MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
speranza
Melito schreef:
Hopelijk wordt onze topper Robben niet weeer geblesseerd zodat hij ook afhaakt, dat zou pas een gemis zijn op het WK.
Ik hoop wel dat hij zaterdag een off day heeft. Hij kan ons het meeste pijn doen.

Joy4ever schreef:
Ronaldinho zal niemand missen.

Dit seizoen was hij bij vlagen weergaloos. Heeft een prima seizoen gespeeld. Veel beter ook dan Beckham (laatstgenoemde heeft maar 12 wedstrijden gespeeld en die moet wel mee naar het W.K.?) En van Ballack zeggen dat hij op z'n retour is en Beckham een groot gemis noemen.

Zanetti is één van de beste waterdragers ter wereld. Erg nuttig. En ik kan wel genieten van mensen die zoveel geven in een wedstrijd en bijna alles goed doen. Cambiassio is te goed om hem de titel waterdrager te geven.

Nicolage Rico schreef:
Dit seizoen was hij bij vlagen weergaloos. Heeft een prima seizoen gespeeld. Veel beter ook dan Beckham (laatstgenoemde heeft maar 12 wedstrijden gespeeld en die moet wel mee naar het W.K.?) En van Ballack zeggen dat hij op z'n retour is en Beckham een gemis noemen.
Ronaldinho weergaloos Je hebt zeker naar ouwe WK beelden zitten kijken. Ronaldinho is geen schim meer van de speler die hij was. En Ballack is wel degelijk op zijn retour, Chelsea wil hem niet voor niets kwijt. Dat Beckham er niet bij is op het WK is wel degelijk een groot gemis.

Joy4ever schreef:
(quote)
Ronaldinho weergaloos Je hebt zeker naar ouwe WK beelden zitten kijken. Ronaldinho is geen schim meer van de speler die hij was. En Ballack is wel degelijk op zijn retour, Chelsea wil hem niet voor niets kwijt. Dat Beckham er niet bij is op het WK is wel degelijk een groot gemis.

Fan van Juventus, maar de Serie A niet volgen. Vreemde zaak. Ronaldinho heeft een erg goed seizoen gespeeld, met 12 doelpunten en een boel assists. Veel schitterende acties ook. Tegen Manchester United speelde hij ook fantastisch in de CL.

Ik heb nergens gezegd dat Ballack niet op zijn retour is. Maar jij geeft dat als argument dat hij daardoor geen gemis is, maar Beckham wel. Die was 4 jaar geleden al op zijn retour. En Ballack heeft ook nog steeds een enorm goed schot in huis, net als Becham (op dit moment niet ).

Wat een zwembad in de Giro-etappe vandaag zeg...

speranza schreef:
(quote)
Gefeliciteerd Running On Empty!

Dank je

speranza
Mooie zege in massasprint van Matthew Goss

dix
speranza schreef:
(quote)
Ik hoop wel dat hij zaterdag een off day heeft. Hij kan ons het meeste pijn doen.

Ons ? Ben jij dat, Wesley ?

speranza

dix
Ik had geen idee... Ruud hier

Zeg, kun jij Klaas-Jan eens horizontaal laten wisselen ? Dan vertel ik je een geheimpje over Yolanthe dat ik van Patrick heb gehoord. En hij kan het weten

Voetbal International schreef:
In de derde voorronde was Ajax al zeker van het ontlopen van Zenit Sint-Petersburg, Fenerbahçe, Sporting Braga en Dinamo Kiev. De mogelijke eerste opponent komt uit het rijtje PAOK Saloniki, Young Boys, AA Gent, Celtic en Unirea Urziceni.

Dat zijn alvast geen
11 amateurs uit Legoland en 11 Tjechische betonvlechters
Meevallertje

En Aad is weer weg.

Aad poetst de plaat.

Die gelijkmaker van Excelsior kost hem wel anderhalve ton. Duur doelpunt.

Och, hij heeft toch nog een ton verdiend in die anderhalve maand (?) dat ie er gezeten heeft. Daar doe ik een paar weken langer over.

Maar over Aad hoeven we ons geen zorgen te maken. Die kent immers elke Europese competitie als zijn broekzak en heeft bij de kortste keren weer een volgende club waar hij weer een paar maanden aan de slag kan.

In Enschede zoeken ze nog wat...

herman schreef:
Och, hij heeft toch nog een ton verdiend in die anderhalve maand (?) dat ie er gezeten heeft. Daar doe ik een paar weken langer over.

Proefde je m'n cynisme niet?

Die Aad de Mos maakt zich steeds belachelijker.

Jawel hoor.

Als ik Aad de Mos was, zou ik lekker met pensioen gaan.

Die man is al een paar jaar geleden met pensioen gegaan.

Lippi laat Grosso thuis... Dat vind ik nou jammer.

De man die Italië naar de finale schoot in en tegen Duitsland. Jammer, inderdaad.

Dat Grosse thuis blijft vind ik niet zo erg. Maar dat Del Piero en Totti achter blijven in Italië is een gemis voor het WK! De helden van weleer, echte liefhebbers van het spelletje, spelers met extra klasse. Helaas, wij moeten het doen met Gatusso, Iaquinta en Borrielo.

De helden van weleer, inderdaad. Hun tijd is geweest.

Heb niet gezien wat er gebeurde, maar zou die Boateng echt bewust Ballack verrot getrapt hebben, met het WK in gedachten?

P-DawG
Nicolage Rico schreef:
De man die Italië naar de finale schoot in en tegen Duitsland. Jammer, inderdaad.
En de beslissende pingel tegen Frankrijk er in schoot en zo voor de lelijkste wereldkampioen ooit zorgde..

Welkom Villa, doei Ibra.

Oldfart schreef:
Heb niet gezien wat er gebeurde, maar zou die Boateng echt bewust Ballack verrot getrapt hebben, met het WK in gedachten?

Hij zegt van niet. Wel erg jammer dat Ballack er niet bij is. Fantastische voetballer.

Ik lees nu trouwens dat Ooijer geen nieuw contract krijgt van PSV. Einde carrière?

MJ_DA_MAN schreef:
Welkom Villa, doei Ibra.

Of, ze gaan nog aanvallender spelen. Villa kostte 40 miljoen, en dat moet Suarez ook op gaan leveren?

Sja, Villa is natuurlijk wel 5 jaar ouder.

herman schreef:

Ik lees nu trouwens dat Ooijer geen nieuw contract krijgt van PSV. Einde carrière?

Jaartje zakkenvullen in Qatar?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:21 uur

geplaatst: vandaag om 05:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.