Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:03 uur
Suarez en Pantelic (Schalke) weg....dat zou zowat de helft van het aantal doelpunten van dit seizoen zijn dat dan vertrekt.
0
Benno
geplaatst: 16 mei 2010, 21:05 uur
Ik mag toch hopen dat Ajax daar wel wat op gaat verzinnen. Het vertrek van Pantelic is helemaal geen verrassing. Dat Suarez vroeg of laat zou vertrekken was ook wel logisch. Het is hard, maar dat soort spelers zijn gewoon te groot voor de Nederlandse competitie.
0
speranza
geplaatst: 16 mei 2010, 21:13 uur
El Ninjo schreef:
Volgens teletekst bereid ManU een bod voor van 23,3 miljoen op Suarez.
Voor de voortzetting van de imposante ontwikkeling van Suarez is het noodzakelijk dat hij de eredivisie inruilt voor een aanzienlijk sterkere competitie.Volgens teletekst bereid ManU een bod voor van 23,3 miljoen op Suarez.
0
P-DawG
geplaatst: 16 mei 2010, 21:24 uur
Ajax weet niets van de interesse van United. Persoonlijk hoop ik dat Suarez nog een jaartje blijft zodat we nog enigszins een kans te hebben om de winter te overleven in de CL. Ik draag overigens beide clubs een (erg) warm hart toe en ik denk niet dat Suarez is wat United nodig heeft. Maar goed voorlopig blijken het louter geruchten te zijn dus ik maak me (nog) geen druk.
0
speranza
geplaatst: 16 mei 2010, 21:25 uur
Dat denk ik niet. Hij zal er bij zijn zaakwaarnemer op aandringen dat de transfer rond gaat komen. Hij is de eredivisie ontgroeid.
0
P-DawG
geplaatst: 16 mei 2010, 21:31 uur
Hij kan dringen wat hij wilt maar als dit slechts een verzinsel is van een of andere wanhopige sportjournalist bereikt hij daar vrij weinig mee.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:34 uur
Nadat Barcelona een ruime marge te pakken had ben ik overgeschakeld op tennis, masters finale in Madrid tussen Nadal en Federer. En die mannen speelden even een fenomenale tweede set met tennis van een andere planeet.
Nadal wint en blijkt nog altijd in het hoofd van Federer te zitten. Maar goed, voldoende aanknopingspunten voor weer leuke toernooien in Parijs en Londen.
Nadal wint en blijkt nog altijd in het hoofd van Federer te zitten. Maar goed, voldoende aanknopingspunten voor weer leuke toernooien in Parijs en Londen.
0
geplaatst: 16 mei 2010, 21:45 uur
Was een mooie wedstrijd tussen Nadal en Federer. Nadal maakte maar één puntje meer dan Federer, dus ze waren zeker aan elkaar gewaagd. Voor Federer had er in de tiebreak wel wat meer ingezeten...
0
skyline
geplaatst: 16 mei 2010, 22:17 uur
Met een fitte Nadal op Roland Garros weet Federer heel goed dat-ie daar niet nog eens gaat winnen.
Maar misschien breekt Rafa wel een been. Je weet het nooit, Roger.
Maar misschien breekt Rafa wel een been. Je weet het nooit, Roger.
0
speranza
geplaatst: 17 mei 2010, 00:12 uur
Jazper schreef:
Was een mooie wedstrijd tussen Nadal en Federer. Nadal maakte maar één puntje meer dan Federer, dus ze waren zeker aan elkaar gewaagd. Voor Federer had er in de tiebreak wel wat meer ingezeten...
Ik kan me niet voorstellen dat Federer op Roland Garros nadal verslaat.Was een mooie wedstrijd tussen Nadal en Federer. Nadal maakte maar één puntje meer dan Federer, dus ze waren zeker aan elkaar gewaagd. Voor Federer had er in de tiebreak wel wat meer ingezeten...
0
geplaatst: 17 mei 2010, 00:24 uur
Alleen maar mooi dat Nadal weer terug is. De Zwitserse stoomtrein gaat weer haperen.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 00:34 uur
P-DawG schreef:
Persoonlijk hoop ik dat Suarez nog een jaartje blijft zodat we nog enigszins een kans te hebben om de winter te overleven in de CL. .
Persoonlijk hoop ik dat Suarez nog een jaartje blijft zodat we nog enigszins een kans te hebben om de winter te overleven in de CL. .
Toe maar, speelt Ajax volgend jaar CL ? Heeft Twente zich teruggetrokken ?

0
speranza
geplaatst: 17 mei 2010, 00:45 uur
Ajax kan zich via de voorronde nog kwalificeren voor de Champions League. Ze zijn bij de loting geplaatst waardoor ze sterke ploegen als Sevilla en Tottenham Hotspur ontlopen.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 00:50 uur
Ja, via de voorronde ... dat weet ik ook wel. Die eerst maar eens zien te overleven.
Daar spelen nauwelijks te passeren teams zoals Kopenhagen en Slavia Praag.

0
speranza
geplaatst: 17 mei 2010, 09:25 uur
Running On Empty schreef:
FC Utrecht Europa in !!! Knap hoor en zo'n jonge ploeg ook !!
Gefeliciteerd Running On Empty!FC Utrecht Europa in !!! Knap hoor en zo'n jonge ploeg ook !!
0
speranza
geplaatst: 17 mei 2010, 09:26 uur
dix schreef:
Ja, via de voorronde ... dat weet ik ook wel. Die eerst maar eens zien te overleven.
Het ontlopen van door mij genoemde clubs is inderdaad allerminst een garantie voor het overleven van de voorronde.Ja, via de voorronde ... dat weet ik ook wel. Die eerst maar eens zien te overleven.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 09:40 uur
Petje af voor Utrecht, succes gewenst in de EL.
Suarez zal bij Ajax wel losgeweekt worden, dus dat wordt weer helemaal niks volgend seizoen, wat is Ajax zonder deze Urugayaan.
Gelukkig heeft Barcelona het gehaald, Madrid kwam akelig dichtbij.
Met het enorme aantal van 99 punten in de zware Spaanse competitie, ongelooflijk.
Ben ook zeer verheugt met het FC Twente van Turkije Bursaspor, geweldig knap.
In Frankrijk vind ik het opvallend dat Bordeaux er de laatste paar maanden helemaal niets van heeft gebakken na een aantal punten "los" te hebben gestaan, het vertrouwen was plots verdwenen.
Suarez zal bij Ajax wel losgeweekt worden, dus dat wordt weer helemaal niks volgend seizoen, wat is Ajax zonder deze Urugayaan.
Gelukkig heeft Barcelona het gehaald, Madrid kwam akelig dichtbij.
Met het enorme aantal van 99 punten in de zware Spaanse competitie, ongelooflijk.
Ben ook zeer verheugt met het FC Twente van Turkije Bursaspor, geweldig knap.
In Frankrijk vind ik het opvallend dat Bordeaux er de laatste paar maanden helemaal niets van heeft gebakken na een aantal punten "los" te hebben gestaan, het vertrouwen was plots verdwenen.
0
speranza
geplaatst: 17 mei 2010, 11:45 uur
Mijn hoop is gevestigd op Diego Milito. Hij moet ons aan de triple gaan helpen.
0
skyline
geplaatst: 17 mei 2010, 12:31 uur
Ballack heeft twee gescheurde enkelbanden door een doodschop van Boateng en mist het WK.
Dan denk ik: Die schoft van een Boateng gaat dus ook niet.
Dan denk ik: Die schoft van een Boateng gaat dus ook niet.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 12:36 uur
Zeker ook als je bedenkt dat Ghana, waar die Boateng voor uitkomt, tegenstander is van Duitsland op dat WK. 

0
geplaatst: 17 mei 2010, 12:41 uur
Paap_Floyd schreef:
Zeker ook als je bedenkt dat Ghana, waar die Boateng voor uitkomt, tegenstander is van Duitsland op dat WK.
Daar had de Bild het ook gelijk over. Toch gaat die Mannschaft gewoon weer ver komen. Ballack of niet. Daarnaast schat ik Schweinsteiger een stuk hoger in. Zeker ook als je bedenkt dat Ghana, waar die Boateng voor uitkomt, tegenstander is van Duitsland op dat WK.
Die is ook een stuk sympathieker
.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 12:43 uur
Wel jammer. Weer een goede voetballer die niet naar het W.K. gaat, naast Ronaldinho, Cambiasso, Zanetti en in iets mindere mate Beckham.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 12:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Wel jammer. Weer een goede voetballer die niet naar het W.K. gaat, naast Ronaldinho, Cambiasso, Zanetti en in iets mindere mate Beckham.
Ronaldinho zal niemand missen. Cambiasso en Zanetti zijn veredelde waterdragers. Wel heel erg belangrijk voor je elftal maar geen spelers maar je even lekker voor gaat zitten. Beckham is wel een groot gemis. Al loopt David op krukken dan nog kan hij met vrije trappen en corners zijn meerwaarde laten zien. Ballack vind ik niet zo erg, eng mannetje. Trouwens ook iemand die duidelijk op zijn retour is. Schweini is beter.Wel jammer. Weer een goede voetballer die niet naar het W.K. gaat, naast Ronaldinho, Cambiasso, Zanetti en in iets mindere mate Beckham.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 13:02 uur
Hopelijk wordt onze topper Robben niet weeer geblesseerd zodat hij ook afhaakt, dat zou pas een gemis zijn op het WK.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 13:02 uur
Nico Dijkshoorn in de VI:
Die laatste klacht, dat niemand Ajax een sympathieke club vindt, is door het bestuur en de spelers enkele malen herhaald. Ze zijn heel erg teleurgesteld in ons. Ze doen zo hun best om mooi te voetballen, allemaal voor ons, en moet je eens kijken wat we doen? We lachen ze gewoon uit.

Die laatste klacht, dat niemand Ajax een sympathieke club vindt, is door het bestuur en de spelers enkele malen herhaald. Ze zijn heel erg teleurgesteld in ons. Ze doen zo hun best om mooi te voetballen, allemaal voor ons, en moet je eens kijken wat we doen? We lachen ze gewoon uit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.