MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
teutoon
aslan schreef:
wat robben is of wat hij denkt is niet zo heel belangrijk... 0-1 nl!!

Precies!

Eigenlijk gek dat niemand hier ziet dat eigenlijk Servie gewoon slecht speelde. Die hadden een behoorlijk grote mond vooraf. Maar ik heb ze niet zien voetballen vandaag.

platedraaier schreef:
Eigenlijk gek dat niemand hier ziet dat eigenlijk Servie gewoon slecht speelde. Die hadden een behoorlijk grote mond vooraf. Maar ik heb ze niet zien voetballen vandaag.

Hadden wel wat kansjes, maar niet meer dan dat nee. Savo en Kezman heb ik al helemaal niet gezien, dat belooft niet veel goeds voor ze. De verdediging is overigens wel goed vond ik.

Als de 1-0 eenmaal gemaakt is tegen Servie zijn ze vrij kansloos verder ja... Het ontbreekt daar nogal aan scorend vermogen.

Ondanks dat Servie meer overwicht kreeg had ik toch niet het gevoel dat ze nog echt iets konden forceren.

Net Mexico - Iran 3-1 gezien. Leuke ploeg dat Mexico. Goed voetbal laten zien in de 2e helft. Mooi gebaar naar de keeper van Mexico aan het eind van de wedstrijd door zijn medespelers.

Vond Robben heel erg goed, verreweg de beste van het veld. Elke keer als hij de bal kreeg, ontstond er een dreiging. In de eerste helft gold in mindere mate hetzelfde voor Van Persie. Die actie van Robben waarbij hij twee spelers passeerde (en jammergenoeg tegen een derde speler aan de bal corner schoot) was heel erg .

Als Robben zijn man passeerde, kon hij soms wel een voorzet geven, maar stond er niemand voor het goal. Van Nistelrooij was nergens te bekennen. Sneijder speelde ook bar slecht, verloor veel te veel ballen. De verdediging stond soms te prutsen (zo hoef je tegen Argentinie niet te verdedigen), op Van Bronckhorst na.

Wat mijn mening betreft dan, he.

Dazzled Kid schreef:

Mexico - Iran: 3-1

Weer goed voorspeld
Ik ga goed verdienen aan WK-poules dit keer, zoals ik er nu voorsta dan..

Dazzled Kid schreef:
(quote)

Weer goed voorspeld
Ik ga goed verdienen aan WK-poules dit keer, zoals ik er nu voorsta dan..

Hoe weet jij de uitslag van Angola - Portugal dan?

Klumpie schreef:
(quote)

Hoe weet jij de uitslag van Angola - Portugal dan?

Oh, die hoorde er niet bij te staan.. ff wijzigen

Overigens: zijn er hier meer mensen die af en toe de neiging hebben om de Markus Merk te wurgen of ben ik de enige? Die kerel had dwarsfluit moeten gaan spelen, dan had 'ie misschien mogen soleren, maar om dat nou tijdens een wedstrijd te doen...

Fluit wel kinderachtig jaah. Maar fluit zeker niet slecht.

Leuke kerel, echt een liefhebber van het spelletje.

Maar fluit als een boekhouder (aldus de Studio Sport commentator). Ben ik met hem eens.

platedraaier schreef:
Servie slecht
Inderdaad. Die gaan 3 x de pottenbak in. Qua doelsaldo slechte zaken gedaan vandaag

NL gaat nog groeien in dit tournooi. Wanneer speelden ze een goede 1e wedstrijd op een WK of EK? Ik kan het me niet meer herinneren... Gun ze de tijd om te groeien. Vrijdag is het hopelijk minder warm en kan NL Ivoorkust op tactisch gebied verslaan.

NL heeft verdiend gewonnen, maar is nog geen hecht collectief. Robben was uiteraard de beste speler. Ik ben blij dat hij zo vroeg de 1-0 scoorde, dat geeft hem het zelfvertrouwen dat hij zo nodig had..

NL kan gewoon van Ivoorkust en Argentinië winnen. Ik schat NL hoger in dan Ivoorkust en NL is gelijkwaardig aan Argentinië. De gelukkigste van Arg. - NL wint de wedstrijd!

Mexico speelde aardig, maar ze speelden wel tegen een uitgeputte (2e helft) Iran.

Inderdaad... Blijf me verbazen over de poule-indeling overigens. Volgens mij zou elk team uit onze poule de poule van Duitsland of Engeland kunnen winnen... Angola en Iran in een poule, dat is weer iets anders dan Ivoorkust en Servie-M.

herman schreef:
Inderdaad... Blijf me verbazen over de poule-indeling overigens. Volgens mij zou elk team uit onze poule de poule van Duitsland of Engeland kunnen winnen... Angola en Iran in een poule, dat is weer iets anders dan Ivoorkust en Servie-M.

Vind ik ook.. Dat krijg je van die warme en koude balletjes en die Mattheus (ook een bal).

Gewoon toeval. De teams zitten ingedeeld in 4 verschillende potten gebaseerd op resultaten van eerdere WK's gecombineerd met hun FIFA ranking en hieruit zijn die potten gekomen en Ivoorkust zat natuurlijk in een lage pot omdat het in het verleden nooit iets heeft gepresteerd.

Echt iets voor Nederlanders trouwens om overal wat achter te zoeken..

De poule met Italie, Tsjechie, USA en Ghana is trouwens ook niet misselijk hoor.

obsessed schreef:
Gewoon toeval. De teams zitten ingedeeld in 4 verschillende potten gebaseerd op resultaten van eerdere WK's gecombineerd met hun FIFA ranking en hieruit zijn die potten gekomen en Ivoorkust zat natuurlijk in een lage pot omdat het in het verleden nooit iets heeft gepresteerd.

Echt iets voor Nederlanders trouwens om overal wat achter te zoeken..

Was uiteraard maar een geintje over die ballen. Maar dat NL in de zwaarste poule zit, lijkt me duidelijk. Geen enkele zwakke schakel. Als je dan naar de poules van Portugal en Duitsland kijkt..... Maar tuurlijk is het toeval. Maar NL moet deze ronde gewoon doorkomen!

obsessed schreef:
De poule met Italie, Tsjechie, USA en Ghana is trouwens ook niet misselijk hoor.

Mwa, wat is er zo goed aan Italië en Tsjechië?

Nicolage Rico schreef:
Maar dat NL in de zwaarste poule zit, lijkt me duidelijk.

Dat zal ik ook niet ontkennen (Hoewel ik Servie vandaag ook weer niet zo heel sterk vond)

Wat denken jullie voor morgen?

Australië - Japan 1-0
VS - Tsjechië 1-1
Italië - Ghana 2-1

Australië - Japan 2-1
VS - Tsjechië 0-2
Italië - Ghana 1-0

Australië - Japan 1-2
VS - Tsjechië 0-1
Italië - Ghana 2-0

Australië - Japan 1-1
VS - Tsjechië 0-1
Italië - Ghana 2-0

Australië - Japan 1-1
VS - Tsjechië 2-3
Italië - Ghana 3-0 (had in mijn eigen WK-poule 5-0 gestemd, maar dat durf ik onderhand niet meer na bijvoorbeeld matig spel van o.a. Zweden)

DutchViking
Australië - Japan 0-2
VS - Tsjechië 1-1
Italië - Ghana 2-0

Australië - Japan 1-2
VS - Tsjechië 1-1
Italië - Ghana 2-0

Ik heb voor morgen een saai dagje in petto:

Australië - Japan 1-0
VS - Tsjechië 0-1
Italië - Ghana 1-0

Australië - Japan 1-2
VS - Tsjechië 0-2
Italië - Ghana 2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:49 uur

geplaatst: vandaag om 21:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.