Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2010, 21:28 uur
orbit schreef:
3 punten slechts? Dan krijgt Feienoord zeker 30 punten bijtelling vanwege hetzelfde voorval om op één te kunnen eindigen?
3 punten slechts? Dan krijgt Feienoord zeker 30 punten bijtelling vanwege hetzelfde voorval om op één te kunnen eindigen?
Het zit je niet lekker he ?

0
geplaatst: 10 mei 2010, 21:34 uur

Ik blijf het natuurlijk hopen.... Met een jonge ploeg erachter, Vlaar die toevallig nog een jaartje door wilt voetballen in Rotterdam, en Been die eens helemaal naar voren durft te spelen. Hoewel het realistischer is dat zoiets pas gebeurd nadat de club financieel gezien sterker staat, zo talenten kan behouden, en die op deze manier weer beter worden.
Hoewel AZ op de derde plaats, dat is natuurlijk nog minder geloofwaardig dan die voorspelling van je over Duitsland.
0
geplaatst: 10 mei 2010, 21:41 uur
dix schreef:
(quote)
Ik ben er helemaal ondersteboven van

0
boomkat
geplaatst: 10 mei 2010, 22:16 uur
herman schreef:
Volgens De Snor wil Chelsea Bruma nog even in Londen houden voorlopig.
Volgens De Snor wil Chelsea Bruma nog even in Londen houden voorlopig.
Dan wordt Twente geen kampioen.
0
geplaatst: 10 mei 2010, 22:52 uur
Bedorvenkebab schreef:
Hoewel AZ op de derde plaats, dat is natuurlijk nog minder geloofwaardig dan die voorspelling van je over Duitsland.
Ja maar ik heb West-Friese roots. Die kan ik niet verloochenen.

0
geplaatst: 10 mei 2010, 22:59 uur
Voor deze keer dan
Ik denk dat met Twente hetzelfde te wachten staat als met AZ, hoewel ze het wel iets beter gaan doen. Bruma of niet. Maargoed dat had ik al gezegd
Ik denk dat met Twente hetzelfde te wachten staat als met AZ, hoewel ze het wel iets beter gaan doen. Bruma of niet. Maargoed dat had ik al gezegd
0
geplaatst: 11 mei 2010, 12:18 uur
boomkat schreef:
Bruma naar Twente = Twente kampioen. Beste verdediger ter wereld opgeleid bij Feyenoord en ZEKER NIET bij AHHHjax.
Hoe later het wordt, hoe meer boomkat door lijkt te slaan als het om voetbal gaat. Maar goed, gezien de leeftijd (student) en de woonplaats genaamd (zuipstad) Tilburg kan ik er nog wel inkomen.Bruma naar Twente = Twente kampioen. Beste verdediger ter wereld opgeleid bij Feyenoord en ZEKER NIET bij AHHHjax.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 13:02 uur
McClaren gaat bij Volkswagen werken....toch jammer, maar te verwachten
0
geplaatst: 11 mei 2010, 13:09 uur
Jammer dat hij als coach niet meer in Nederland is te bewonderen, toch een erg sympathieke man. Twente heeft nu wel alle tijd om een nieuwe trainer te zoeken.
0
boomkat
geplaatst: 11 mei 2010, 13:49 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Hoe later het wordt, hoe meer boomkat door lijkt te slaan als het om voetbal gaat. Maar goed, gezien de leeftijd (student) en de woonplaats genaamd (zuipstad) Tilburg kan ik er nog wel inkomen. Haha MJ, jij bent lief.
Maar ik zeg wel 4 waarheden. Onze defensie 2012/2014 wordt echt killer. Maar tegen die tijd hebben we al 2 Europese succes achter de rug. Wij zijn de beste!
Wij = Oranje.
0
boomkat
geplaatst: 11 mei 2010, 14:10 uur
Jaaaaaaaaaaa
. In the making. Zoals Juelz 'mijn held' Santana altijd zei. History in the making!
Bruma is gewoon stoer. Maar denk eens aan v/d Wiel, de Vrij, Vlaar, v Aanholt en dan heb je nog altijd (en tegen die tijd) de ultieme ervaring van Heitinga en Mathijssen. No one will pass us!
Maar ik zit er nooit naast. Elia, Lens, Shawcross (alle in een vroeg stadium) en kijk mijn kindjes nu, all grown up
.
ps. zie jij mij echt al ordinair zuipen en carnavallen enz.
. Lief, lief, lief.
. In the making. Zoals Juelz 'mijn held' Santana altijd zei. History in the making!Bruma is gewoon stoer. Maar denk eens aan v/d Wiel, de Vrij, Vlaar, v Aanholt en dan heb je nog altijd (en tegen die tijd) de ultieme ervaring van Heitinga en Mathijssen. No one will pass us!
Maar ik zit er nooit naast. Elia, Lens, Shawcross (alle in een vroeg stadium) en kijk mijn kindjes nu, all grown up
.ps. zie jij mij echt al ordinair zuipen en carnavallen enz.
. Lief, lief, lief.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 15:40 uur
boomkat schreef:
Jaaaaaaaaaaa
. In the making. Zoals Juelz 'mijn held' Santana altijd zei. History in the making!
Bruma is gewoon stoer. Maar denk eens aan v/d Wiel, de Vrij, Vlaar, v Aanholt en dan heb je nog altijd (en tegen die tijd) de ultieme ervaring van Heitinga en Mathijssen. No one will pass us!
.
Mathijssen en Heitinga de ultieme ervaring noemen zegt veel over het gebrek aan kwaliteit bij ons in de verdediging. De toekomst ziet er op dat gebied beter uit, maar dat moet zich nog laten blijken.Jaaaaaaaaaaa
. In the making. Zoals Juelz 'mijn held' Santana altijd zei. History in the making!Bruma is gewoon stoer. Maar denk eens aan v/d Wiel, de Vrij, Vlaar, v Aanholt en dan heb je nog altijd (en tegen die tijd) de ultieme ervaring van Heitinga en Mathijssen. No one will pass us!
. ps. zie jij mij echt al ordinair zuipen en carnavallen enz.
. Lief, lief, lief.
Nee, maar dat hoeft ook niet (ik spreek uit ervaring namelijk).
. Lief, lief, lief.
0
P-DawG
geplaatst: 11 mei 2010, 15:47 uur
boomkat schreef:
.
.

0
geplaatst: 11 mei 2010, 16:04 uur
Ze gaan daar in Tilburg dus ook smiddags door? 
Maargoed. Hopen dat Vlaar meegaat naar het WK, en dat Ooijer aan de kant blijft. Ik ben simpelweg geen fan van Matthijsen, hopenlijk kunnen jongens als De Vrij later wel het (internationale) niveau behalen.

Maargoed. Hopen dat Vlaar meegaat naar het WK, en dat Ooijer aan de kant blijft. Ik ben simpelweg geen fan van Matthijsen, hopenlijk kunnen jongens als De Vrij later wel het (internationale) niveau behalen.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 18:13 uur
Oldfart schreef:
Zou Zola misschien iets voor Twente zijn?
Lijkt me leuk. Belachelijk dat West Ham hem aan de kant heeft gezet.Zou Zola misschien iets voor Twente zijn?
0
geplaatst: 11 mei 2010, 18:26 uur
De volledige selectie bestaat uit de volgende namen:
Doel Sander Boschker (FC Twente), Maarten Stekelenburg (Ajax), Michel Vorm (FC Utrecht).
Verdediging Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart, Dui), Edson Braafheid (Celtic, Sch), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton, Eng), Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui), André Ooijer (PSV), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax).
Middenveld Ibrahim Afellay (PSV), Otman Bakkal (PSV), Mark van Bommel (Bayern München, Dui), Wout Brama (FC Twente), Orlando Engelaar (PSV), Nigel de Jong (Manchester City, Eng), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Internazionale, Ita), Rafael van der Vaart (Real Madrid, Spa), Demy de Zeeuw (Ajax).
Aanval Ryan Babel (Liverpool, Eng), Eljero Elia (Hamburger SV, Dui, Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan, Ita), Jeremain Lens (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool, Eng), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Arjen Robben (Bayern München, Dui).
Geen Ruud en geen Piet. Awww...
Doel Sander Boschker (FC Twente), Maarten Stekelenburg (Ajax), Michel Vorm (FC Utrecht).
Verdediging Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart, Dui), Edson Braafheid (Celtic, Sch), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton, Eng), Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui), André Ooijer (PSV), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax).
Middenveld Ibrahim Afellay (PSV), Otman Bakkal (PSV), Mark van Bommel (Bayern München, Dui), Wout Brama (FC Twente), Orlando Engelaar (PSV), Nigel de Jong (Manchester City, Eng), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Internazionale, Ita), Rafael van der Vaart (Real Madrid, Spa), Demy de Zeeuw (Ajax).
Aanval Ryan Babel (Liverpool, Eng), Eljero Elia (Hamburger SV, Dui, Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan, Ita), Jeremain Lens (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool, Eng), Robin van Persie (Arsenal, Eng), Arjen Robben (Bayern München, Dui).
Geen Ruud en geen Piet. Awww...
0
geplaatst: 11 mei 2010, 19:20 uur
Geen Ruud
Dom, dom, dom. Nog steeds veel beter dan Huntelaar ooit zal worden. En wat doet Babel nog steeds bij het Nederlands elftal?
0
geplaatst: 11 mei 2010, 20:35 uur
Babel zal wel afvallen.
Wat denken jullie? Welke 7 spelers zullen er afvallen?
Ik ga voor: Anita, Boulahrouz, Bakkal, Brama, Mendes da Silva, Babel en Lens.
Van mij mag Lens wel mee, overigens.
Wat denken jullie? Welke 7 spelers zullen er afvallen?
Ik ga voor: Anita, Boulahrouz, Bakkal, Brama, Mendes da Silva, Babel en Lens.
Van mij mag Lens wel mee, overigens.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 20:40 uur
Anita, Braafheid, Ooijer, Babel, Schaars, Bakkal en Boulahrouz wat mij betreft.
En gaat er een verdediger stuk, dan gaat Kuyt dáár maar hollen.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 20:40 uur
Afvallen: Braafheid, Boulahrouz, Mendes da Silva, Brama, Bakkal, Engelaar, Lens.
Schaars en De Zeeuw lijken me de beste back-up voor Van Bommel en De Jong. Mendes, Brama en Engelaar heb je dan niet meer nodig. Braafheid op links en Boulahrouz op rechts in de verdediging spelen nauwelijks bij hun club. Bakkal is een leuke speler, maar niet goed genoeg vergeleken met de rest.
Schaars en De Zeeuw lijken me de beste back-up voor Van Bommel en De Jong. Mendes, Brama en Engelaar heb je dan niet meer nodig. Braafheid op links en Boulahrouz op rechts in de verdediging spelen nauwelijks bij hun club. Bakkal is een leuke speler, maar niet goed genoeg vergeleken met de rest.
0
Lukk0
geplaatst: 11 mei 2010, 20:44 uur
Ik hoop: Van Bronckhorst, Mathijsen, Ooijer, Afellay, Bakkal, Lens, Mendes da Silva. Maar dat zal wel niet 

0
Marko
geplaatst: 11 mei 2010, 21:08 uur
Waar is Loovens eigenlijk gebleven?
Geblesseerd of te slecht?
0
geplaatst: 11 mei 2010, 21:08 uur
rayman schreef:
Vind je Mendes da Silva beter dan Schaars?
0
geplaatst: 11 mei 2010, 21:50 uur
Zolang Ooijer maar thuisblijft. Zo iemand kan echt gewoon niet meer als je hoopt een WK te winnen. Met alle respect, maar die heeft zijn beste tijd gehad.
Ruud had ook mee moeten gaan inderdaad. En Babel mag wat mij betreft wegblijven, zelfde geld voor Bakkal en Afellay.
Ruud had ook mee moeten gaan inderdaad. En Babel mag wat mij betreft wegblijven, zelfde geld voor Bakkal en Afellay.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 22:24 uur
Frankrijk laat Benzema, Nasri en Vieira thuis. Wel selecteert hij 5 spelers die nog geen interland speelden
Tsja, ik zou het anders hebben gedaan, maar ik ben geen bondscoach.
Tsja, ik zou het anders hebben gedaan, maar ik ben geen bondscoach.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 22:26 uur
Marko schreef:
Ingehaald door Vlaar.
0
geplaatst: 11 mei 2010, 22:27 uur
Ik zou Anita altijd mee proberen te smokkelen, kun je namelijk een speler extra meenemen. Hij past vast in de handbagage. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.