MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
haveman
Twee geweldige wedstrijden gister.

Eindelijk na AZ weer eens wat echt voetbal in Europa.

Die schwalbe van Joy4ever man man, dat hij daar een penalty voor krijgt

Ja, Joy4ever maakt altijd swchalbes.

Opmerkelijk: Real Madrid heeft zichzelf op een opmerkelijk en duur kerstcadeau getrakteerd. Het heeft voor 27 miljoen euro een konijn gekocht en het wordt pas na de kerst bezorgt.

en dat hij zich nooit meer op de nederlandse velden laat zien, adios.

haveman
Ondanks dat Ajax heeft gewonnen bij Volendam, ben ik door het zien van die wedstrijd nog meer in het kampioenschap voor AZ gaan geloven.

Niet dat AZ gister heel goed heeft gespeeld, maar dit was echt niet om aan te zien. Er zit totaal geen idee achter het voetbal. Ik hoop echt dat Marco nog heel lang coach blijft bij Ajax.

aire.
Nee Feyenoord dan

edit - OMG wat een afgang. Ben nu alweer strontchagrijnig

LocoHermano
Het is altijd fijn om Achterhoeker te zijn, maar af en toe is het fantastisch.

aire.
''...De spits en aanvoerder van de Achterhoekers kreeg bij zijn wissel twaalf minuten voor tijd zelfs een luid applaus van de Feyenoord-fans die het stadion nog niet hadden verlaten.

Typerend voor het cynisme dat er op dit moment hangt in De Kuip waren de liederen 'We worden kampioen' en 'Gertjan bedankt' na de eretreffer van Kevin Hofland. Na het laatste fluitsignaal volgde een hels fluitconcert en het spreekkoor 'Werken voor je geld' naar de spelers...''

Ik heb de wedstrijd niet live gezien, ervan uitgaand dat we toch even zouden winnen, dat ik dat de volgende keer maar even afklop

aire. schreef:
[i]''...De spits en aanvoerder van de Achterhoekers kreeg bij zijn wissel twaalf minuten voor tijd zelfs een luid applaus van de Feyenoord-fans die het stadion nog niet hadden verlaten.

na de 1-3 werden zelfs de kampioensliederen ingezet
netjes de 90 minuten blijven zitten maar dit was wel de meest dramatische wedstrijd van het seizoen (knappe prestatie)!

aire.
De vieze nasmaak van Feyenoord - De Graafschap maar even weggespoeld met een lekker Engels wedstrijdje; Everton - Villa. Puur genieten geblazen. De 2e helft zakte de wedstrijd wat in, maar de laatste 15 minuten maken alles goed. Een bloedstollende climax volgt. Everton zet alles op alles en maakt op spectaculaire wijze de gelijkmaker in de 93e minuute. Stadion ontploft, de aanhang begint de 'overwinning' te vieren en dan (u raad het al) in de aller, aller laatste minuut scoort Villa de 2-3 via Ashley Young.

Ja leuke wedstrijd was dat en wat een vreselijke fout van die Jagielka.

Het lek is nog ver van onderen.. en dan volgende week naarrr Alkmaarrr

Mooie wedstrijd van PSV tegen Grunn trouwens. Had nooit verwacht dat ze zoveel uit zichzelf konden halen. Blijkbaar slaat niet iedereen dicht als ze de kop van Stevens zien.

haveman schreef:
Ondanks dat Ajax heeft gewonnen bij Volendam, ben ik door het zien van die wedstrijd nog meer in het kampioenschap voor AZ gaan geloven.

Niet dat AZ gister heel goed heeft gespeeld, maar dit was echt niet om aan te zien. Er zit totaal geen idee achter het voetbal. Ik hoop echt dat Marco nog heel lang coach blijft bij Ajax.

Ik begin ook steeds meer te denken dat ze het deze keer echt gaan doen.. maarja, we hebben wel vaker een wereld van verschil meegemaakt tussen vóór winterstop en ná winterstop
Ajax speelt inderdaad dramatisch, maar heeft enkele talenten die het verschil maken. Zie ook nog weinig idee of lijn in Van Basten's aanpak. Maar dat zag ik bij het NL elftal ook nooit.

haveman
orbit schreef:
Het lek is nog ver van onderen.. en dan volgende week naarrr Alkmaarrr

Mooie wedstrijd van PSV tegen Grunn trouwens. Had nooit verwacht dat ze zoveel uit zichzelf konden halen. Blijkbaar slaat niet iedereen dicht als ze de kop van Stevens zien.

Volgende week naar Alkmaar?

Ik zit zaterdag in het AZ vak in de Kuip.

Stom! Ze hadden het omgedraaid op de sportzender
Nouja, maakt niet zoveel uit.. als de Graafschap uit weet te winnen moet AZ toch wel tot een mooie score weten te komen

Let maar op dat Feyenoord er dan opeens staat.

Het is dat Feyenoord niet genoeg geld heeft om Verbeek te ontslaan, anders had hij de kerst niet gered.

Gonzalo Garcia Garcia.

Wat een gruwelijke actie was dat dan. Geweldig. Vier spelers van PSV met een nekhernia, denk ik.

Ace

Ace
Nicolage Rico schreef:
Let maar op dat Feyenoord er dan opeens staat.

Het is dat Feyenoord niet genoeg geld heeft om Verbeek te ontslaan, anders had hij de kerst niet gered.

Verbeek dit, Verbeek dat... De helft van de selectie is van het niveau rkc, zal dat ook niet een heel belangrijke oorzaak zijn?

Ik vind het niet eens de moeite waard meer om erom te lachen, als ik eerlijk ben

aire.
Er valt ook niks te lachen?

Feyenoord heeft een van de betere selecties in de eredivisie, behalve voor wat betreft het middenveld. Dat wordt bevolkt door tuinkabouters van gemiddeld 18 jaren jong.

En de vergelijking met RKC kan alleen ADO doorstaan: Hoogendorp, Cornelisse, anderhalve mislukte Ajacied, paar spelers van Marokkaanse komaf en twee Joegoslaven. Precies RKC van drie jaar terug.

Lukas schreef:
Feyenoord heeft een van de betere selecties in de eredivisie, behalve voor wat betreft het middenveld. Dat wordt bevolkt door tuinkabouters van gemiddeld 18 jaren jong.

Het middenveld is juist het sterkste gedeelte van Feyenoord, want de aanval (zoals hij er nu staat - op Makaay na, maar die presteert momenteel ook niet) en de verdediging zijn uitermate zwak.

@ Ace: we kunnen ook overdrijven. De verdediging is nogmaals momenteel erg zwak (zeker met een Hofland en de Cler die zwaar ondermaats presteren en een Bahia die niet kan opbouwen). En van mij mag je lachen, hoor. Deed ik ook toen Volendam won van ajax en het ajax opnieuw moeilijk maakten.

Je kunt ervan verzekerd zijn dat ik af en toe echt in een deuk lig tijdens weer eens zo'n afstraffing.. ook kolderiek om de verdediging van die zottedammers zo te zien blunderen en slapen.. maar mag psv tegenwoordig ook graag op zijn bek zien gaan, dat waren we dan weer wat minder vaak gewend

En dan gaan wij weer lachen als 020 in de allerlaatste minuten van het seizoen de titel weer uit handen geven. Hopelijk weer op 1 doelpunt na.

Ik denk niet dat je daar tot de allerlaatste minuten op hoeft te wachten dit seizoen. Op deze manier wint AZ met twee vingers in zijn neus een wedstrijd of 7 voor het einde van het seizoen

Dat zou ook mooi zijn.

haveman
Nicolage Rico schreef:
Dat zou ook mooi zijn.

aire.
Dat er nog geen berichten zijn over Lyon - Bayern. Ongebrijpelijk

Wat een geweldige wedstrijd was dat. Het leek wel een derby. Of is het misschien niet gewoon een derby? De grootste Franse ploeg tegen de grootste Duitse ploeg die beiden vrijwel niks voor elkaar onderdoen. De sfeer / ambiance (stadion was werkelijk nooit stil), de passie en vechtlust en bovenal; het contrast tussen de 1e en 2e helft. In de rust stond het nog 3-0 voor Bayern dat de gehele helft vrijwel domineerde. Lyon werd dan niet écht weggespeeld, maar het was wel verdiend. In de 2e helft komen de Franse dan ook terug en hoe. Bayern kwam eigenlijk totaal niet meer tot voetballen toe. Lyon had Bayern in een soort psychologische houtgreep en er kon gewoon niks meer tegen gedaan worden. Niemand kon het tegenhouden, slechts hopen dat die 3 goals genoeg waren. En uiteindelijk was dat ook; het werd 2-3, maar wat een wedstrijd. Leuk tot en met de laatste minuut. Puur genieten voor elke liefhebber van het spelletje. Beste CL wedstrijd tot nu toe. Gevolgt door Real Madrid - Juventus (zowel uit als thuis) en Arsenal - Porto.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.