Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Marko
geplaatst: 16 mei 2010, 18:24 uur
Sparta - Excelsior

1-1 met doelpunten in de 93ste (Sparta) en 94ste minuut (Excelsior)

0
geplaatst: 16 mei 2010, 18:50 uur
En eerst een gemiste penalty van Excelsior in de 88e min, bizar slot.
0
speranza
geplaatst: 16 mei 2010, 18:52 uur
Zorin schreef:
Van welk land is dat dan ?
Italië(quote)
Van welk land is dat dan ?
0
speranza
geplaatst: 16 mei 2010, 18:53 uur
Marko schreef:
Sparta - Excelsior

Dat was een heerlijke wedstrijd met een bizarre ontknoping.Sparta - Excelsior

0
geplaatst: 16 mei 2010, 18:55 uur
speranza schreef:
De vijfde scudetto op rij is binnen!
Vierde De vijfde scudetto op rij is binnen!

Gefeliciteerd speranza

0
Zorin
geplaatst: 16 mei 2010, 19:25 uur
Mooi, geen Eagles....(het zit 'm in de naam waarschijnlijk
)
)
0
speranza
geplaatst: 16 mei 2010, 19:27 uur
Gefeliciteerd met de DFB beker van Bayern München Joy4ever!
0
Excelsior!
Wordt weer leuk om naar te kijken, volgend seizoen.
Jammer van Sparta, maar hopen dat ze het bestuur eens op orde krijgen daar, dan moeten ze toch weer kunnen promoveren. En jammer dat Willem 2 er nog in zit, had het de Eagles wel gegund.
Wordt weer leuk om naar te kijken, volgend seizoen.Jammer van Sparta, maar hopen dat ze het bestuur eens op orde krijgen daar, dan moeten ze toch weer kunnen promoveren. En jammer dat Willem 2 er nog in zit, had het de Eagles wel gegund.
0
Aad. 
Schande trouwens dat Willem II de handhaving viert alsof ze de CL hebben gewonnen.

Schande trouwens dat Willem II de handhaving viert alsof ze de CL hebben gewonnen.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 19:42 uur
speranza schreef:
Gefeliciteerd met de DFB beker van Bayern München Joy4ever!
Haha!! Dank speranza Gefeliciteerd met de DFB beker van Bayern München Joy4ever!

0
geplaatst: 16 mei 2010, 19:46 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat geeft dan ook aan waar die ploeg staat.Schande trouwens dat Willem II de handhaving viert alsof ze de CL hebben gewonnen.
0
P-DawG
geplaatst: 16 mei 2010, 19:50 uur
Hoe kan je blij zijn dat Excelsior naar de Eredivisie is? In principe is het gewoon het 2de Feyenoord..
Heel jammer van Sparta en Go Ahead, had het juist deze twee wel gegund.

0
speranza
geplaatst: 16 mei 2010, 19:55 uur
Het is in elk geval een concurrent minder voor ons in de strijd voor rechtstreeks lijfsbehoud volgend seizoen.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 19:59 uur
P-DawG schreef:
Hoe kan je blij zijn dat Excelsior naar de Eredivisie is? In principe is het gewoon het 2de Feyenoord..
De Eredivisie is niet groot genoeg voor één Feyenoord Hoe kan je blij zijn dat Excelsior naar de Eredivisie is? In principe is het gewoon het 2de Feyenoord..

0
geplaatst: 16 mei 2010, 20:08 uur
P-DawG schreef:
(quote)
Hoe kan je blij zijn dat Excelsior naar de Eredivisie is? In principe is het gewoon het 2de Feyenoord..Heel jammer van Sparta en Go Ahead, had het juist deze twee wel gegund.
Ik vind het eigenlijk raar dat er zo enorm gehaat lijkt te worden. Ze zijn verdiend gepromoveerd als je naar de wedstrijden kijkt, en ik heb nog niemand gezien die ik ook maar één goed woord voor Excelsior heb gehad. Natuurlijk, Sparta hoort in de eredivisie enzovoorts, maar kom op. Ajax had met Haarlem ook een satelietclub, en toen die failliet ging was het wel een club met een mooie historie enzovoorts.
En als ik toch al zou moeten uitleggen waarom ik het leuk vind: Het is de ploeg waarvan ik de eerste eredivisie wedstrijden live heb gezien ooit. Nogal persoonlijk dus. En het komt gewoon over op mij als mooie ploeg, zonder de vervelende dingen eromheen die je wel eens bij grote clubs tegenkomt. Je zou kunnen zeggen dat ik voor Feyenoord ben, maar ik draag Excelsior gewoon een warm hart toe, en misschien weer een seizoenkaart proberen te halen nu.
Edit: Word at Joy4ever.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 20:43 uur
Barca is ook wel klaar.
Of Valladolid moet er effe vijf inleggen in vier minuten.
Lijkt me sterk.
Of Valladolid moet er effe vijf inleggen in vier minuten.
Lijkt me sterk.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 20:55 uur
Volgens teletekst bereid ManU een bod voor van 23,3 miljoen op Suarez.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 20:58 uur
Ik zag het.
Niet de gedroomde club van Suarez (dat is Barcelona), maar als hij écht wilt, dan is dat niet meer tegen te gaan.
Laten we het hopen. Dan hebben we weer een andere kampioen dan Ajax komend seizoen.
Niet de gedroomde club van Suarez (dat is Barcelona), maar als hij écht wilt, dan is dat niet meer tegen te gaan.
Laten we het hopen. Dan hebben we weer een andere kampioen dan Ajax komend seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.