Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2006, 23:58 uur
Oh en trouwens:
Japan - Kroatië 0-3
Brazilië - Australië 1-1
Frankrijk - Zuid Korea 0-2
Japan - Kroatië 0-3
Brazilië - Australië 1-1
Frankrijk - Zuid Korea 0-2
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:02 uur
Japan - Kroatië 2-4
Brazilië - Australië 7-1
Frankrijk - Zuid Korea 5-0
Brazilië - Australië 7-1
Frankrijk - Zuid Korea 5-0
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:04 uur
Mijn voorspelling voor spanning in groep E is uitgekomen 
Voor vandaag:
Japan - Kroatië 1-1
Brazilië - Australië 3-1
Frankrijk - Zuid Korea 1-0
(leuke voorspelling van jou trouwens, ette)

Voor vandaag:
Japan - Kroatië 1-1
Brazilië - Australië 3-1
Frankrijk - Zuid Korea 1-0
(leuke voorspelling van jou trouwens, ette)
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:15 uur
Ik heb me wel rotgelachen vandaag bij Tsjechië - Ghana. Het laatste half uur was alleen maar ombeurten heel hard met zijn allen naar het doel van de tegenstander rennen en vervolgens nog harder terug... Wat een prutsverdediging hadden die Tsjechen toen zeg. Het had zelfs wel 5-0 kunnen worden. Ik vond het trouwens ook opvallend dat Ghana als een van de weinige Afrikaanse landen een behoorlijke keeper heeft. Die King Crimson kan aardig uittrappen ook trouwens.
Morgen:
Japan - Kroatië 1-1
Brazilië - Australië 2-0
Frankrijk - Zuid Korea 2-1
Morgen:
Japan - Kroatië 1-1
Brazilië - Australië 2-0
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:16 uur
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:30 uur
Lukas schreef:
Die King Crimson kan aardig uittrappen ook trouwens.
Die King Crimson kan aardig uittrappen ook trouwens.
Was dat niet daarnet ook in Italië-VS, dat een uittrap van Keller haast in de armen van Buffon belandde. Dat was nog eens 'n trap

0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:32 uur
Lukas schreef:
Ik heb me wel rotgelachen vandaag bij Tsjechië - Ghana. Het laatste half uur was alleen maar ombeurten heel hard met zijn allen naar het doel van de tegenstander rennen en vervolgens nog harder terug... Wat een prutsverdediging hadden die Tsjechen toen zeg. Het had zelfs wel 5-0 kunnen worden. Ik vond het trouwens ook opvallend dat Ghana als een van de weinige Afrikaanse landen een behoorlijke keeper heeft. Die King Crimson kan aardig uittrappen ook trouwens.
Morgen:
Japan - Kroatië 1-1
Brazilië - Australië 2-0
Morgen:
Japan - Kroatië 1-1
Brazilië - Australië 2-0
Goeie lijnkeeper zul je bedoelen. Bij hoge ballen stond ie toch aardig te stuntelen af en toe.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:33 uur
obsessed schreef:
Goeie lijnkeeper zul je bedoelen. Bij hoge ballen stond ie toch aardig te stuntelen af en toe.
(quote)
Dan heb ik op de goede momenten niet gekeken. Niet discriminerend bedoeld, maar het valt mij altijd op dat donkere keepers geen ballen kunnen vangen en donkere spelers vaker penalty's missen. Is er geen studie die hier een significant verband aantoont?
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:34 uur
Arno schreef:
Was dat niet daarnet ook in Italië-VS, dat een uittrap van Keller haast in de armen van Buffon belandde. Dat was nog eens 'n trap

(quote)

Rein van Duijnhoven, kent u hem nog? Voor MVV gescoord uit een trap van rand eigen 16

0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:35 uur
Lukas schreef:
Rein van Duijnhoven, kent u hem nog? Voor MVV gescoord uit een trap van rand eigen 16
(quote)

Ken ik niet, maar klinkt indrukwekkend

0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:37 uur
Arno schreef:
(quote)

De faam van Rein van Duijnhoven zal inderdaad misschien niet tot over de zuidgrenzen 's Nederlands heenreiken. Wel aardige keeper trouwens, in de Bundesliga zeer gewaardeerd en enkele malen op recordkoers bij VfL Bochum.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 00:52 uur
0
geplaatst: 18 juni 2006, 02:15 uur
Heeft natuurlijk meer te maken met de keeper van Den Bosch op dat moment dan met Rein, maar toch:
geweldig!
geweldig!
0
dollie
geplaatst: 18 juni 2006, 09:01 uur
Die rode kaarten zijn steeds terecht, voetbal moet terug voetbal worden...
VS vond ik gisteren verassend goed tegen Italië, dat wordt afwachten hoe ze volgende week spelen.
VS vond ik gisteren verassend goed tegen Italië, dat wordt afwachten hoe ze volgende week spelen.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 09:35 uur
Japan - Kroatië 2-3
Brazilië - Australië 1-4
Frankrijk - Zuid Korea 2-5
Brazilië - Australië 1-4
Frankrijk - Zuid Korea 2-5
0
geplaatst: 18 juni 2006, 09:57 uur
psychonaatje schreef:
En daarvoor is het internet nu uitgevonden.
Kijkt en geniet van Rein van Duijnhoven!
(quote)
0
geplaatst: 18 juni 2006, 10:28 uur
obsessed schreef:
Maar Italie speelde tegen Ghana in de eerste wedstrijd wel geweldig. Das toch één goede wedstrijd meer dan Nederland.
(quote)
Maar Italie speelde tegen Ghana in de eerste wedstrijd wel geweldig. Das toch één goede wedstrijd meer dan Nederland.
Maar NL heeft niet zo slecht gespeeld als Italië, dus dat is toch één minder slechte wedstrijd dan Italië.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 10:52 uur
Bovendien staat Nederland met één been in de kwartfinale terwijl Italië naar huis kan. Behoorlijk groot verschil.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 10:54 uur
Frank Snoeks sprak een waar woord: ook lelijke overwinningen leveren drie punten op.
En die De Rossi moeten ze zonder douchen op het vliegtuig naar Siberië knallen.
En die De Rossi moeten ze zonder douchen op het vliegtuig naar Siberië knallen.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 10:55 uur
Dan heb ik toch enigszins te doen met de Siberianen. Kan je niet maken eigenlijk.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 10:56 uur
Frank Snoeks: "het publiek is niet de twaalfde, maar de tiende man" 
schitterende vent

schitterende vent
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:00 uur
Snoeks en Reitsma 
De rest kan van mij beter de kop houden. Met Evert ter Nazi voorop.

De rest kan van mij beter de kop houden. Met Evert ter Nazi voorop.

0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:03 uur
alleen daarom al ben ik blij dat het WK niet op de commerciele zender komt.
daar loopt me toch een stelletje diep trieste stumperds.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:03 uur
psychonaatje schreef:
Kijkt en geniet van Rein van Duijnhoven!Die hele Rein kan me gestolen worden. Kijk en geniet van Frans Korver!
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:06 uur
Frank Snoeks overdrijft af en toe een beetje, maar daar kan ik nog wel naar luisteren. Hij is af en toe iets te veel aanwezig en dat mag juist niet als commentator. Maar Evert ter Napel is echt de ergste. Verschrikkelijk. Daar kan ik niet naar luisteren.
Theo Reitsma is ook een sympathieke man die gewoon z'n verslag geeft op een wedstrijd, zonder teveel namaak-emotie en zonder teveel overdrijven.
Theo Reitsma is ook een sympathieke man die gewoon z'n verslag geeft op een wedstrijd, zonder teveel namaak-emotie en zonder teveel overdrijven.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:09 uur
nou, ik vind Frank Snoeks verweg de leukste.
hij is grappig zonder dat ie het zelf door heeft, lijkt soms.
daarbij is hij ook gewoon goed
hij is grappig zonder dat ie het zelf door heeft, lijkt soms.
daarbij is hij ook gewoon goed
0
DutchViking
geplaatst: 18 juni 2006, 11:09 uur
Hadden we Hugo 'Komt dat schooooot' Walker nog maar
Walker maakte met zijn commentaar van de meest saaie wedstrijden zelfs een sensatie. Van de huidige commentatoren vind ik Theo Reitsma er boven uit steken. Hij zit er zelden langs en geeft prima commentaar. Evert ten Napel en in mindere mate Frank Snoeks vind ik minder sterk.
Walker maakte met zijn commentaar van de meest saaie wedstrijden zelfs een sensatie. Van de huidige commentatoren vind ik Theo Reitsma er boven uit steken. Hij zit er zelden langs en geeft prima commentaar. Evert ten Napel en in mindere mate Frank Snoeks vind ik minder sterk.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:42 uur
DutchViking schreef:
Walker maakte met zijn commentaar van de meest saaie wedstrijden zelfs een sensatie. Van de huidige commentatoren vind ik Theo Reitsma er boven uit steken. Hij zit er zelden langs en geeft prima commentaar. Evert ten Napel en in mindere mate Frank Snoeks vind ik minder sterk.Wel aardig, voor Hugo Walker fans: dit linkje
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:49 uur
Japan - Kroatië 0-2
Brazilië - Australië 2-1
Frankrijk - Zuid Korea 0-1
Brazilië - Australië 2-1
Frankrijk - Zuid Korea 0-1
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:55 uur
ettettummu schreef:
In België loopt het WK alleen maar op de commerciele zenders. Die commentatoren zijn goed voor als je echt in slaap wilt vallen tijdens een wedstrijd. Geef mij dan maar Frank 'BINNEUUUH' Raes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.