Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2006, 15:27 uur
Eigenlijk kon je het weten, want El Ninjo heeft winst voor Oekraïne staan... 

0
geplaatst: 14 juni 2006, 16:04 uur
ik ben tot nu toe inderdaad de perfecte contradictor met mijn wk voorspellingen, begin er langzamerhand een beetje moedeloos van te worden 
Zal ik bij deze dan maar alvast voor a.s. vrijdag Nederland - Ivoorkust 0 - 1 voorspellen

0
geplaatst: 14 juni 2006, 16:38 uur
Wat een belachelijk scheidsrechter en assistent-scheidsrechter. Zo is deze stand ook niet gek ondanks het slechte spel van de Oekraïners.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 16:39 uur
dropsoep schreef:
Spanje - Oekraïne 5-0
Spanje - Oekraïne 5-0
BoordAppel schreef:
Pardon?
Pardon?
Hij komt behoorlijk in de buurt

0
DutchViking
geplaatst: 14 juni 2006, 17:01 uur
Spanje speelde bij vlagen uitstekend en de overwinning is dan (ondanks die onterechte strafschop) ook meer dan terecht. Ik had ook wel een overwinning verwacht van Spanje, maar dat het zo eenvoudig zou gaan, was toch wel verrassend.
Oekraïne speelde kleurloos en inspiratieloos en zal het - in deze vorm - nog erg moeilijk kunnen krijgen tegen Tunesië.
Oekraïne speelde kleurloos en inspiratieloos en zal het - in deze vorm - nog erg moeilijk kunnen krijgen tegen Tunesië.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 17:10 uur
Haha, ja ongelofelijk. Als er geen belachelijke rode kaart en penalty waren gevallen hadden ze misschien nog iets kunnen uitrichten maar het was niet best wat Oekraine liet zien.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 19:07 uur
Ik verwacht dit WK veel van de Europese landen. Waaronder Duitsland, Nederland, Italië en wellicht Spanje. Brazilië speelde zeer matig en Frankrijk is echt kansloos. Zidane is eigenlijk de enige die nog wat probeerde. De rest deed niet veel meer dan tikkies terug en balletjes breed liggen. Werkelijk vreselijk.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 20:25 uur
Jaah ik ben blij dat ik die belabberde 1e helft niet gezien heb, 2e helft was wel leuk.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 20:31 uur
rayman schreef:
Ik ben weggelopen bij deze wedstrijd. Wat een amateurs.
Ik ben weggelopen bij deze wedstrijd. Wat een amateurs.
Amateurs, wat kan een voetballiefhebber daar af en toe naar verlangen
, zeker na de profs van Frankrijk, Brazilië en Zwitserland
0
geplaatst: 14 juni 2006, 21:12 uur
'Ik heb het al honderd keer gezegd, niemand hoeft me uit te leggen dat er op papier een groot verschil is in het talent van Engeland en dat wat wij morgen op het veld kunnen brengen. Maar ik kan u verzekeren dat als mijn spelers de bal hebben, ze niet zullen denken aan de grote Lampard, de grote Gerrard of de grote Beckham. Ze zullen proberen naar voren te gaan en iets moois met de bal te doen.'
'Engeland worstelde negentig minuten met Paraguay, Zweden worstelde negentig minuten met Trinidad. Het toonde maar weer eens dat het niet zo makkelijk is als iedereen denkt. We zullen proberen de wedstrijd te winnen, je kunt je niet voorbereiden om een wedstrijd gelijk te spelen of te verliezen.'
Verder had Don Leo een uitdagende boodschap voor Engelse fans die verwachten dat de Engelsen TNT met ruime cijfers zullen gaan oprollen: 'Lekker blijven dromen.
Beenhakker tegen een Engelse journalist
'Engeland worstelde negentig minuten met Paraguay, Zweden worstelde negentig minuten met Trinidad. Het toonde maar weer eens dat het niet zo makkelijk is als iedereen denkt. We zullen proberen de wedstrijd te winnen, je kunt je niet voorbereiden om een wedstrijd gelijk te spelen of te verliezen.'
Verder had Don Leo een uitdagende boodschap voor Engelse fans die verwachten dat de Engelsen TNT met ruime cijfers zullen gaan oprollen: 'Lekker blijven dromen.
Beenhakker tegen een Engelse journalist

0
geplaatst: 14 juni 2006, 22:03 uur
Beenhakker verdient sowieso al de award voor grappigste coach op het WK
. Altijd een feest die persconferenties.
. Altijd een feest die persconferenties.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 22:54 uur
Hij kon ook niet uitblijven he. Die goal dan. Nja dat was dan het WK voor Polen 

0
geplaatst: 14 juni 2006, 22:55 uur
0
geplaatst: 14 juni 2006, 22:56 uur
Het was een mooie pot... alleen was een gelijkspel een mooiere uitslag geweest... ik gun het die Polen wel...
0
geplaatst: 14 juni 2006, 22:59 uur
Voor m'n toto moest Duitsland winnen, dus ik had gemengde gevoelens welk team er mocht winnen... De beste heeft gewonnen. Duitsland is door, maar ik had ook niet anders gedacht in die poule.
Wat hebben ze verder op het tournooi te zoeken? Geluk, misschien.
Wat hebben ze verder op het tournooi te zoeken? Geluk, misschien.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 23:01 uur
Hopelijk wint Ecuador morgen dik van Costa Rica en verliezen ze niet van de Duitsers, dan loot Duitsland naar alle waarschijnlijkheid Engeland 

0
geplaatst: 14 juni 2006, 23:05 uur
Nou wellicht kan Trinidad & Tobago wel weer stunten met een 0-0 of iets dergelijks 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.