MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Van Basten: Na rust komen we snel op een achterstand van 2-0. Toen was het eigenlijk gedaan. We konden geen vuist meer maken en het begon nog harder te sneeuwen. Goed voetballen was toen niet meer mogelijk.”

ach, ach, ach; hadden de godenzoontjes last van koude voetjes........zielugh.

Ach gut, ajax verliest en de provinciaaltjes kruipen weer uit hun plaggehutten om te komen stoken..

Je had ook gewoon naar een prachtige wedstrijd kunnen kijken en concluderen dat AZ een beter team had, maar er over en weer prima kansen werden gecreëerd. Maar ik heb geen enkele moeite met AZ als winnaar.

De oorwassingen van Groningen en Heerenveen waren des te schrijnender, daar zat niet eens de potentie van tegenstand in. Waren jullie er nog boeren?

Ace
orbit schreef:
Maar ik heb geen enkele moeite met AZ als winnaar.

Dat krijg je als je zonder enige schaamte op twee paarden wedt...

Er viel overigens weinig af te dingen op die overwinning van az. Volgende keer beter, het seizoen is nog lang. Ook goed nieuws voor Rico: de concurrentie speelt gelijk of veliest zelfs!

Ja, ik heb altijd al sympathie voor AZ gehad, alhoewel ze ook lange tijd geen rol van betekenis hebben gespeelt. Tuurlijk hoop ik dat Ajax het kampioenschap pakt, maar het zou ook wel eens leuk zijn als AZ kampioen werd.. al is het maar om de eeuwige hegemonie van de "drie clubs"(alhoewel dat steeds meer die ene club werd) te doorbreken. Schaam me daar absoluut niet voor. Mooi voetbal verdient een prijs, een Amsterdamse opvatting overigens

Ace schreef:
Ook goed nieuws voor Rico: de concurrentie speelt gelijk of veliest zelfs!

Inderdaad, de neusjes hebben verloren. Heerlijk.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Inderdaad, de neusjes hebben verloren. Heerlijk.

Ik help je hopen dat je er dit seizoen nog in de buurt komt... Voorlopig is het verlies van Roda wat relavanter voor je

aire.
Oh wees niet bang joh, Feyenoord wordt dit seizoen gewoon 4e hoor

Het zal moeilijk worden, maar alles is mogelijk. Zeker als de geblesseerden opknappen en de jonkies het zo goed blijven doen. Dan is de selectie opeens niet meer smal.

aire.
Wow, wat een duffe wedstrijd zeg. Ik weet dat er een boel geblesseerde zijn, maar je ziet dit seizoen toch wel de eerste scheurtjes, als dat al vorig jaar niet het geval was.

Maar goed, dan nog wint Arsenal zijn wedstrijden (ik neem aan dat je die wedstrijd bedoelt ). De wedstrijd was niet zo bijzonder nee. van Persie is wel een wereldvoetballer, maar dat wisten we al.

Niet zo bijzonder is een kleine understatement. Het was helemaal niks. Zo verschrikkelijk veel balverlies en slechte passing, een stel amateurs. Die verdienden ook geen betere scheids. Want ja, ook die was droevig.

Het was zeker matig, met zo heel af en toe wat goede combinaties en een erg knap doelpunt.

Prima prestatie van Ajax! Houden de eer van Nederland nog een beetje in stand

Ace
orbit schreef:
Prima prestatie van Ajax! Houden de eer van Nederland nog een beetje in stand

Ik had niet verwacht dat ze daar even zouden winnen, dat doet namelijk niemand daar. Kan me ook nog goed herinneren dat bij de loting hier iedereen Ajax afschreef tegen hsv. Mooi om te zien dat met wat inzet en behoorlijk voetbal, niets onmogelijk is.

Niet dat Ajax nu zo'n fantastische pot afleverde, Sulejmani was nergens te bekennen, Kennedy evenmin. De enige die ik wel erg goed vond spelen was Verthongen, onopvallend toch ontzettend nuttig en sterk.

Ace schreef:
(quote)

Ik had niet verwacht dat ze daar even zouden winnen, dat doet namelijk niemand daar. Kan me ook nog goed herinneren dat bij de loting hier iedereen Ajax afschreef tegen hsv. Mooi om te zien dat met wat inzet en behoorlijk voetbal, niets onmogelijk is.

Ik ben vorig jaar naar een uiterst saaie pot HSV - Schalke geweest en Schalke won gemakkelijk met 0-1. DUs ik zou niet zeggen dat niemand daar wint. Maar goed, knappe prestatie. Wij gaan ons richten op de titel... euh... Amstel cup...

Ace
ronnievb schreef:
Niet dat Ajax nu zo'n fantastische pot afleverde, Sulejmani was nergens te bekennen, Kennedy evenmin. De enige die ik wel erg goed vond spelen was Verthongen, onopvallend toch ontzettend nuttig en sterk.

Wat is nou weer niet zo'n fantastische pot? Er werd in ieder geval gevoetbald, ipv alle ballen blind naar voren knallen, wat ik de laatste tijd nog weleens zie. Ik vind dat zo'n overwinning wat waard is. Vantevoren wordt gezegd dat HSV een geweldige ploeg is waar je niet van wint. Win je ervan dan is het opeens niet zo bijzonder. Sulejmani is al drie wedstrijden onzichtbaar, maar dat komt vast wel weer goed. Wat Kennedy in een Ajax-shirt doet is me sinds zijn eerste wedstrijd al een raadsel.

Ben je trouwens voor nec? Knappe prestatie, verliezen van the spurs is dit seizoen nog maar weinigen gegeven!

@Rico: ik bedoelde dat ze dit seizoen thuis alles gewonnen hebben, behalve 1 gelijkspel tegen Schalke. Winnen uit bij HSV zegt me meer dan winnen thuis van Zilina, als je begrijpt wat ik bedoel.

Met name Emanuelson was goed bezig.
Tot zover mijn bijdrage.

rayman schreef:
Met name Emanuelson was goed bezig.
Tot zover mijn bijdrage.

Je bijdrage is zo lang genoeg. Houden zo.

In dat geval.....

Even over NEC. Ik begrijp dat je op enig moment wat meer naar voren wilt spelen en er dus een verdedigende kracht uithaalt en er een wat aanvallender type in gooit. Maar waarom Sibum eruit als met straatlengtes voorsprong Davids de slechtste man op het veld is? De op een na slechtste werd gelukkig vlak daarna gewisseld. Die rechtsachter wiens naam ik even kwijt ben.

De supporters van Feyenoord waren weer lekker bezig gisteren. Met stoelen smijten. Ook al provoceert de Spaanse ME, ga vooral met stoelen gooien. Ongelooflijk. Feyenoord zal weer een straf krijgen. Goed gedaan. Mocht Feyenoord ooit nog de aansluiting vinden in de Nederlandse top, dan heeft Feyenoord absoluut Europees voetbal nodig (het liefst CL). Op deze manier zal dat nooit gebeuren.

Tja, het voetbal van 010 nodigt ook al jaren niet meer uit tot juichen.. wat betreft niveau van frustratie begrijp ik het inmiddels wel.. maar het blijft dom natuurlijk.

Groningen weer kansloos verslagen op eigen bodem nota bene.. AZ is op dit moment veruit NL sterkste ploeg! Knap werk van koning Louis

gisteren op Discovery ook die documentaire gezien over Groningen-AZ en daarin was AZ idd nog wel een tandje vernuftiger dan Groningen. Zoals ze nu voetballen waren ze weer ver gekomen in Europa.

@feyenoord: wie zonder zonde is werpe de eerste stoel. gelukkig ligt hier onder het scherm nog een kaartje (a 29,50) voor de oefenwedstrijd tegen Lech Poznan

Retteketet

Ace
In het onwaarschijnlijke geval dat fnoord weer eens wat te vieren heeft sta je weer met cock van der palm mee te bleren op de coolsingel. Wat is het nou?

Ace schreef:
In het onwaarschijnlijke geval dat fnoord weer eens wat te vieren heeft sta je weer met cock van der palm mee te bleren op de coolsingel. Wat is het nou?
Als het even meezit heb ik dan twee keer een feestje volgend jaar Ik vind AZ niet zozeer een mooie club maar ze hebben wel een team waar ik graag naar kijk. Winnen met mooi voetbal blijft het mooiste wat er is. En ik vind het een goede zaak als er een keer een andere club dan PSV of Ajax kampioen wordt.

haveman
AZ heerste weer gister.

En dat zonder Hamdaoui, Dembele en Jaliens.

Maandag ga ik voor het eerst kijken naar Jonathas, een nieuwe speler. Schijnt een sensatie te zijn. Heeft in zijn eerste 3 wedstrijden gescoord.

Ace
haveman schreef:
Maandag ga ik voor het eerst kijken naar Jonathas, een nieuwe speler. Schijnt een sensatie te zijn. Heeft in zijn eerste 3 wedstrijden gescoord.

Ik hoop dat de sensatie niet al te groot is. Ajax heeft 'm als ik me niet vergis vorig jaar nog afgetest... Zou wel weer typerend voor het scoutingsapparaat zijn wanneer hij het dan bij az helemaal gaat maken.

Als hij bij Feyenoord afgetest is, wordt hij een legendarische voetballer. Voetballers hopen tegenwoordig afgetest te worden bij Feyenoord, dan staat ze een geweldige toekomst te wachten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:38 uur

geplaatst: vandaag om 10:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.