MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
boomkat
Song is een baas. Nieuwe keep wordt gezocht.

Song is een natte dweil. (zie bv. CL-matchen tegen Barcelona)

boomkat
2 wedstrijden op 30+ zoveel. Maak ik me niet zo'n zorgen om hoor. Wil je toch die 100% zekerheid. Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making. Maar je hebt gelijk hoor, tegen Barca was het niet veel soeps .

Tja, de rest was tegen matige Engelse ploegen. Als je een titel wil pakken heb je gewoon een veel sterkere kern nodig.
Denk er trouwens aan dat zowel Chelsea als Man U zich ook gaan versterken.

boomkat
Ga ik ook wel vanuit. Maar Man U. heeft ook gewoon een prima team. De aanval meermaals geroemd.

Maar Arsenal hoeft niet meer zoveel te doen. Defensie en de keep even opschonen - wat Wenger al aangaf deze zomer te gaan doen. Goeie keep ------> Fabregas ------> Persie. Daar is je kern. De rest ziet er prima uit.

Maarja welles-nietes he .

boomkat schreef:
Maarja welles-nietes he .

Ja.
Als je er van uit gaat dat Fabregas blijft (wat heel onwaarschijnlijk is) heeft Arsenal m.i. nog minstens 4 spelers nodig om Chelsea en Man U uit te dagen voor de titel.

Eén speler maakt in de premier leauge het verschil niet. De achterstand die Arsenal de afgelopen jaren heeft opgebouwd, is simpelweg veel te groot.

boomkat
Ja daar ben ik het dus totaal niet mee eens .

Berbatov (30 mil.) vs. Van Persie, Arshavin EN Chamakh (17 mil.) Ouch.

boomkat schreef:
2 wedstrijden op 30+ zoveel. Maak ik me niet zo'n zorgen om hoor. Wil je toch die 100% zekerheid. Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making. .

Fer
Arsenal

Vind het een leukere transfer dan die veertig miljoen speler. Dat gaat al helemaal nergens meer over.

Voor de liefhebbers, er is nu houthakken op Eurosport!

boomkat schreef:
Gewoon Fer halen en je hebt de beste VM in the making.

Daar is Fer nog niet klaar voor. Eerst nog een seizoen Feyenoord. Zal voor Feyenoord ook beter zijn, of Arsenal moet 20 miljoen bieden, maar dat gaat niet gebeuren.

Verder kan Fer wel de nieuwe Viera worden.

Of de nieuwe Tarik Oulida.

Fer is nu al beter.

Jazper schreef:

post van het jaar?

Jazper schreef:

Houthakken en voetbal, da's toch hetzelfde?

Jazper schreef:

Zenden ze wedstrijden van Inter uit?

deze:

hoort hier wel thuis

En wéér zien we Portugal die de Nederlanders met de rug tegen de muur zet.

Zorin
Bayern wint....

Nur der FCB

Zorin schreef:
Bayern wint....

Heb je een vooruitziende blik?

Heb er zin in Mijn sympathie gaat uit naar Bayern, maar moge de beste winnen.

Trouwens, vergis ik me of werd de CL finale normaal nooit op een zaterdag gespeeld?

Zorin
Je vergist je niet; normaal altijd op woensdag, maar ik denk ivm het WK. Ik vind het wel leuk overigens, mede vanwege het affiche en de Nederlandse inbreng.

Zorin
Melito schreef:
(quote)

Heb je een vooruitziende blik?

Nee, maar het gevoel 'zegt' dat.

De scheids omkopen had ook gekund? Maar ik geloof je graag Zorin.
De kinderen zitten Harry Potter te kijken dus voetbal hoeft gelukkig niet vanavond, kan ik me ook niet ergeren.

Ik hoop dat Inter wint, ik mot van Gaal niet!
Hij heeft al te veel credits opgebouwd daro in Münich, dan gaat ie nog meer naast zijn schoenen lopen.
Knap is het wel wat hij daar gepresteerd heeft.

Zorin
Ik kan me je verhaal wel voorstellen. Over het voetbal op zich; de televisie staat aan , maar ik ben niet zo'n voetbal liefhebber om er constant naat te kijken.

Dat zeg ik, ik ook niet.
Het is wel verdomd opvallend stil hier op straat, is het al begonen?

dix
ja, je hebt net gescoord

Zorin
Ja, voetbal is toch wel de populairste sport, ook hier.

Ik zou het zeggen dat ik 50/50 zou geven voor de eindoverwinning, toen het doelpunt voor Inter viel; ik vind ze eigenlijk ook wat beter, but you never know with Germans...... Nu zeg ik 2/3 kans op overwinning voor Inter, buiten de 1-0 voor Inter om.

Social_Mask
Niet om aan te zien het spel van Inter..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.