MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Met de MusicMeter-ploeg staan we op nummer 30 in het totaalklassement van de teams (www.pronoweb.be) . We gaan voor het podium

Man man, wat een scheidsrechter ...
Gewoonweg belachelijk.

Misleiding van de scheids he.
Vraag maar aan Braamhaar.

LocoHermano
Huntelaar in winterstop naar Real ?!?! Spaanse kranten, waaronder Marca, berichten dit.

Ja... daar gaat mijn kampioenschap. Laten ze die Berg maar kopen

Harco
Als Ajacied zijnde zie jij graag Berg bij Ajax? Succes. Wat een lul is dat, zeg: pootje haken, vieze overtredingen maken, spelers nog een tik geven nadat ze de bal al lang niet meer in bezit hebben. Succes daar met die kerel in Amsterdam.

ach, zo zijn er zoveel. Huntelaar was er zelf ook één. Het is in ieder geval een speler die ook scoort wanneer hij belabberd speelt.

Van wat ik op televisie zag, lijkt Berg inderdaad niet echt een faire speler, maar goals maken kan hij natuurlijk wel. Doch zou ik hem ook niet graag in de kern willen; heb het niet zo voor irritante mannetjes die alles achter de rug van de scheids doen.

Harco
Thomzic schreef:
ach, zo zijn er zoveel. Huntelaar was er zelf ook één. Het is in ieder geval een speler die ook scoort wanneer hij belabberd speelt.

Huntelaar is dan ook nog 1000x walgelijker dan Berg.

Harco schreef:
Huntelaar is dan ook nog 1000x walgelijker dan Berg.
En dan loopt er ook nog een rat genaamd Suarez rond.

Joy4ever schreef:
(quote)
Ik wilde er al niks over zeggen.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Je bedoelt die gozer uit Uruguay, zeg maar met afstand de beste speler van de eredivisie? Die schwalbes waren knap vervelend, maar daar is hij redelijk mee gestopt. Een beetje zuigen en irriteren hoort bij topsport.

Ik ben vast een van de weinige Ajacieden die het niet zo'n probleem vind dat Huntelaar vertrekt. Hij scoorde vaak, maar als hij het niet doet, is er vast wel weer een ander die dat doet. Scoren is nooit het probleem geween, verdedigen is daarentegen in de praktijk een stuk lastiger gebleven de laatste jaren.

Wel blijkt dat ze bij Ajax niet al te veel vertrouwen hebben in Cvitanich. Aangezien ze naar Odense gaan voor die Senegalese spits en bijvoorbeeld ook een oogje op Berg hebben.
Jammer, want die Argentijn leek mij persoonlijk wel een goede speler.

Ace
Reijersen schreef:
Wel blijkt dat ze bij Ajax niet al te veel vertrouwen hebben in Cvitanich. Aangezien ze naar Odense gaan voor die Senegalese spits en bijvoorbeeld ook een oogje op Berg hebben.
Jammer, want die Argentijn leek mij persoonlijk wel een goede speler.

Nou ja, je moet natuurljik wel meer dan 1 spits hebben. Ze schijnen zich ook vandaag voor Van Wolfswinkel gemeld te hebben. Die gozer van Odense was ook al gescout door groningen. Wel zo handig om die dan gelijk zelf te kopen ipv die over een jaar uit de euroborg te vissen voor 10 keer de prijs.

Die Wolffswinkel zag ik zondag nog voor open doel missen. Hij blinkt sowieso niet uit qua scorend vermogen. Waarom wil Ajax hem hebben dan?

Ace
Joy4ever schreef:
Die Wolffswinkel zag ik zondag nog voor open doel missen. Hij blinkt sowieso niet uit qua scorend vermogen. Waarom wil Ajax hem hebben dan?

Geen idee, zijn buitensporige kwaliteiten waren mij ook nog niet echt opgevallen...

Ace schreef:
(quote)

Je bedoelt die gozer uit Uruguay, zeg maar met afstand de beste speler van de eredivisie? Die schwalbes waren knap vervelend, maar daar is hij redelijk mee gestopt. Een beetje zuigen en irriteren hoort bij topsport.

We hebben het hier niet over de kwaliteiten, maar over hoe irritant ze zijn. Suarez is idd met afstand de irritantste speler uit de eredivisie.

LocoHermano
Huntelaar voor 27 miljoen naar Real, contract tot 2013.

Dat is mooi.

aire.
Op korte termijn ook?

2 januari

.... en ook op korte termijn vind ik het mooi.
Een hoop geld voor een heel beperkte voetballer.

aire.
Nicolage Rico schreef:
We hebben het hier niet over de kwaliteiten, maar over hoe irritant ze zijn. Suarez is idd met afstand de irritantste speler uit de eredivisie.

Ik draag Affelay voor als meest irritante speler.

aire.
rayman schreef:
.... en ook op korte termijn vind ik het mooi.
Een hoop geld voor een heel beperkte voetballer.

Hmm, tja dat valt wel mee hoor. Al blijft hij op de eerste plaats puur een goalgetter, niet meer, niet minder. Maar zijn techniek kan alleen maar groeien bij Real. En geloof me; zo'n goal tegen Noorwegen (dacht ik?) is al pure klasse. Met links snoeihard en geplaatst rechtsonder in de hoek. Een beetje als die van Van Persie tegen Chelsea afgelopen weekend. Fantastische wedstrijd overigens. Heb 'm dan ook live gezien

Maar terug naar KJH. Kijk als je met links en rechts kunt scoren. In verre en korte hoek, met het hoofd, uit de draai, binnen én buiten de 16, penalty's kunt nemen en goed positie kunt kiezen dan ben je ideale spits. Die basis heeft hij, nu nog ontwikkelen bij Real en tadaaaaa. De koninklijke blij, Oranje blij en Ajax met die bonus van 7 miljoen. Wat wil je nog meer?

Wel raar dat ze hem dan niet bij City hadden geloost. Zo 40 miljoen, schoon in het handje. Over hoofdprijs gesproken. Dan hadden ze ook nog wat leuks kunnen shoppen. Maar ik als Feyenoorder lig daar wat minder wakker van

Klaas-Jan Huntelaar maakt in januari definitief de overstap naar Real Madrid. Ajax en Real Madrid maakten dit beide op dinsdagavond bekend op hun websites.

Huntelaar tekent in Madrid een contract tot medio 2013. Ajax ontvangt 27 miljoen euro voor de spits, waarvan twintig miljoen euro vast en zeven miljoen euro variabel.

NEC en Twente, mijn complimenten

Joy4ever schreef:
NEC en Twente, mijn complimenten
Ook namens Rayman.

Overigens impliceerde de voorzitter van Real enigszins dat Huntelaar vooralsnog op de bank terechtkomt bij Real.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:31 uur

geplaatst: vandaag om 12:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.