duidelijk aangetoont dat het een zuivere schwalbe was

Van Materazzi?? Of doel je op de eerste penalty?

teutoon
Zidane had beter zich in kunnen houden, met penalties winnen en daarna die Materazzi ff flink uitlachen en treiteren.

Ik ben ook niet tegen het gebruik van tv-beelden, sterker nog ik ben een voorstander daarvan. Het zou alleen netjes zijn als dat dan bij elke wedstrijd gebeurt en het netjes wordt aangekondigd en niet omdat een speler reclameert!

teutoon schreef:
Zidane had beter zich in kunnen houden, met penalties winnen en daarna die Materazzi ff flink uitlachen en treiteren.
af en toe een raar volkje, die Fransen.
neem Zidane, maar ook Eric Cantona was zo'n geniale gek.

teutoon
tomthumb schreef:
Ik ben ook niet tegen het gebruik van tv-beelden, sterker nog ik ben een voorstander daarvan. Het zou alleen netjes zijn als dat dan bij elke wedstrijd gebeurt en het netjes wordt aangekondigd en niet omdat een speler reclameert!

Wat dacht je van de ommezwaai in de halve finale, toen scheidsrechters opeens veel meer toelieten. Ook lekker inconsequent van die Fifa apen.

teutoon
ettettummu schreef:
(quote)
af en toe een raar volkje, die Fransen.
neem Zidane, maar ook Eric Cantona was zo'n geniale gek.

Schitterende vent die Cantona. Maar wel licht ontvlambaar, maar wel menselijk.

schitterende vent die Zidane. Maar wel licht ontvlambaar, maar wel menselijk.

Kasperbert schreef:

Portugal uitgeroepen tot meest vermakelijke ploeg dit WK

Dus matennaaien, overdreven vallen en ander onsportief gedrag dat wordt aangemoedigd door de coach wordt als vermakelijk gezien?

teutoon
Portugal kan toch aardig voetballen. Als je ziet hoe ze kunnen versnellen en makkelijk tikken.

Ace
teutoon schreef:
Portugal kan toch aardig voetballen. Als je ziet hoe ze kunnen versnellen en makkelijk tikken.

Ze vallen inderdaad versneld en tikken je makkelijk neer. Prachtige ploeg.

Toch nog even een analyse van dit niet al te boeiende toernooi. Dit is een typisch voorbeeld van een WK anno 2006:
- beroerde scheidsrechters, want daar zijn er binnen het hedendaagse gilde gewoon veel te veel van.
- beroerd voetbal. Tegenwoordig speelt bijna niemand meer dominant en is het resultaat iets te heilig.
- schwalbekoninginnen-idols. Zet je tv in het weekend maar eens aan en kijk naar een willekeurige wedstrijd in een willekeurig land. Het is een sport geworden om als een stervende zwaan ter aarde te storten en zo op een zo mooi mogelijke manier een strafschop te versieren.
- te veel kenners op TV. Waar je vroeger nog gewoon standaard naar Johan Cruijff zat te luisteren, gaat tegenwoordig de trainer van VV Sneek in conclaaf met die idioot van een Piet de Visser om er zo achter te komen wat de mentaliteit van de Engelse clubs te maken heeft met het al dan niet betalen van de premies van Togo. Dat vermoeit. Althans, dat vermoeit mij.
- de FIFA is een dictatuur. Meneer Blatter is samen met onze vriend uit Manchester blijven hangen in dictatoriale ideeën. Tegenspraak wordt doodgezwegen. En ik maar denken dat Zwitsers altijd zo neutraal en democratisch waren...

Gelukkig waren er ook nog positieve dingen:
- Duitsers lieten weer eens zien hoe je iets organiseert. De Wereld te gast bij Vrienden; als ik de beelden zie en de mensen moet geloven die erbij waren, is daar geen woord van gelogen.
- Een geweldige wereldkampioen. Ik ben geen groot Italie-fan, maar ze hebben het dit jaar verdiend. Aanvallend voetbal, prachtige spelers en nog steeds uitblinkers in het verdedigen. Je zou er toch niet aan moeten denken dat Portugal of Duitsland wereldkampioen was geworden. Nog even en je kan nergens meer naar toe op vakantie.
- Het duurt maar 4 weken. We gaan weer lekker naar de reguliere competitie en overbruggen de leegte nog even met Le Tour.

Kos
Ace schreef:
met die idioot van een Piet de Visser.

Als je Piet de Visser een idioot noemt begrijp je het niet helemaal.

Ace
Kos schreef:
(quote)

Als je Piet de Visser een idioot noemt begrijp je het niet helemaal.

Trap ik weer een psv-ertje op de ziel omdat ik moe word van het gezemel van hun scout?

Kos
Ik ben a) geen PSV'er en b) is de Visser wel iets meer dan een scout.

Ace
Sorry voor a dan Wat betreft b: ik weet ook dat hij trainer is geweest als je daarop doelt. Momenteel is hij scout van psv en chelsea, vreet hij kaviaar met Abramovitsj en lult hij vreselijk slap. Ik vind het dus een idioot, het spijt me.

Piet heeft ongetwijfeld zijn verdiensten, maar iemand die blijft beweren dat Ronaldo nog steeds geweldig is, is in mijn ogen net zo'n goede analyst als pakweg Clemens Westerhof. Daarnaast kan Piet het maar slecht hebben als iemand eens een andere mening heeft. En dat gescherm en gedweep met die "aardige"(ja dag....) olieschurk uit Rusland irriteert ook mateloos.

Boeiendste analyst imo Danny Blind (en dat zeg ik als Feyenoord fan) en Jan van Halst. Hugo en Youri ook altijd vermakelijk.

Anderszijds had ie wel voorspeld dat Ribery een van de grote sterren zou worden...

Danny Blind vind ik een ramp. Youri inderdaad vermakelijk en verfrissend.

Bert van Marwijk vond ik ook niet slecht...

herman schreef:

Bert van Marwijk vond ik ook niet slecht...
Mee eens, behalve als het over zijn schoonzoon gaat. Maar dat is m vergeven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:13 uur

geplaatst: vandaag om 07:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.