MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
U als Ajacied weet hoe het voelt om kutspelers aan te trekken, ook nog eens voor veel geld, veel salaris en langdurige contracten.

Ik heb geen idee hoe het voelt. Ik trek ze zelf nooit aan.

boomkat
Hoewel hij graag voor Barcelona zou spelen, heeft Fabregas warme gevoelens voor Arsenal. ,,Soms voel ik meer liefde bij Arsenal dan in mijn eigen huis'', aldus Fabregas. ,,Ik heb groot respect voor Arsene Wenger. Hij zei me mijn toekomst aan hem over te laten en dat doe ik ook: ik concentreer me op voetballen.''

En verder:

Arsenal is echter niet bereid hem te laten gaan mits Barcelona een recordbedrag van 80 miljoen pond (94 miljoen euro) voor de middenvelder betaalt.

Bron: AD

Mocht 'ie vertrekken dan kan ik er mee leven .

Zorin
Tennis...best wel langdradig vaak..... . Geef mij maar snelschaken, maar dan wel héél erg snel.

Goed vanavond voetballuh....gokje? Ik denk.....tweeh- null

boomkat
Tennis is cool.

Zorin schreef:
Tennis...best wel langdradig vaak.

Daar dacht Soderling toch heel anders over vandaag.

En anders Dent wel.

Vrouwentennis .....

Voorspelling voor vanavond NL-Mexico 3-1.

Zorin
Vrouwentennis mag ik wel graag naar kijken....duurt niet al te lang

Voorspelling voor vanavond NL-Mexico nul - nul
Zoals helaas wijlen Frits van Turenhout het zo mooi kon zeggen bij de toto-uitslagen.

Kruijswijk weer geweldig gereden Jammer dat de benen net niet goed genoeg waren voor de overwinning.

Giro is eigenlijk al jaren veel leuker, spannender dan de tour. Nu alleen nog een goede regisseur bij de RAI nemen, want het slechte regisseurswerk begint wel een beetje irritant te worden.

Thiemo de Bakker

Zorin
Aan Raymans reactie te zien heeft Tiemo gewonnen; klasse !

Knappe prestatie, eindelijk een (kleine) boost voor het Nederlandse tennis. Tsonga is zijn volgende tegenstander, dat zal een hele opgave worden.

P-DawG
Voorspelling vanavond: 2-0
Wel jammer dat Robben/Sneijder/Bommel er niet bij zijn.
Gelukkig zijn van Persie en van der Vaart er dan wel weer.

Zorin schreef:
Aan Raymans reactie te zien heeft Tiemo gewonnen; klasse !

Dat weet je maar nooit, misschien is Rayman wel opgewonden dat Thiemo verloren heeft. , dat kun je nooit voor een ander invullen.

Zorin
Nee hoor ; Rayman is een echte sportliefhebber.

Jaha, ik ben ook een sportliefhebber, maar dat wil niet zeggen.......

Ik heb het even opgezocht voor de geinteresseerde, Thiemo is naar de 3e ronde, gefeliciteerd jongen. , "we" doen weer mee!

Zorin
Melito schreef:
Jaha, ik ben ook een sportliefhebber, maar dat wil niet zeggen.......

Dat is zo; ik bedoelde meer da tRayman een beetje kennende hier + de Smiley je er zo goed als zeker vanuit kon gaan dat het positef was.

1-0 Inmiddels, v. Persie.

Maar ik kan nu alweer zien: Er gaan geblesseerden vallen. Verdomme

Zorin schreef:
(quote)

Dat is zo; ik bedoelde meer da tRayman een beetje kennende hier + de Smiley je er zo goed als zeker vanuit kon gaan dat het positef was.

Ooh, dat wist ik niet .

Mooie bal van Affelay. 2-0 van Persie

Inderdaad

En nu doet Affelay iets minder, had af moeten spelen.

Pellegrini definitief ontslagen, Mourinho gaat naar Real Madrid.
De Classico volgend seizoen zal ongetwijfeld een topeditie worden.

Wat faalde meerdere spelers in de tweede helft toch hard zeg..... Iedereen enthousiast over Anita, maar die heeft het niveau ook gewoon niet, tenminste niet vandaag (en dan hoor je het gewoon te laten zien). Ook Braafheid oogde onzeker, zelfde voor Bouhlarouz: Als hij doorkwam had je liever dat dat Van Der Wiel was, dramatische voorzetten. Engelaar kon niet overtuigen, zelfde voor Schaars. De Zeeuw speelde weer lekker egoïstisch en andere spelers kwamen te weinig aan de bal.

Zo genoeg gezeikt over de Nederlanders, over naar de Mexicanen. Een leuk elftal, maar zielig dat je in een oefeninterland moet gaan duwen om een inworp te krijgen en bovendien natrappen (?). Jammer. Frankrijk gaat het in ieder geval heel zwaar krijgen hiertegen.

Positief vielen Affelay en Van Persie op. Die deden wat ze moesten doen, en zo waren er meer die dat deden (voornamelijk degene die normaal in de basis 11 staan). In de tweede helft kwamen er steeds mindere spelers, en bij Mexico juist de goede spelers, daarom een nogal wisselende wedstrijd. Ben benieuwd naar wie er definitief afvallen morgen.

Marko
Als er nog iemand was die twijfelde, ik denk dat Afellay zijn deelname aan het WK wel verzilverd heeft. Speelde attractief aanvallend voetbal en kan op creatief vlak nog goed van pas komen als we het even niet van Robben of Sneijder moeten hebben.

Anita heeft me -op een enkele mooie tackle na- een serie aan stuiptrekkingen bezorgd. Het leek bij vlagen soms zelfs alsof hij gewoon niet op het veld stond. Sowieso kan de Nederlanse defensie heel wat beter georganiseerd worden, maar ik hoop toch dat het Braafheid wordt.

Zorin schreef:
Tennis...best wel langdradig vaak..... . Geef mij maar snelschaken, maar dan wel héél erg snel.

Goed vanavond voetballuh....gokje? Ik denk.....tweeh- null

Hey dat is van Studio Spaan toch???

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:56 uur

geplaatst: vandaag om 19:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.