MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
we moeten winnen nu. ik zei al dat we t slecht hadden gedaan tegen s en m. die zijn gewoon net zo slecht als costa rica ofzo.had 4-0 moeten zijn. schuld van robben

Servie is echt geen niveau Costa Rica hoor. Het is een zeer degelijke ploeg, dat lieten ze in de kwalificatie wel zien.

Probleem voor de Serven was dat ze na 5 minuten eigenlijk al kansloos waren en dan is de motivatie weg.

Maar de 2-0 van Argentinië was van zeldzame klasse. Lineker vergeleek het al met de legendarische goal van Brazilië in de finale van 1970.

dollie
Nederland - ivoorkust
0-3 volgens mij

Ongelofelijk mooi doelpunt van Argentinie ja! Argentinie speelt erg sterk. Ik ben nog niet pessimistisch over het Nederlands elftal. Met 2x gelijk spelen ben je door. Dat moet toch te doen zijn...

Ze laten echt niks meer over van de Serviërs he. Zo makkelijk spelen ze.

6-0! En ze moeten nog 2 minuten!

6-0

Servie ligt echt op de slachtbank, en ik gokte nog op 0-0 .

dollie
einduitslag: 6-0
en nederland heeft maar met 0-1 gewonnen?
ik denk dat ivoorkust wel wat meer weerstand zal geven dan sevië heeft gedaan vorig weekend...

dollie schreef:
ik denk dat ivoorkust wel wat meer weerstand zal geven dan sevië heeft gedaan vorig weekend...

Dat is ook de hopen voor de olifanten want Servië bood geen weerstand slechts verdediging dat deden ze en ook aanvallende konden ze niks uitrichten zoals ook vandaag.

6-0! Servie vond ik wel belachelijk slecht hoor vandaag... Tsssss. In mijn poule (die ik niet op tijd heb ingeleverd) had ik staan dat Servie en Nederland door zouden gaan Valt dat even tegen. Aan de andere kant valt Argentinie ontzettend mee. Wat een ongelofelijk sterke ploeg zeg!

Dat zegt niet echt veel. Ik vond de Serven ook een stuk lammer dan zondag.

Doet wel niets af aan deze prestatie van Argentinië, vooral die tweede goal was absoluut geniaal.

Maar aan de andere kant zal Nederland tegen Ivoorkust wel een stuk beter moeten spelen dan tegen Servie, want het niveau van die 'olifanten' tegen Argentinie lag toch een stuk hoger dan dat van Nederland zondag.

DutchViking
Mooie overwinning van de Argentijnen. Dat tweede doelpunt van Cambiasso is de mooiste WK-goal (het combineren) die ik sinds tijden heb gezien

Briljante overwinning hoor valt absoluut niks op af te dingen. Nederland zal het nog zwaar krijgen tegen deze Argentijnen.

2-0 al

Electro_
2-1 dus

Oeioei, ik was blij met het rustsignaal... Het doet mij een beetje denken aan Nederland-Tsjechie op het WK. Nu maar hopen dat Robben niet gewisseld wordt voor Landzaat.

Zolang Nederland Ivoorkust onder druk kan zetten, komt het wel goed. Verdedigend zijn ze inderdaad goed te kloppen...

En Argentinie speelde goed zeg! Die 2-0 was echt het mooiste doelpunt dat ik dit WK gezien heb. Over 25 schijven!!! En Messi viel ook goed in. Wat nou wedstrijdritme, gewoon een assist geven en een doelpunt maken...

Ik supporter lekker verder voor Ivoorkust. Nederland speelt mak en laf en mag erg blij zijn met die 2-1.

Onderhond schreef:
Ik supporter lekker verder voor Ivoorkust. Nederland speelt mak en laf en mag erg blij zijn met die 2-1.

Ik supporter ook 100% voor Ivoorkust, ik hoop dat ze nog 2x kunnen scoren en winnen .
Nederland = , en dan durven ze altijd maar te klagen over Duitsland . Het wordt tijd dat Nederland eens een goed pak slaag krijgt zodat ze weer met beide voeten op de grond komen.

Toon1 schreef:
(quote)

Ik supporter ook 100% voor Ivoorkust, ik hoop dat ze nog 2x kunnen scoren en winnen .
Nederland = , en dan durven ze altijd maar te klagen over Duitsland . Het wordt tijd dat Nederland eens een goed pak slaag krijgt zodat ze weer met beide voeten op de grond komen.

Die hebben ze al 4 jaar terug gehad hoor en Nederland speelt toch echt stukken beter dan tegen Servie hoor.

Kasperbert schreef:
(quote)

Die hebben ze al 4 jaar terug gehad hoor en Nederland speelt toch echt stukken beter dan tegen Servie hoor.

4 jaar geleden zo'n grote klap gekregen en toch weer opnieuw weer blijven roepen dat jullie wereldkampioen gaan worden (of zelfs al zijn!)? Kwartfinale, meer zijn jullie niet waard. Ik vind Nederland trouwens niet veel beter spelen dan tegen Servië.
(De arrogantie spat trouwens weer van de Nederlandse commentator)

Uitstekend uitgespeeld, mooie goal van Van Persie Dag Ivoorkust

Nederland is doooooooooooooooooor!

Misschien wel wat vroeg maartoch: KAMPIOENE!!!

Ivoorkust had het meer verdiend , sorry .... Aanvallend continue druk , Nederland alweer met hak over sloot. Commentator was wel ... " Goed bezig , spel trekken ...". En meerdere duwfouten van Nederland over het hoofd gezien dacht ik zo.

Iceman schreef:
Misschien wel wat vroeg maartoch: KAMPIOENE!!!

sn@ke schreef:
Ivoorkust had het meer verdiend , sorry .... Aanvallend continue druk , Nederland alweer met hak over sloot.

Maakt toch niet uit, ze winnen wel. En daar gaat het uiteindelijk om doelpunten maken dan kun je nog beter zijn. En dat vind ik dan ook veel belangrijker dan dat mooie voetbal daarvoor kijk ik wel naar Argentinië

Toon1 schreef:
4 jaar geleden zo'n grote klap gekregen en toch weer opnieuw weer blijven roepen dat jullie wereldkampioen gaan worden (of zelfs al zijn!)?

Wat een onzin, dat heb ik hier nog niemand horen roepen. Iedereen is er van overtuigd dat Brazilie gaat halen met Argentinie, Italie en Duitsland als grootste uitdagers...

Ivoorkust had de poule van Frankrijk, Engeland of Duitsland vast gewonnen, maar liggen er nu toch uit...

herman schreef:

Wat een onzin, dat heb ik hier nog niemand horen roepen. Iedereen is er van overtuigd dat Brazilie gaat halen met Argentinie, Italie en Duitsland als grootste uitdagers...

Tja voor de gewone normale voetballiefhebber wel ja. Maar voor de Nederlander niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:13 uur

geplaatst: vandaag om 10:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.