Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
boomkat
geplaatst: 21 mei 2010, 20:47 uur
2 wedstrijden op 30+ zoveel. Maak ik me niet zo'n zorgen om hoor. Wil je toch die 100% zekerheid. Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making. Maar je hebt gelijk hoor, tegen Barca was het niet veel soeps
.
.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:48 uur
Tja, de rest was tegen matige Engelse ploegen. Als je een titel wil pakken heb je gewoon een veel sterkere kern nodig.
Denk er trouwens aan dat zowel Chelsea als Man U zich ook gaan versterken.
Denk er trouwens aan dat zowel Chelsea als Man U zich ook gaan versterken.
0
boomkat
geplaatst: 21 mei 2010, 20:53 uur
Ga ik ook wel vanuit. Maar Man U. heeft ook gewoon een prima team. De aanval meermaals geroemd.
Maar Arsenal hoeft niet meer zoveel te doen. Defensie en de keep even opschonen - wat Wenger al aangaf deze zomer te gaan doen. Goeie keep ------> Fabregas ------> Persie. Daar is je kern. De rest ziet er prima uit.
Maarja welles-nietes he
.
Maar Arsenal hoeft niet meer zoveel te doen. Defensie en de keep even opschonen - wat Wenger al aangaf deze zomer te gaan doen. Goeie keep ------> Fabregas ------> Persie. Daar is je kern. De rest ziet er prima uit.
Maarja welles-nietes he
.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 21:02 uur
Ja.
Als je er van uit gaat dat Fabregas blijft (wat heel onwaarschijnlijk is) heeft Arsenal m.i. nog minstens 4 spelers nodig om Chelsea en Man U uit te dagen voor de titel.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 21:27 uur
Eén speler maakt in de premier leauge het verschil niet. De achterstand die Arsenal de afgelopen jaren heeft opgebouwd, is simpelweg veel te groot.
0
boomkat
geplaatst: 21 mei 2010, 21:38 uur
Ja daar ben ik het dus totaal niet mee eens
.
Berbatov (30 mil.) vs. Van Persie, Arshavin EN Chamakh (17 mil.) Ouch.
.Berbatov (30 mil.) vs. Van Persie, Arshavin EN Chamakh (17 mil.) Ouch.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 22:01 uur
boomkat schreef:
2 wedstrijden op 30+ zoveel. Maak ik me niet zo'n zorgen om hoor. Wil je toch die 100% zekerheid. Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making. .
2 wedstrijden op 30+ zoveel. Maak ik me niet zo'n zorgen om hoor. Wil je toch die 100% zekerheid. Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making. .
Fer

Arsenal

Vind het een leukere transfer dan die veertig miljoen speler. Dat gaat al helemaal nergens meer over.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 23:19 uur
boomkat schreef:
Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making.
Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making.
Daar is Fer nog niet klaar voor. Eerst nog een seizoen Feyenoord. Zal voor Feyenoord ook beter zijn, of Arsenal moet 20 miljoen bieden, maar dat gaat niet gebeuren.
Verder kan Fer wel de nieuwe Viera worden.
0
geplaatst: 21 mei 2010, 23:28 uur
0
geplaatst: 22 mei 2010, 00:17 uur
Jazper schreef:
Voor de liefhebbers, er is nu houthakken op Eurosport!
Houthakken en voetbal, da's toch hetzelfde?

0
geplaatst: 22 mei 2010, 14:25 uur
Jazper schreef:
Zenden ze wedstrijden van Inter uit?
0
geplaatst: 22 mei 2010, 19:40 uur
En wéér zien we Portugal die de Nederlanders met de rug tegen de muur zet. 

0
geplaatst: 22 mei 2010, 20:30 uur
Heb er zin in
Mijn sympathie gaat uit naar Bayern, maar moge de beste winnen.
Trouwens, vergis ik me of werd de CL finale normaal nooit op een zaterdag gespeeld?
Mijn sympathie gaat uit naar Bayern, maar moge de beste winnen. Trouwens, vergis ik me of werd de CL finale normaal nooit op een zaterdag gespeeld?
0
Zorin
geplaatst: 22 mei 2010, 20:42 uur
Je vergist je niet; normaal altijd op woensdag, maar ik denk ivm het WK. Ik vind het wel leuk overigens, mede vanwege het affiche en de Nederlandse inbreng.
0
Zorin
geplaatst: 22 mei 2010, 20:42 uur
Melito schreef:
Heb je een vooruitziende blik?
(quote)
Heb je een vooruitziende blik?
Nee, maar het gevoel 'zegt' dat.
0
geplaatst: 22 mei 2010, 20:46 uur
De scheids omkopen had ook gekund? Maar ik geloof je graag Zorin.
De kinderen zitten Harry Potter te kijken dus voetbal hoeft gelukkig niet vanavond, kan ik me ook niet ergeren.
Ik hoop dat Inter wint, ik mot van Gaal niet!
Hij heeft al te veel credits opgebouwd daro in Münich, dan gaat ie nog meer naast zijn schoenen lopen.
Knap is het wel wat hij daar gepresteerd heeft.
De kinderen zitten Harry Potter te kijken dus voetbal hoeft gelukkig niet vanavond, kan ik me ook niet ergeren.
Ik hoop dat Inter wint, ik mot van Gaal niet!
Hij heeft al te veel credits opgebouwd daro in Münich, dan gaat ie nog meer naast zijn schoenen lopen.
Knap is het wel wat hij daar gepresteerd heeft.
0
Zorin
geplaatst: 22 mei 2010, 21:02 uur
Ik kan me je verhaal wel voorstellen. Over het voetbal op zich; de televisie staat aan , maar ik ben niet zo'n voetbal liefhebber om er constant naat te kijken.
0
geplaatst: 22 mei 2010, 21:07 uur
Dat zeg ik, ik ook niet. 
Het is wel verdomd opvallend stil hier op straat, is het al begonen?

Het is wel verdomd opvallend stil hier op straat, is het al begonen?

0
Zorin
geplaatst: 22 mei 2010, 21:28 uur
Ja, voetbal is toch wel de populairste sport, ook hier.
Ik zou het zeggen dat ik 50/50 zou geven voor de eindoverwinning, toen het doelpunt voor Inter viel; ik vind ze eigenlijk ook wat beter, but you never know with Germans...... Nu zeg ik 2/3 kans op overwinning voor Inter, buiten de 1-0 voor Inter om.
Ik zou het zeggen dat ik 50/50 zou geven voor de eindoverwinning, toen het doelpunt voor Inter viel; ik vind ze eigenlijk ook wat beter, but you never know with Germans...... Nu zeg ik 2/3 kans op overwinning voor Inter, buiten de 1-0 voor Inter om.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.