Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:57 uur
Ik wacht nog steeds op het knopje op mijn afstandsbediening om de commentator te "muten" en het stadiongeluid te behouden. Ik heb een hekel aan sportverslaggeving. Vooral als het in het Nederlands is. Engels commentaar trek ik iets beter dus als het even kan kijk ik het WK op de BBC.
Bijkomstig voordeel: de analyses in de rust bij de BBC zijn echt ontzettend veel beter dan bij de NOS. Als je al van een analyse kan spreken bij de NOS. Eerst 6 minuten STER, dan 3 minuten saai en nietszeggend begeleidend commentaar als "ja, die zit er wel mooi in" bij elk doelpunt en vervolgens weer snel terug naar opnieuw 6 minuten STER! En zij zaten zelf nog wel zo te zeuren om de reclames bij Talpa.....
Bijkomstig voordeel: de analyses in de rust bij de BBC zijn echt ontzettend veel beter dan bij de NOS. Als je al van een analyse kan spreken bij de NOS. Eerst 6 minuten STER, dan 3 minuten saai en nietszeggend begeleidend commentaar als "ja, die zit er wel mooi in" bij elk doelpunt en vervolgens weer snel terug naar opnieuw 6 minuten STER! En zij zaten zelf nog wel zo te zeuren om de reclames bij Talpa.....

0
geplaatst: 18 juni 2006, 12:02 uur
Helaas zend de BBC lang niet alles uit van het WK. (Althans, het gedeelte van de BBC dat ik kan ontvangen). Verder kijk ik ook altijd daar.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 12:18 uur
Japan - Kroatie 2 - 1
Brazilie - Australie 2 - 1
Frankrijk - Zuid-Korea 3 - 0
Brazilie - Australie 2 - 1
Frankrijk - Zuid-Korea 3 - 0
0
geplaatst: 18 juni 2006, 12:19 uur
Arno schreef:
In België loopt het WK alleen maar op de commerciele zenders. Die commentatoren zijn goed voor als je echt in slaap wilt vallen tijdens een wedstrijd. Geef mij dan maar Frank 'BINNEUUUH' Raes
(quote)
In België loopt het WK alleen maar op de commerciele zenders. Die commentatoren zijn goed voor als je echt in slaap wilt vallen tijdens een wedstrijd. Geef mij dan maar Frank 'BINNEUUUH' Raes

Frank Raes is idd een uitstekende commentator.

0
geplaatst: 18 juni 2006, 12:23 uur
Voetbal kijken op een Belgische zender is inderdaad best aangenaam moet ik zeggen. Niet dat ik een hekel heb aan Nederlandse commentatoren... Mijn voorkeur gaat uit naar BBC.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 13:02 uur
Japan - Kroatië: 1-2
Brazilië - Australië: 3-0
Frankrijk - Zuid-Korea: 2-0
Brazilië - Australië: 3-0
Frankrijk - Zuid-Korea: 2-0
0
geplaatst: 18 juni 2006, 13:10 uur
Hopelijk verslaat Australië Brazilië en krijgen de Brazilianen het nog moeilijk (van mijn part mogen ze na de 1e ronde weer naar huis) En dan maar hopen dat Japan het ze nog moeilijk kan maken in de laatste wedstrijd. Verder hoop ik dat Frankrijk het verliest van Zuid-Korea en Zwitserland morgen wint dan is Frankrijk bijna zeker van uitschakeling.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 13:11 uur
Japan - Kroatië 0-2
Brazilië - Australië 1-2
Frankrijk - Zuid-Korea 0-0
Brazilië - Australië 1-2
Frankrijk - Zuid-Korea 0-0
0
geplaatst: 18 juni 2006, 13:26 uur
avdj schreef:
Theo Reitsma is echt vreselijk, Snoeks is mijn favoriet.
Theo Reitsma is echt vreselijk, Snoeks is mijn favoriet.
Evert ten Apel (of is het Evert ten Napel, of Evert te Napel). Naja die gast is het alle-ergst van al die Hollandse verslaggevers.
Theo Reitsma is gewoon respectvol, doet al tijdje mee.
Snoeks is ook mijn favoriet.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 13:32 uur
Reijersen schreef:
Evert ten Apel (of is het Evert ten Napel, of Evert te Napel).
Evert ten Apel (of is het Evert ten Napel, of Evert te Napel).
Zo veel mogelijk N-en: Evert ten Napel.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 14:15 uur
Evert ten Napel komt op mij als een halve duitser over qua verslaggeving, Frank Snoeks en Theo Reitsma de beste en SBS commentator Leo Oldenburger(God behoede dat SBS 6 ooit de tv rechten zal krijgen) met vele lichtjaren voorsprong de irritantste !
0
geplaatst: 18 juni 2006, 15:01 uur
Laat SBS6 zich maar bezig houden met "sport" darts. 
Voorspellingen vandaag:
Japan - Kroatië 0-0
Brazilië - Australië 3-0
Frankrijk - Zuid-Korea 0-1
Frankrijk gaat voor het 5e opeenvolgende wk-duel proberen niet te scoren.

Voorspellingen vandaag:
Japan - Kroatië 0-0
Brazilië - Australië 3-0
Frankrijk - Zuid-Korea 0-1
Frankrijk gaat voor het 5e opeenvolgende wk-duel proberen niet te scoren.

0
geplaatst: 18 juni 2006, 15:03 uur
0
geplaatst: 18 juni 2006, 15:07 uur
Ah, ze gaan de "resultaten" van het WK van 4 jaar geleden benaderen.

0
geplaatst: 18 juni 2006, 17:50 uur
Brazilië - Australië 1-0
Frankrijk - Zuid Korea 0-0
Frankrijk scoort tegen Togo pas zijn eerste WK goal sinds 1998...
Frankrijk - Zuid Korea 0-0
Frankrijk scoort tegen Togo pas zijn eerste WK goal sinds 1998...
0
geplaatst: 18 juni 2006, 18:39 uur
Met het gevaar dat 'ie er in de tweede helft drie inschopt, maar wie is er nog meer Ronaldo aan het uitlachen? 

0
geplaatst: 18 juni 2006, 18:55 uur
Ronaldo speelt wel iets beter dan de vorige keer. Van 0,5* naar 2*, zeg maar.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 18:56 uur
Een aantal acties van hem zouden niet misstaan in De Leukste Thuis. 

0
geplaatst: 18 juni 2006, 18:57 uur
pffffff.......
ruststand Brazilie 0-0
Japan 0-0
dan zal het vanavond ook wel geen 5-0 worden
ruststand Brazilie 0-0
Japan 0-0
dan zal het vanavond ook wel geen 5-0 worden

0
geplaatst: 18 juni 2006, 18:59 uur
Het gaat hier ook om een voetbaltoernooi, niet om een hockeytoernooi. 

0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:09 uur
Campingvoetbal, noemde Mark Wotte het Braziliaanse spel. Erg mooie en trefzekere omschrijving, wat mij betreft.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:11 uur
Misschien wel, maar omdat Mark Wotte het zegt ben ik het er niet mee eens. Wat een onbetrouwbare charlatan is dat toch zeg. De Arie Haan van zijn generatie.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:14 uur
Ja, ik heb het verder ook niet zo met hem op... Van mij had ie mogen verkassen naar Engeland...
0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:21 uur
Van mij ook. Dan had ie Cees Lok mooi meegenomen en was het misschien toch nog goed gekomen met mijn cluppie 

0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:37 uur
psychonaatje schreef:
Nou, en Hans Kraay Jr. dan.

(quote)
Nou, en Hans Kraay Jr. dan.

Die precies de dingen vraagt die je niet wilt weten of waarvan je het antwoord al weet

0
geplaatst: 18 juni 2006, 20:40 uur
En dat Ronaldo maar stopt met voetballen die vetzak. Die kan er echt niks meer van (buiten dan wat krachtige schoten maar dat zal ook wel komen door zn gewicht) Prachtige pass van Kaka en wat doet Ronnie hij mist hem compleet :S
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.