Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2010, 15:24 uur
Ik denk echt wel dat één van de renners die nu in de top 10 staan de giro kunnen winnen. Sastre, Arroyo, Tondo, 1 of 2 krijg je er wel af, maar alledrie...
En je moet ze er niet een beetje afrijden he, maar minstens 4 - 5 minuten. Als je dan weet dan Sastre alleen maar beter wordt tijdens een grote ronde...
En je moet ze er niet een beetje afrijden he, maar minstens 4 - 5 minuten. Als je dan weet dan Sastre alleen maar beter wordt tijdens een grote ronde...
0
geplaatst: 21 mei 2010, 09:25 uur
Wat is die Floyd Landis aan het doen met zijn uitlatingen? Zou hij nou uit zijn nek lullen, of gaat nu echt de kraan open?
0
geplaatst: 21 mei 2010, 09:34 uur
Moeilijk te zeggen vind ik.
Het lijkt me wel weer de zoveelste uitlating zonder bewijs te zijn, dus uiteindelijk ook weer zonder gevolgen waarschijnlijk.
Het valt me ook op dat het 9 van de 10 keer "mislukte" renners zijn die met straffe verhalen komen (zie maar naar die scheve oostenrijker van vorige tour (kan even niet op de naam komen)).
Het lijkt me wel weer de zoveelste uitlating zonder bewijs te zijn, dus uiteindelijk ook weer zonder gevolgen waarschijnlijk.
Het valt me ook op dat het 9 van de 10 keer "mislukte" renners zijn die met straffe verhalen komen (zie maar naar die scheve oostenrijker van vorige tour (kan even niet op de naam komen)).
0
geplaatst: 21 mei 2010, 10:07 uur
Rasmussen. Tsja, ik weet ook niet wat ik van de verhalen van Floyd moet denken. Waarom nu opeens wel toegeven? Met Armstrong blijf ik het gevoel houden dat hij doping heeft gepakt, kan eigenlijk ook niet anders. Hij lazerde gister gelijk van zijn fiets.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 10:23 uur
Haha!! Das waar ja. Ik was iets te snel met typen. Bernhard Kohl is de man.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 12:18 uur
Nog niet zeker. Maar liever Babel dan een van Persie of Robben. 
Ik heb sowieso liever Elia mee dan Babel. Nu Huntelaar nog zijn houten benen breken, dan kan Ruud ook mee.

Ik heb sowieso liever Elia mee dan Babel. Nu Huntelaar nog zijn houten benen breken, dan kan Ruud ook mee.

0
geplaatst: 21 mei 2010, 12:21 uur
Ik denk dat Babel, met zijn hamstringblessuretje, nu bijzonder weinig kans maakt. Ja liever Elia, én liever Ruud...
0
geplaatst: 21 mei 2010, 12:24 uur
Dan moet er nog iemand afvallen, eer Ruud mee mag. Een spits. Kuijt of Huntelaar dus.
Ik denk dat Babel sowieso wel af zou vallen. Nu is het voor 99% inderdaad:
Ik denk dat Babel sowieso wel af zou vallen. Nu is het voor 99% inderdaad:

0
Marko
geplaatst: 21 mei 2010, 12:36 uur
Dat zou mooi zijn, die jongen heeft praktisch niks meer laten zien sinds hij naar Liverpool vertrokken is.
0
Zoeff
geplaatst: 21 mei 2010, 13:11 uur
Zoals het er nu naar uitziet gaat Lens naar PSV. Marcellis zal de weg terug bewandelen en naar AZ gaan. Lens lijkt me een goede aankoop, ik vind het alleen nog steeds jammer dat er van Marcellis niks meer terecht is gekomen bij PSV sinds Rutten aan het roer staat.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 18:44 uur
Zou wel zuur zijn voor Babel als hij weer geblesseerd moet afhaken. Persoonlijk sla ik hem wel iets hoger aan dan Lens, die een aardig seizoen heeft gedraaid, maar zich nog nooit heeft bewezen op topniveau. Dan vind ik Babel een beter breekijzer, mede door zijn fysiek. Elia staat sowieso boven deze twee spelers in mijn optiek.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 19:07 uur
Zijn er al prognoses voor de CL finale ?
Mine: 2-0 voor Bayern
1-0 Robben 40ste minuut
2-0 Schweinsteiger 90ste minuut
Sneijder speelt onzichtbaar
Mine: 2-0 voor Bayern
1-0 Robben 40ste minuut
2-0 Schweinsteiger 90ste minuut
Sneijder speelt onzichtbaar
0
Zorin
geplaatst: 21 mei 2010, 19:12 uur
Ik ga ook voor 2-0...; ik ga iig voor 1x Robben. Ik was het trouwens glad vergeten dat het morgenavond al is.....
0
geplaatst: 21 mei 2010, 19:15 uur
Ik ga me maar eens niet aan een voorspelling wagen, hoop gewoon dat Bayern wint.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 19:16 uur
Ik ga helaas al naar een concert, dus ik moet de wedstrijd missen. Ik hoop op een 2-1 voor Bayern. Robben, Schweini en Milito tekenen voor de goals, Mourinho en Van Gaal vallen elkaar na afloop als goede vrienden in de armen.
0
boomkat
geplaatst: 21 mei 2010, 19:58 uur
herman schreef:
Ik hoop op een 2-1 voor Bayern. Robben, Schweini en Milito tekenen voor de goals, Mourinho en Van Gaal vallen elkaar na afloop als goede vrienden in de armen.
Ik hoop op een 2-1 voor Bayern. Robben, Schweini en Milito tekenen voor de goals, Mourinho en Van Gaal vallen elkaar na afloop als goede vrienden in de armen.
Dromer
. Gelijkwaardige tegenstanders, maar toch verwacht ik een moeilijke wedstrijd. Finales vallen sowieso 9/10 keer tegen. Verder:

. Lijkt me duidelijk wie er volgend jaar kampioen wordt.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:06 uur
Onderschat Liverpool niet. 
Nee wordt idd weer Chelsea of Man Utd.

Nee wordt idd weer Chelsea of Man Utd.
0
boomkat
geplaatst: 21 mei 2010, 20:08 uur
Wedje leggen?
Gaat best aanvalsduo ooit worden. Wacht maar.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:18 uur
boomkat schreef:
Wedje leggen?
Wedje leggen?
Duo? Chamakh en Bendtner zeker?

0
boomkat
geplaatst: 21 mei 2010, 20:21 uur
Robin van Persie
. Maar zijn jullie een hiphop kliekje ofzo. Bahbah.
Ach wat boeit het ook, kom maar op
. Ben toch de laatste die lacht. Of je bent gewoon objectief en bent voor Arsenal of je bent een viezerikje en steunt sjelsea.
Maar nogmaals, wedden om een vinyl?
. Maar zijn jullie een hiphop kliekje ofzo. Bahbah. Ach wat boeit het ook, kom maar op
. Ben toch de laatste die lacht. Of je bent gewoon objectief en bent voor Arsenal of je bent een viezerikje en steunt sjelsea. Maar nogmaals, wedden om een vinyl?
0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:22 uur
Chamakh en Van Persie. Chamakh is een beest. Als je ziet hoe Arsenal dit seizoen gepresteerd heeft, terwijl hun beste spelers voortdurend geblesseerd waren... Ik geef ze ook een goede kans op het kampioenschap. ManUtd heeft te weinig kwaliteit en het elftal van Chelsea wordt gaandeweg wel wat oud.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:32 uur
boomkat schreef:
Robin van Persie
. Maar zijn jullie een hiphop kliekje ofzo. Bahbah.
Ach wat boeit het ook, kom maar op
. Ben toch de laatste die lacht. Of je bent gewoon objectief en bent voor Arsenal of je bent een viezerikje en steunt sjelsea.
Maar nogmaals, wedden om een vinyl?
Robin van Persie
. Maar zijn jullie een hiphop kliekje ofzo. Bahbah. Ach wat boeit het ook, kom maar op
. Ben toch de laatste die lacht. Of je bent gewoon objectief en bent voor Arsenal of je bent een viezerikje en steunt sjelsea. Maar nogmaals, wedden om een vinyl?
Van Persie blesseert zich volgende maand toch opnieuw.
Maar Arsenal wordt sowieso geen kampioen. Fabregas tekent volgende week ofzo bij Barcelona en dan schiet er bij Arsenal helemaal niks over.
Wel een goeie spits hoor, Chamakh. Benieuwd of hij ook mentaal sterk genoeg is.
0
boomkat
geplaatst: 21 mei 2010, 20:38 uur
Ja tuurlijk als Chiellini weer als een scheermes komt inglijden
. Overleven zelfs de Drogba's en Rooney's van deze wereld niet. Rooney gaat zelfs suffige door z'n enkel. En zelfs dat kan iedereen gebeuren.
Maar van een fitte Van Persie uitgaand (20+ goals 10+ assits) moet het lukken. Fabregas weg? Prima haal je gewoon v/d Vaart op en hou je nog rond de 30 mil. over. Weet Wenger ook vast iets leuks mee te doen. 'tis allemaal zo simpel
.
. Overleven zelfs de Drogba's en Rooney's van deze wereld niet. Rooney gaat zelfs suffige door z'n enkel. En zelfs dat kan iedereen gebeuren. Maar van een fitte Van Persie uitgaand (20+ goals 10+ assits) moet het lukken. Fabregas weg? Prima haal je gewoon v/d Vaart op en hou je nog rond de 30 mil. over. Weet Wenger ook vast iets leuks mee te doen. 'tis allemaal zo simpel
.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:40 uur
En gewoon met Song als VM en die clown in de goal 
Verder slechts 2 CV's die enig niveau halen.. Voor een competitie van 40+ matchen

Verder slechts 2 CV's die enig niveau halen.. Voor een competitie van 40+ matchen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.