Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
boomkat
geplaatst: 25 mei 2010, 13:51 uur
Nicolage Rico schreef:
Mexico heeft het beste team ooit, volgens de coach.
Mexico heeft het beste team ooit, volgens de coach.
En dan te bedenken dat Vela en Dos Santos het nog helemaal niet waargemaakt hebben. Als dat er toch uitkomt he
.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 14:02 uur
Vlaar is geblesseerd afgehaakt op de Oranje-training. Hij heeft een hamstringblessure. Die zal dus ook wel afhaken. Erg jammer.
0
boomkat
geplaatst: 25 mei 2010, 14:07 uur
Sneu voor die gast. Was wel geen meerwaarde geweest (ofcourse), maar wel een aardige back-up. Als het erg is is het ook wel vervelend voor FEY - mooie zomertransfer a 8-10 mil.? Zeker als ik het rijtje geïnteresseerde zie. Hoe concreet weet ik niet.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 14:11 uur
Mwoah, gisteren in Voetbal International kwam uit de berichtgeving naar voren dat hij moeite had het niveau van de trainingen bij te houden. Dus de kans dat hij meeging was waarschijnlijk klein geweest.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 14:12 uur
boomkat schreef:
En dan te bedenken dat Vela en Dos Santos het nog helemaal niet waargemaakt hebben. Als dat er toch uitkomt he
.
(quote)
. En kort daarachter ook Jonathan Dos Santos die nog meer talent heeft dan zijn (domme) broer
0
geplaatst: 25 mei 2010, 14:15 uur
boomkat schreef:
Sneu voor die gast. Was wel geen meerwaarde geweest (ofcourse), maar wel een aardige back-up. Als het erg is is het ook wel vervelend voor FEY - mooie zomertransfer a 8-10 mil.? Zeker als ik het rijtje geïnteresseerde zie. Hoe concreet weet ik niet.
Waarschijnlijk zou hij toch niet in actie komen op het W.K. Misschien tegen Kameroen, als Oranje al 6 punten heeft. Maar na 1 wedstrijd wordt een speler niet zoveel meer waard. Zeker niet als hij niet presteert. Vlaar moet nog even een tijdje meedraaien met Oranje en Feyenoord - of een andere club. Hij kan dan alleen maar beter worden.
0
boomkat
geplaatst: 25 mei 2010, 14:25 uur
Nee niet op die manier. Maar in de zin van (ernstige) blessure blokt transfer 9/10 keer.
@ Nicholas123 - GEEN meerwaarde
.
@ Nicholas123 - GEEN meerwaarde
.
0
boomkat
geplaatst: 25 mei 2010, 14:27 uur
FlyLo schreef:
En kort daarachter ook Jonathan Dos Santos die nog meer talent heeft dan zijn (domme) broer
(quote)
En kort daarachter ook Jonathan Dos Santos die nog meer talent heeft dan zijn (domme) broer
Idd. Rijtje Arnautovic, Balotelli, Pato(?) of heeft die gewoon 'pech'. Echt domme teenagers met beestig veel talent. Die gasten verneuken het echt.
Nog even wat bekende dingetjes, Villa naar Barca, Fran Merida (Arsenal) naar Atletico. Goede zaken.
0
boomkat
geplaatst: 25 mei 2010, 15:12 uur
v/d Meyde kan alweer de biezen pakken
. F-A-A-L aankoop.
. F-A-A-L aankoop.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 15:38 uur
Jammer voor Vlaar die blessure, maar als ik het goed begreep in VI gisteravond was de kans groot dat Vlaar zowiezo zou afvallen, met of zonder blessure, gewoon omdat hij als enige op de trainingen veel moeite had het niveau van de rest vd groep bij te benen.
En als je de berichtgeving van gisteren mag geloven staat Schaars op punten voor tov Engelaar en Lens ook tov Babel.
Blijft nog open staan de keuze tussen Anita en Braafheid waarbij ik vrees dat de laatste gaat afvallen.
En als je de berichtgeving van gisteren mag geloven staat Schaars op punten voor tov Engelaar en Lens ook tov Babel.
Blijft nog open staan de keuze tussen Anita en Braafheid waarbij ik vrees dat de laatste gaat afvallen.
0
boomkat
geplaatst: 25 mei 2010, 15:45 uur
BoordAppel schreef:
Die was toch gratis.
Die was toch gratis.
Gaat het niet om. Rutten had pretenties.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 15:46 uur
Phil Taylor.
Gooit 2 keer een 9-darter tegen Wade.
Best wel knap.
Gooit 2 keer een 9-darter tegen Wade.
Best wel knap.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 15:49 uur
boomkat schreef:
(quote)
Gaat het wel om. Het was geen aankoop, hij kwam gratis. En nu mag ie weer weg wat iedereen had kunnen voorspellen toen die Ronaldo/Alex look-a-like in Eindhoven opdook.
0
boomkat
geplaatst: 25 mei 2010, 15:56 uur
BoordAppel schreef:
En nu mag ie weer weg wat iedereen had kunnen voorspellen toen die Ronaldo/Alex look-a-like in Eindhoven opdook.
En nu mag ie weer weg wat iedereen had kunnen voorspellen toen die Ronaldo/Alex look-a-like in Eindhoven opdook.
Daarom dus. En ik noem zoiets gewoon aankoop.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 15:57 uur
Jammer dat Vlaar geblesseerd is geraakt. Hoe erg het is moet dus nog blijken, maar ik hoop natuurlijk dat hij A: nog mee kan (die kansen lijken nu wel nihil), en B: niet te lang geblesseerd blijft waardoor een erg lage transfer som mogelijk lijkt.
Wel redelijk benieuwt naar de oefeninterland morgen trouwens, een op zijn minst interessante opstelling, en hopelijk laat hij ook Lens spelen.
Wel redelijk benieuwt naar de oefeninterland morgen trouwens, een op zijn minst interessante opstelling, en hopelijk laat hij ook Lens spelen.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 15:57 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Heeft geen cent gekost. Hij was er op amateurbasis? Bovendien kost het de reputatie van een club.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:00 uur
El Ninjo schreef:
Jammer voor Vlaar die blessure, maar als ik het goed begreep in VI gisteravond was de kans groot dat Vlaar zowiezo zou afvallen, met of zonder blessure, gewoon omdat hij als enige op de trainingen veel moeite had het niveau van de rest vd groep bij te benen.
Ja, stel je voor dat ze zowaar iemand meenemen die echt kan verdedigen.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:00 uur
Ja de psv supporters waren nogal...laaiend toen hij werd aangetrokken en niemand nam psv serieus toen. Ze werden goed belachelijk gemaakt in de media. 
Mooie tijden.

Mooie tijden.

0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:04 uur
Grappig al die kritiek op Van Marwijk op andere sites trouwens. Hij expirimenteert morgen met de opstelling, dat kan ook niet anders: Zo moeten spelers als Sneijder, Van Bommel en Robben rust krijgen. Het lijkt mij juist verstandig om die dan rust te gunnen, en kijken wat je onder andere voor de wissels kan gebruiken:
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Mexico:
Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Braafheid; De Jong, Schaars; Kuyt, Van der Vaart, Afellay; Van Persie.
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Mexico:
Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Braafheid; De Jong, Schaars; Kuyt, Van der Vaart, Afellay; Van Persie.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:04 uur
BoordAppel schreef:
Die is echt enorm geschaad inderdaad...
Die is echt enorm geschaad inderdaad...
Ach soms lijkt het wel alsof PSV wil optreden als opvanghuis voor uitgepiegelde Ajacieden - aankopen van Kluivert en Vink (destijds) leverden ook al veel rendement.
Hoe goedkoop toch duurkoop kan worden. Je kan die actie met v.d. Meyden ook in golftermen zien: was 't gelukt, was 't een birdy geweest.

0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:41 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Volgens mij had ie een prestatie-contract, dus het heeft PSV 0% schade opgelopen, alleen een beetje schade aan het imago. Ik vond het wel een gok waard; helaas verkeerd gegokt maar er dus niks ergs mee verloren. PSV is ook niet gek uiteraard, om zo'n vet-kop een hoog halfjaarlijks contract te geven.(quote)
Hij was er op amateurbasis? Bovendien kost het de reputatie van een club.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:43 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ja de psv supporters waren nogal...laaiend toen hij werd aangetrokken en niemand nam psv serieus toen. Ze werden goed belachelijk gemaakt in de media.
Mooie tijden.
U als Ajacied weet hoe het voelt om kutspelers aan te trekken, ook nog eens voor veel geld, veel salaris en langdurige contracten.Ja de psv supporters waren nogal...laaiend toen hij werd aangetrokken en niemand nam psv serieus toen. Ze werden goed belachelijk gemaakt in de media.

Mooie tijden.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:43 uur
Mjuman schreef:
Ach soms lijkt het wel alsof PSV wil optreden als opvanghuis voor uitgepiegelde Ajacieden - aankopen van Kluivert en Vink (destijds) leverden ook al veel rendement.
Hoe goedkoop toch duurkoop kan worden. Je kan die actie met v.d. Meyden ook in golftermen zien: was 't gelukt, was 't een birdy geweest.
Ach ja, Ajax gooit met z'n spelers en PSV dient als opvangtehuis en wordt er soms kampioen mee, zo diep is het Nederlands voetbal al gezonken.
Om in golftermen te spreken, de bal ligt in de bunker.

0
geplaatst: 25 mei 2010, 17:41 uur
Melito schreef:
Ach ja, Ajax gooit met z'n spelers en PSV dient als opvangtehuis en wordt er soms kampioen mee, zo diep is het Nederlands voetbal al gezonken.
Daar heeft Van Basten 'em zelf in gemept: als ik de cijfers van VI mag geloven heeft Ajax ruim 40 miljoen verloren op spelerstransacties de afgelopen 10 jaar en daarin zijn echt de tranfers van Sneijder, Babel en Huntelaar meegenomen. De enige coach die voor een positief resultaat zorgde, was Louis van Gaal. Sammy Kuffour was een van de latere blunders, Kennedy Bakircioglu, Evander Sno, Albert Luque, Darío Cvitanich, Laurent Delorge, Rob Wielaert etc.
PSV peert ook wel eens mis, maar minder frequent en op kleinere schaal. E.e.a. heeft imo te maken met een directeur techniek die op langere termijn verantwoordelijk is voor het technisch beleid en het reilen en zeilen van een team. Trainers denken veel meer in termen van korte termijn en wat dat betekent weet iedereen: iedere trainer wil graag zijn eigen favorieten halen en/of pushen en dat betekent dat in het geval van Ajax sommige spelers in een veeltal van rollen worden gebruikt (Emanuelson) of zelfs verpieteren - Aisatti of Wielaert - en die laatste was een vaste waarde bij de huidige landskampioen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.