MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Paap_Floyd schreef:
Frankrijk laat Benzema, Nasri en Vieira thuis. Tsja, ik zou het anders hebben gedaan, maar ik ben geen bondscoach.

Buiten het feit dat die Domenech een volledig ongeschikte trainer is, heeft hij hier in twee van de drie gevallen wel gelijk.
Nasri zou ik wel altijd meenemen, jongen met geweldige potentie.

Capello die Scholes probeert over te halen om mee te gaan met Engelse selectie, dat is ook in de categorie lachwekkend, hij heeft toch maar dan genoeg opties op het middenveld.

Paap_Floyd schreef:
Frankrijk laat Benzema, Nasri en Vieira thuis. Wel selecteert hij 5 spelers die nog geen interland speelden
Het zal wel met hun sterrenbeeld te maken hebben

De voorselectie van de regerend wereldkampioen:

Doel Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Cagliari), Salvatore Sirigu (Palermo).

Verdediging Gianluca Zambrotta (AC Milan), Fabio Cannavaro (Juventus), Giorgio Chiellini (Juventus), Christian Maggio (Napoli), Leonardo Bonucci (Bari), Fabio Grosso (Juventus), Domenico Criscito (Genoa), Mattia Cassani (Palermo), Salvatore Bocchetti (Genoa).

Middenveld Andrea Pirlo (AC Milan), Gennaro Gattuso (AS Milan), Daniele De Rossi (AS Roma), Riccardo Montolivo (Fiorentina), Mauro Camoranesi (Juventus), Angelo Palombo (Sampdoria), Antonio Candreva (Juventus), Andrea Cossu (Cagliari), Claudio Marchisio (Juventus), Simone Pepe (Udinese).

Aanval Fabio Quagliarella (Napoli), Giuseppe Rossi (Villarreal, Spa), Vincenzo Iaquinta (Juventus), Antonio Di Natale (Udinese), Marco Borriello (AC Milan), Alberto Gilardino (Fiorentina), Giampaolo Pazzini (Sampdoria).

Op naar de 5*****

Joy4ever schreef:
WK Voetbal 2010 Zuid-Afrika | Overzicht pool MuMe

Wachtwoord is WK2010

Je kunt je ook gelijk aanmelden voor de open pool "WK" waarbij je gratis meedoet om beschikbaar gestelde prijzen.

Ik ben ook van de partij

Wie is de voetbalfilosoof?!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Vind je Mendes da Silva beter dan Schaars?
Nee, ik vind ze allebei ruk. Maar er mogen er maar 7 afvallen. En Schaars is korter.

Paap_Floyd schreef:
Frankrijk laat Benzema, Nasri en Vieira thuis. Wel selecteert hij 5 spelers die nog geen interland speelden Tsja, ik zou het anders hebben gedaan, maar ik ben geen bondscoach.

Ik mag mijn voorspellingen nu alweer gaan aanpassen

Benzema: 32 wedstrijden, 9 goals en 4 assists.
Nasri: 35 wedstijden, 5 goals en 5 assists (en geblesseerd geweest).

Beiden hadden geen topseizoen, maar ze waren toch zeker van toegevoegde waarde bij respectievelijk Real Madrid en Arsenal. Daarnaast zijn ze beiden 22 jaar oud, oftewel dé talenten van Frankrijk.

Dan rest nog de vraag hoe kan Bert van Marwijk dit beter doen. Ik zou zeggen; stuur Boulahrouz en Braafheid maar als eerste weg, want die spelen nauwelijks bij clubs van het niveau Europa League. Dan mogen van mij nog Ooijer, Engelaar, Mendes da Silva, Babel en (helaas) Lens thuis blijven. Ik had liever Van Bronckhorst en Anita niet meegenomen, maar dan hou je wel heel weinig verdedigers over.

Anand wint met zwart van Topalov!

En de BV Veendam is niet meer.

Bedorvenkebab schreef:
Ruud had ook mee moeten gaan inderdaad. En Babel mag wat mij betreft wegblijven, zelfde geld voor Bakkal en Afellay.
Haha, dus Afellay niet maar wel Mendes, Brama en Schaars?

lebowski schreef:
En de BV Veendam is niet meer.
Hup Oss

Jammer dat zulke cultclubs als Veendam en Haarlem verdwijnen.

De Langeleegte zal nog leger zijn dan normaal.

Two down, a lot to go.

Je houdt niet van historische clubs, Ray?

Je hebt liever een FC Omniworld? Of FC Kopieerapparaat, of een FC Cellulitis met meer kleedkamers dan fans?

Als ik de Snor en zijn gevolg moet geloven dan zijn er meer clubs die het erg slecht hebben. En is de verwachting dat er meer gaan omvallen. Of ik wel of niet van historische clubs hou heeft er niets mee te maken.
Natuurlijk vind ik het jammer dat Haarlem niet meer is. Kwartiertje van huis, altijd plek, ideaal om de vrijdagavond te beginnen.

Wat een bord hebben sommige clubs/bestuurders toch voor hun hoofd. Komt die dropveter van Vertonghen er met twee wedstrijden genadig van af, accepteert Ajax de straf weer niet. Hoe moeilijk kan het zijn: accepteren en niet meer over lullen. Nou blijft dit akkefietje weer doormodderen en kan zomaar geconcludeerd worden dat Ajax bij monde van die Rik politiek correcte dingen brult maar het eigenlijk allemaal maar onzin vindt dat dergelijk gedrag meer consequenties heeft dan een "stevig" gesprek. Met alle polemiek van dien.

Het wordt mij duidelijker en duidelijker dat voetballers en bestuurders er niet meer in slagen om binding te houden met wat er in het echte leven voorbij komt.

Niet accepteren?
Mooi, maken we er vijf wedstrijden van.
Boek dicht.

Ik vind een schorsing eigenlijk ongepast, ook al zou ik er waarschijnlijk niet tegen in gaan. Zelf vind ik het niet schokkerend dat iemand met een paar biertjes achter de kiezen een liedje over kakkerlakken zingt. Je zou hem eventueel een boete op kunnen leggen, is aan de club.

Eens met R&P.

Dit gaat eigenlijk buiten het voetbal om. Straks wordt hij 4 wedstrijden geschorst omdat hij zijn vrouw een hoer noemt, omdat hij wéér naar X-Factor moet kijken.

De club Ajax moet hem gewoon een boete geven.

Ik zou als Ajax zijnde ook in beroep gaan; dit is een zaak voor de club en niet voor de KNVB. Echter snap ik de KNVB ook wel een beetje: na al dat gekloot rondom de bekerfinales is het nota bene een speler (voorbeeldfunctie) die weer olie op het vuur gaat gooien, onverantwoord dus.

Nicolage Rico schreef:
Straks wordt hij 4 wedstrijden geschorst omdat hij zijn vrouw een hoer noemt, omdat hij wéér naar X-Factor moet kijken.

Haha, dat lijkt me dan trouwens wel terecht Dat van die kakkerlakken trouwens ook, daar niet van.

In Spanje zong Eto'o "Madrid cabrón, saluda al campeón" en geen haan die er naar kraaide.

Omdat ze het niet verstonden?

Reken maar van wel.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind een schorsing eigenlijk ongepast.
Dat is niet eens mijn punt.

En toch kan ik me voorstellen dat er mensen bij het legioen/Feyenoord aanhang dit niet leuk vinden. Ten eerste aangezien de KNVB de wedstrijd over twee wedstrijden heeft laten spelen... En dan in de thuisfinale gedragen ze zich een keer gewoon "normaal", komt er lamme Ajacied je even beledigen, terwijl als je zelf die spreekleuzen zou omdraaien (met joden dit/dat) je even wordt weggeveegd door de ME. Allemaal leuk en aardig wat er in het buitenland kan, gebeurd, wat er in het verleden is gebeurd enzovoorts, maar gezien de situatie om de wedstrijd heen kan dit gewoon niet. Het is gewoon dom, en een speler heeft maar te accepteren dat zijn functie hem niet boven iemand anders zet.

Dat is het punt ook niet. Vertonghen was gewoon heel dom. En ik hoop natuurlijk ook dat hij 5 wedstrijden geschorst wordt.

Het punt is dat we er nu weer over aan het discussieren zijn.

Nouja, ik hoop eerlijk gezegd dat hij sowieso naar het buitenland vertrekt Vond het al een irritante speler.

Het lijkt me goed als Ajax de straf in zo'n situatie zelf mag bepalen, maar alleen als het niet belachelijk laag is.

herman schreef:
Het punt is dat we er nu weer over aan het discussieren zijn.
Precies, en dat wij dat doen is nog niet zo erg...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:19 uur

geplaatst: vandaag om 19:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.