Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2006, 12:48 uur
Australië - Japan 1-1
VS - Tsjehië 0-2
Italië - Ghana 1-0
Wel lekker dat Nederland heeft gewonnen, nog zes duels te gaan.
VS - Tsjehië 0-2
Italië - Ghana 1-0
Wel lekker dat Nederland heeft gewonnen, nog zes duels te gaan.
0
geplaatst: 12 juni 2006, 12:57 uur
Van der Sar: Goed gekeept, geen fouten. Ook geen hele bijzonder reddingen, want die waren niet nodig. Trapt links en rechts erg goed uit. 3.5*
Heitinga: verdedigend af en toe onzeker, vooral bij de kans van S&M in de eerste helft. Opbouwend de sterkste schakel, met prachtige crosspasses op Robben. 3.5*
Mathijsen: moest af en toe een eigen fout herstellen, maar goed op de been gebleven. 3.5*
Ooijer: de hele wedstrijd niet gezien, dat is bij een verdediger een goed teken. 4*
Van Bronckhorst: opbouwend soms goed, soms minder gelukkig. Verdedigend had hij het een paar keer moeilijk tegen Koroman. 3.5*
Van Bommel: veel ballen gepakt op het middenveld. Ook aanvallende impulsen verzorgd. Beste middenvelder. 4*
Sneijder: zwakste schakel van Nederland, verbaasde me dat ie niet gewisseld werd. Veel matige aannames, moest elke bal twee keer goed leggen. Passes ook slecht, spelhervattingen kwamen niet aan. Veel balverlies. Zwakste man aan Nederlandse kant. 1.5*
Cocu: oerdegelijk en slim als altijd. 3.5-4*
Van Persie: niet erg zichtbaar, had iets meer acties mogen/moeten maken. Wat ie deed, deed ie wel goed. 3.5-4*
Van Nistelrooij: weinig gelukkig, enkele keren wat verder naar achteren wel nuttig. Kon in de spits echter geen potten breken. 2*
Robben: beste man natuurlijk. Meeste gevaar en doelpunt kwamen van hem. Mag af en toe wel zijn acties wat minder ver doordrijven. 4.5*
Heitinga: verdedigend af en toe onzeker, vooral bij de kans van S&M in de eerste helft. Opbouwend de sterkste schakel, met prachtige crosspasses op Robben. 3.5*
Mathijsen: moest af en toe een eigen fout herstellen, maar goed op de been gebleven. 3.5*
Ooijer: de hele wedstrijd niet gezien, dat is bij een verdediger een goed teken. 4*
Van Bronckhorst: opbouwend soms goed, soms minder gelukkig. Verdedigend had hij het een paar keer moeilijk tegen Koroman. 3.5*
Van Bommel: veel ballen gepakt op het middenveld. Ook aanvallende impulsen verzorgd. Beste middenvelder. 4*
Sneijder: zwakste schakel van Nederland, verbaasde me dat ie niet gewisseld werd. Veel matige aannames, moest elke bal twee keer goed leggen. Passes ook slecht, spelhervattingen kwamen niet aan. Veel balverlies. Zwakste man aan Nederlandse kant. 1.5*
Cocu: oerdegelijk en slim als altijd. 3.5-4*
Van Persie: niet erg zichtbaar, had iets meer acties mogen/moeten maken. Wat ie deed, deed ie wel goed. 3.5-4*
Van Nistelrooij: weinig gelukkig, enkele keren wat verder naar achteren wel nuttig. Kon in de spits echter geen potten breken. 2*
Robben: beste man natuurlijk. Meeste gevaar en doelpunt kwamen van hem. Mag af en toe wel zijn acties wat minder ver doordrijven. 4.5*
0
geplaatst: 12 juni 2006, 13:37 uur
0
geplaatst: 12 juni 2006, 14:24 uur
Ben ik met je eens Lukas over die punten 
Australië - Japan 2-0
VS - Tsjechië 0-1
Italië - Ghana 3-2

Australië - Japan 2-0
VS - Tsjechië 0-1
Italië - Ghana 3-2
0
geplaatst: 12 juni 2006, 14:36 uur
0
geplaatst: 12 juni 2006, 14:41 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Volgens Cruijff had ie goed gespeeld

Dan is dit het bewijs dat Cruijf er ook weleens naast zit.

0
geplaatst: 12 juni 2006, 14:41 uur
Cruijf is een prima kerel, maar af en toe...

Gister: "De bal is een essentieel onderdeel van het spel, ..."
Op dit punt ben ik het wel met hem eens.

Gister: "De bal is een essentieel onderdeel van het spel, ..."
Op dit punt ben ik het wel met hem eens.

0
geplaatst: 12 juni 2006, 14:48 uur
LOL
En Sneijder had nog last van zijn blessure, denk ik. Ik vond hem ook niet zo sterk, maar houd hoop voor de rest van het toernooi.
En Sneijder had nog last van zijn blessure, denk ik. Ik vond hem ook niet zo sterk, maar houd hoop voor de rest van het toernooi.
0
geplaatst: 12 juni 2006, 15:56 uur
Beetje laat, maar goed:
Australië - Japan 3-1
Italië - Ghana 2-0
Vs - Tsjechië 0-2
Australië - Japan 3-1
Italië - Ghana 2-0
Vs - Tsjechië 0-2
0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:31 uur
Pfoe, net weer terug uit Leipzig, wat een prachtig toernooi en enorm evenement is dat toch. Het Zentralstadion in Leipzig is echt heel mooi. Wel heeft het oranjelegioen de ondergrens van mijn infantiliteitstolerantie getart. 

0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:34 uur
lebowski schreef:
Pfoe, net weer terug uit Leipzig, wat een prachtig toernooi en enorm evenement is dat toch. Het Zentralstadion in Leipzig is echt heel mooi. Wel heeft het oranjelegioen de ondergrens van mijn infantiliteitstolerantie getart.

Cool, had je een goede plek?Ach ja, laten we het maar niet hebben over het oranjelegioen
0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:35 uur
lebowski schreef:
Wel heeft het oranjelegioen de ondergrens van mijn infantiliteitstolerantie getart.
Wel heeft het oranjelegioen de ondergrens van mijn infantiliteitstolerantie getart.

mooi omschreven
0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:40 uur
Ja, zat direct achter de goal waarin gescoord werd, naast het Servische vak. Opvallende zwarte handel trouwens, kwam twee jongens tegen die voor € 300 per stuk nog kaarten hadden gekocht, nota bene van de Syrische voetbalbond! (op de kaarten staat aan wie de FIFA ze heeft uitgegeven)
@ Paalhaas: welkom terug!
@ Paalhaas: welkom terug!
0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:49 uur
Fout voorspeld! Maar dat vind ik helemaaaal niet erg!
Go Guus! De tweede ronde lonkt!
Go Guus! De tweede ronde lonkt!
0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:50 uur

Hup Guus! En jij stond toch al te hoog!

Maar wat goed van Australie zeg!

0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:54 uur
Ik zei tegen mezelf: laat ik nog even naar de laatste 10 minuten van Australië-Japan kijken. Bleek geen slecht idee 
(en nu terug naar wiskunde
)

(en nu terug naar wiskunde
)
0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:57 uur
Wat een belachelijke wedstrijd zeg. Whaha! Prachtig... Go Guus!
0
geplaatst: 12 juni 2006, 17:03 uur
Jezus wat heeft die Hiddink een mazzel - en wat een slechte ploeg. Laat ze er van genieten, want die pakken geen punt meer 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.