MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Volgens mij speelde Maduro bijna alle wedstrijden bij Valencia.

Bedorvenkebab schreef:
Ooijer, Braafheid, Babel mogen van mij afvallen. Sowieso kan Ooijer het niveau niet meer aan, en voor "ervaring op en buiten het veld" heb je Van Bronckhorst nog altijd. Of Schaars/Afellay moet afvallen is lastig, ben zelf wel meer voor Afellay, maar die voegt niet zoveel toe aan het huidige elftal naar mijn mening.

Ben het verder met El Ninjo eens: Van Marwijk zal waarschijnlijk voor de bekendere namen gaan. Zo zal Lens wel afvallen in de plaats van Babel. Het enige punt is dus of hij Boulahrouz / Vlaar thuislaat, en wie er van Schaars/Engelaar/Afellay afvalt.

Zou zonde zijn, ik denk dat Lens een stuk betere vorm heeft en meer kan laten zien dan Babel. Schaars zou ik om die reden ook meenemen, laat Afellay nog maar een jaar aanprutten bij psv en aantonen dat hij echt een topper is. Engelaar is wat dat betreft voor mij een factor onbekend, kan absoluut niet inschatten waar die staat, is in elk geval behoorlijk teruggevallen na een veelbelovend begin. Tenslotte zou ik misschien voor Vlaar gaan, gezien het Boula-trauma van vorige keer

LZA
Boula moet zeker mee, dan hebben we in ieder geval een alternatief voor de opkomende vd Wiel die Robben steeds in de weg gaat lopen op rechts.

Babel heeft mij nog nooit overtuigd, ik vind het een omhoog gevallen 'talent' die in jong oranje beter was dan zijn leeftijdsgenoten door zijn bouw en snelheid, maar sinds hij in de EPL speelt het niveau niet aankan. Hij kan niet eens een man uitspelen.

trebremmit schreef:
Volgens mij speelde Maduro bijna alle wedstrijden bij Valencia.

Dat is niet waar, eerste seizoenshelft heeft hij erg weinig gespeeld. Pas na de winterstop en zeker laatste maanden, met een hoop blessures bij Valencia, speelde hij weer bijna alles.

Als hij dat kan vasthouden volgend seizoen, dan zou hij best een goed alternatief centraal in verdediging kunnen zijn. Als middenvelder komt hij m.i. handelingssnelheid tekort.

LZA schreef:
Boula moet zeker mee, dan hebben we in ieder geval een alternatief voor de opkomende vd Wiel die Robben steeds in de weg gaat lopen op rechts.

Babel heeft mij nog nooit overtuigd, ik vind het een omhoog gevallen 'talent' die in jong oranje beter was dan zijn leeftijdsgenoten door zijn bouw en snelheid, maar sinds hij in de EPL speelt het niveau niet aankan. Hij kan niet eens een man uitspelen.

Je mening over vd Wiel deel ik niet, veruit het grootste talent voor een backpositie dat we hebben! Babel ben ik wel met je eens, na wat aardige acties is die jongen echt teruggevallen naar matige wisselvalligheid. Had misschien beter iets in atletiek of zwemmen kunnen gaan doen ofzo dan in voetbal

Maduro speelde zeventien wedstrijden in de basis lees ik net, dus je hebt gelijk niet alles.

speranza
LZA schreef:

Ondanks het feit dat hij rechtsbenig is mag Boulahrouz ook linkervleugelverdediger spelen. Bert moet eerst nog even een slecht nieuws gesprek met van Bronckhorst voeren. Die moet thuisblijven willen we enige rol van betekenis kunnen spelen.

speranza
Vince vega schreef:
(quote)

Dat is niet waar, eerste seizoenshelft heeft hij erg weinig gespeeld. Pas na de winterstop en zeker laatste maanden, met een hoop blessures bij Valencia, speelde hij weer bijna alles.

Als hij dat kan vasthouden volgend seizoen, dan zou hij best een goed alternatief centraal in verdediging kunnen zijn. Als middenvelder komt hij m.i. handelingssnelheid tekort.
Hij heeft het nog steeds in zich in de voetsporen van Rijkaard te treden.

speranza
Prachtige Giro rit vandaag. Van de laatste 20 kilometer gaan er 14 kilometer over glooiende onverharde wegen. Heerlijk!

LZA
orbit schreef:

Je mening over vd Wiel deel ik niet, veruit het grootste talent voor een backpositie dat we hebben!

Ik zeg nergens dat ik van der Wiel niet goed vind hoor, ik deel jouw mening wel! . Ik zeg alleen dat we dan een alternatief hebben (een pure vleugelverdediger).

LZA schreef:

Nee joh, Robben loopt zelf in de weg.

LZA
Hehe ja die gaat zichzelf en anderen in de weg lopen. Mmh laten we eerst maar afwachten of hij überhaupt nog kan lopen over een maand. Tegen Inter weet je het nooit.

lekker belangrijk dat voetbal... Kijk naar die fantastische etappe in de Giro van vandaag. De laatste dertig kilometer over onverharde wegen in Toscane. En dat met gigantische regen. Briljant.

Prachtig ja

Grote sport was dit idd. En ene Cadel Evans die Vinokoerov losrijdt op een steil stuk naar de finish - en dat was niet wat de meeste kijkbuiskinderen verwacht hadden.

Opeens deed Toscane denken aan NL van de week - koud en nat; en zo ken ik het niet

Sir Spamalot (crew)
Ik heb nog de aankomst kunnen meepikken en Cadel Evans . Ik had ook een ander beeld van Toscane, wat een rotweer en dat op deels onverharde wegen .

BTW, vanavond bekerfinale voetbal in ons Belgenland: AA Gent - Cercle Brugge.
Komaan Cercle!

speranza
Cadel Evans

speranza
Bayern München - Werder Bremen is interessant om te analyseren waar we ze volgende week kunnen pakken.

speranza schreef:
Bayern München - Werder Bremen is interessant om te analyseren waar we ze volgende week kunnen pakken.

Ik heb wel een idee, en dat hangt mede samen het feit dat er hier wel een aantal users zijn die hopen dat Robben heel is over 4 weken. Het vooruitzicht dat Bayern zou winnen ís één ding, maar niet als dat ten koste moet gaan van een gevelde Robben.

Mooie Giro-etappe ja, al zullen sommige renners daar wellicht anders over denken... Al een behoorlijke schifting voordat de 1e echte bergetappe is verreden!

speranza
Bayern München speelt Werder Bremen helemaal van de mat met onnavolgbaar combinatievoetbal. We gaan het volgende week nog heel zwaar krijgen.

Typisch geval van een " pak slaag" .

Dat was genieten zeg, het was dat de spanning ontbrak, maar ik heb echt genoten van de DFB-pokal. Ook het feest(je) na afloop was leuk om te zien.

speranza
Laat Bayern München maar de favoriet voor volgende week zijn. The Special One zal deze ploeg tot op detail hebben geanalyseerd en weet wat hij moet doen om deze machine te ontregelen.

The Special One

Zorin
Hupf Bayern (Robben)....

Na de bekerfinales van Engeland en Duitsland ruim een half uur die van Belgie meegepikt.
Hilarisch.
Wat een droevig niveau.

speranza
Ik heb alleen de prachtige vrije trap van Didier Drogba waarmee Chelsea de FA Cup heeft binnengesleept gezien.

rayman schreef:
Na de bekerfinales van Engeland en Duitsland ruim een half uur die van Belgie meegepikt.
Hilarisch.
Wat een droevig niveau.

Het was inderdaad héél, héél erg slecht. Ik heb ook maar +-15 min gekeken.

lebowski schreef:
The Special One

Dat moet eens ophouden ja, ik hou het ook niet meer droog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.