Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juni 2006, 23:25 uur
Iceman schreef:
Hopelijk wint Ecuador morgen dik van Costa Rica en verliezen ze niet van de Duitsers, dan loot Duitsland naar alle waarschijnlijkheid Engeland
Hopelijk wint Ecuador morgen dik van Costa Rica en verliezen ze niet van de Duitsers, dan loot Duitsland naar alle waarschijnlijkheid Engeland

Ik hoop dat je gelijk krijgt. Enige wat die duitsers nodig hebben is een flink pakslaag! Wat luizen poule van Duitsland, overigens ook luizen voetbal!. Maar aan de andere kant heb ik weer een vreemd voorgevoel dat ie duiters weer alle geluk van de wereld krijgen als gaat om de tegenstand!
0
geplaatst: 14 juni 2006, 23:42 uur
voorspelling morgen:
Zweden - Paraguay 2-1
Equador - Costa Rica 0-0
Engeland - Trinidad & Tobago 3-0
Zweden - Paraguay 2-1
Equador - Costa Rica 0-0
0
DutchViking
geplaatst: 14 juni 2006, 23:59 uur
Zweden - Paraguay 2-0
Equador - Costa Rica 1-2
Engeland - Trinidad & Tobago 2-0
Equador - Costa Rica 1-2
0
geplaatst: 15 juni 2006, 00:54 uur
Snappy schreef:
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Enige wat die duitsers nodig hebben is een flink pakslaag! Wat luizen poule van Duitsland, overigens ook luizen voetbal!. Maar aan de andere kant heb ik weer een vreemd voorgevoel dat ie duiters weer alle geluk van de wereld krijgen als gaat om de tegenstand!
(quote)
Ik hoop dat Duitsland alle geluk heeft en zo ver mogelijk doorstoot

Mijn pronostiek:
Zweden - Paraguay 2-1
Equador - Costa Rica 1-0
0
geplaatst: 15 juni 2006, 00:57 uur
Zweden - Paraguay 1-1
Equador - Costa Rica 3-0
Equador - Costa Rica 3-0
0
geplaatst: 15 juni 2006, 00:59 uur
Iceman schreef:

Daar hoop ik ook op. 90 minuten naar een 0-0 wedstrijd kijken, terwijl je weet dat de Duitsers toch gaan winnen. Het is altijd hetzelfde liedje.

Niet dat Polen ook maar iets te zoeken heeft in de volgende ronde, maar Duitsland ook niet veel meer, denk ik...
0
geplaatst: 15 juni 2006, 01:05 uur
herman schreef:
Daar hoop ik ook op. 90 minuten naar een 0-0 wedstrijd kijken, terwijl je weet dat de Duitsers toch gaan winnen. Het is altijd hetzelfde liedje.
Niet dat Polen ook maar iets te zoeken heeft in de volgende ronde, maar Duitsland ook niet veel meer, denk ik...

Ik vind dat Duitsland het al beter gedaan heeft dan Nederland. En nog altijd dat geklaag over D'land

0
geplaatst: 15 juni 2006, 07:04 uur
Zweden - Paraguay 2-1
Equador - Costa Rica 1-1
Equador - Costa Rica 1-1
0
geplaatst: 15 juni 2006, 08:24 uur
Zweden - Paraguay 2-0
Equador - Costa Rica 2-1
Engeland - Trinidad & Tobago 3-1
Zweden gaat eens laten zien aan de wereld dat ze kunnen voetballen... Equador haalt dus de 2e ronde. Het kan niet altijd feest blijven voor T&T, ook al komen ze 0-1 voor
Equador - Costa Rica 2-1
Engeland - Trinidad & Tobago 3-1
Zweden gaat eens laten zien aan de wereld dat ze kunnen voetballen... Equador haalt dus de 2e ronde. Het kan niet altijd feest blijven voor T&T, ook al komen ze 0-1 voor

0
geplaatst: 15 juni 2006, 09:59 uur
Equador - Costa Rica 3-1
Zweden - Paraguay 2-0
Engeland - Trinidad & Tobago 4-0 (4x Peter Crouch, dat is hard nodig voor mijn wk poule
)
Zweden - Paraguay 2-0
Engeland - Trinidad & Tobago 4-0 (4x Peter Crouch, dat is hard nodig voor mijn wk poule
)
0
geplaatst: 15 juni 2006, 11:11 uur
Vond het triest Duitsland het moegevochten Polen zien af te maken in de laatste minuut. Eén van m'n favoriete ploegen blijft toch wel wat ,net zoals vorig wk Zuid Korea , vind hun balcontrole erg leuk om zien. En die Australiërs mogen er ook wel uit nu.
T en T
, vond het ongelooflijk komisch , die gefrustreerde Zweden op het eind van de wedstrijd .. hadden ze ook niet gezegd dat ze een finale-ploeg hadden ? Die onverwachte wendingen maken een wk nou mooi.
Even een kleine voorspelling : Equador - Costa Rica 2-1
Engeland-T en T 1-0
Zweden - paraguay 2-0
T en T
, vond het ongelooflijk komisch , die gefrustreerde Zweden op het eind van de wedstrijd .. hadden ze ook niet gezegd dat ze een finale-ploeg hadden ? Die onverwachte wendingen maken een wk nou mooi.Even een kleine voorspelling : Equador - Costa Rica 2-1
Engeland-T en T 1-0
Zweden - paraguay 2-0
0
geplaatst: 15 juni 2006, 11:12 uur
Zweden - Paraguay 2-0
Equador - Costa Rica 1-0
Engeland - Trinidad & Tobago 1-0
Equador - Costa Rica 1-0
Engeland - Trinidad & Tobago 1-0
0
geplaatst: 15 juni 2006, 11:13 uur
Zweden - Paraguay 1-0
Equador - Costa Rica 0-0
Equador - Costa Rica 0-0
0
geplaatst: 15 juni 2006, 11:24 uur
Zweden - Paraguay: 2-0
Equador - Costa Rica: 3-1
Engeland - Trinidad & Tobago: 3-1
0
geplaatst: 15 juni 2006, 11:28 uur
Zweden - Paraguay: 2-1
Engeland - Trinidad & Tobago: 3-0
Engeland - Trinidad & Tobago: 3-0
0
geplaatst: 15 juni 2006, 11:28 uur
Zweden - Paraguay: 1-1
Equador - Costa Rica: 2-1
0
geplaatst: 15 juni 2006, 12:39 uur
Engeland - Trinidad & Tobago: 1-1
Ik hoop eigenlijk dat Ecuador niet wint...zou het leuk vinden als Polen nog een kleine kans houdt.
Ik hoop eigenlijk dat Ecuador niet wint...zou het leuk vinden als Polen nog een kleine kans houdt.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 13:10 uur
Zweden-Paraguay 1-1
Ecuador-Costa Rica 2-1
Engeland - T&T 3-0
[kommaneuken] Mag ik jullie er allemaal op attenderen dat Ecuador in het Nederlands met een c geschreven wordt
[/kommaneuken]
En Ecuador moet zelfs verliezen als Polen een kleine kans wil houden.
Ecuador-Costa Rica 2-1
Engeland - T&T 3-0
[kommaneuken] Mag ik jullie er allemaal op attenderen dat Ecuador in het Nederlands met een c geschreven wordt
[/kommaneuken]En Ecuador moet zelfs verliezen als Polen een kleine kans wil houden.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 13:15 uur
bonothecat schreef:
Vanwege Riverside?

0
geplaatst: 15 juni 2006, 13:17 uur
bonothecat schreef:
Ik ook. Vooral omdat ik Polen in de 2e ronde heb staan in mijn poule.

0
geplaatst: 15 juni 2006, 13:53 uur
Vergeet het dan maar, want ik heb Polen ook staan in mijn poule

0
geplaatst: 15 juni 2006, 13:56 uur
El Ninjo schreef:
(quote)

Ik doe over 4 jaar weer mee en dan houden van tevoren contact.....

0
geplaatst: 15 juni 2006, 13:58 uur
En maar 's de tussenstand van die andere WKpoule. 
1 psychonaatje 49
2 Jazper 42
3 platedraaier 37
4 skuhravy 36
5 snowman 34
6 L_T_B 34
7 HammerHead 32
8 Toon1 32
9 jacom 32
10 Lukas 32
11 Reijersen 27
12 Ward 0

1 psychonaatje 49
2 Jazper 42
3 platedraaier 37
4 skuhravy 36
5 snowman 34
6 L_T_B 34
7 HammerHead 32
8 Toon1 32
9 jacom 32
10 Lukas 32
11 Reijersen 27
12 Ward 0
0
geplaatst: 15 juni 2006, 14:24 uur
El Ninjo schreef:
(quote)

Die informatie had je beter een paar weken geleden door kunnen geven.

Ik heb dus ook de Polen in de 2e ronde.

0
geplaatst: 15 juni 2006, 14:27 uur
rayman schreef:
(quote)

Maar ik heb Nederland niet in de 2e ronde !!!
0
geplaatst: 15 juni 2006, 14:30 uur
Van teletekst geplukt - LOL
De pijnlijke nederlaag van Oekraïne (0-4) tegen Spanje was niet de schuld van de matig acterende spelers, maar van kikkers. Die hebben de spelers de nacht voorafgaand aan het duel met Spanje met hun gekwaak uit hun slaap gehouden, zo melden diverse kranten in Oekraïne.
"Ik heb echt geen oog dicht gedaan", zei verdediger Vasjtsjoek."En ik was zeker niet de enige. Eén speler raakte zelfs zo over zijn toeren,dat hij met geweld een eind aan de herrie wilde maken."
De pijnlijke nederlaag van Oekraïne (0-4) tegen Spanje was niet de schuld van de matig acterende spelers, maar van kikkers. Die hebben de spelers de nacht voorafgaand aan het duel met Spanje met hun gekwaak uit hun slaap gehouden, zo melden diverse kranten in Oekraïne.
"Ik heb echt geen oog dicht gedaan", zei verdediger Vasjtsjoek."En ik was zeker niet de enige. Eén speler raakte zelfs zo over zijn toeren,dat hij met geweld een eind aan de herrie wilde maken."
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.