MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
boomkat
Nicolage Rico schreef:
Had hij geweldig gevonden.

Dat dus vooral. Lekker boeiend dat ie niet 100% fit is. Op het moment dat Ruud in de laatste minuten nog iets moet forceren, komt daar een man van naam (en postuur) het veld op itt Huntelaar.

P-DawG
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Huntelaar speelt dan ook bij een (voor hem) kutclub die een kutseizoen heeft gedraaid waarin hij te weinig kansen heeft gekregen. Uiteraard dwing je dit ook zelf af, maar het komt er op neer dat hij bij de verkeerde club speelt.
Dat maakt mij allemaal vrij weinig uit om eerlijk te zijn. Ik wil gewoon de beste spelers geselecteerd zien worden en als dan Huntelaar die vrij weinig heeft gepresteerd bij Milan toch wordt geselecteerd ten koste van 1 van de beste spitsen ooit is dat imo gewoon bullshit. Maar goed Ruud is niet geselecteerd dat is al erg genoeg, ik laat het hierbij.

Ok - stel je heet Martin Demichelis (Argentinië - Bayern München) en

a. Ruud komt in het veld als invaller - wat denk je:

1. gee, da's die spits van HSV tegen wie ik laatst een heel lastige wedstrijd heb gehad.
2. die kan ik hebben

b. Klaas-Jan komt in het veld als invaller - wat denk je:

1. The Hunt dat wordt moeilijk - die speelt niet veel maar heeft een berereputatie.
2. die bankzitter van AC Milan kan ik hebben.

Voetbal is ook psychologie - vraag maar aan Mourinho. Maak de som maar!

corn1holio1 schreef:
(quote)

Vandaag zal heel veel duidelijk maken denk ik. De Mortirolo na al bijna 3 zware weken, dat moet pijnlijk zijn.Bijna 13 km tegen meer dan 10% gemiddeld, daar kan je gemakkelijk enkele minuten op verliezen.
Tsja, op de Zoncolan hield hij de schade ook erg binnen de perken. Ik hoop op Basso, maar ik ben er niet gerust op. Zeker omdat Evans met de tijdrit ook wat tijd gaat pakken (hoewel die te kort is om heel veel tijd te pakken, denk ik.)

EK 2016 in Frankrijk

Kos
Mjuman schreef:
Ok - stel je heet Martin Demichelis (Argentinië - Bayern München) en

a. Ruud komt in het veld als invaller - wat denk je:

1. gee, da's die spits van HSV tegen wie ik laatst een heel lastige wedstrijd heb gehad.
2. die kan ik hebben

b. Klaas-Jan komt in het veld als invaller - wat denk je:

1. The Hunt dat wordt moeilijk - die speelt niet veel maar heeft een berereputatie.
2. die bankzitter van AC Milan kan ik hebben.

Voetbal is ook psychologie - vraag maar aan Mourinho. Maak de som maar!

a) 1
b) hahahahahah

boomkat
. Geloof me nou maar, mensen scheiten hem als Ruud vedette-wise het veld op loopt.

boomkat schreef:
(quote)

Dat dus vooral. Lekker boeiend dat ie niet 100% fit is. Op het moment dat Ruud in de laatste minuten nog iets moet forceren, komt daar een man van naam (en postuur) het veld op itt Huntelaar.

Precies.

boomkat
Jij bent slim.

Mjuman schreef:
Ok - stel je heet Martin Demichelis (Argentinië - Bayern München)
Als ik Demichelis zou zijn zou ik Maradona uitlachen om mij als flut-verdediger op te stellen op een WK en bepaalde Inter-spelers thuis te laten.

Inter speler Milito die eerst niet geselecteerd was, gaat toch mee naar het WK

Gaby Milito niet

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Als ik Demichelis zou zijn zou ik Maradona uitlachen om mij als flut-verdediger op te stellen op een WK en bepaalde Inter-spelers thuis te laten.

Dan had je misschien wel zelfkennis, maar dan liep je niet over van eergevoel en financieel zou je moeten inleveren - maar goed da's actueel. Ik krijg de indruk dat de meesten wel snappen wat ik bedoel.

FlyLo schreef:
Gaby Milito niet

Naamgenoot van Pluisje wel!

Ik snap uiteraard wat je bedoelt, maar laat de andere landen onze spelers maar lekker onderschatten. Vind het ook een beetje hypothetisch eerlijk gezegd.

En weg is Thiemo weer...

(Volkomen terechte uitslag overigens)

Maar hij heeft het zeker wel goed gedaan!

Sandokan-veld schreef:
En weg is Thiemo weer...

(Volkomen terechte uitslag overigens)

Ik heb enkel het einde van de derde set en de vierde set gezien. Schandalig trouwens, dat het daarvoor nergens op tv te zien was (Sesamstraat ging voor ). De eerste set was volgens mij wel op TV, maar toen was ik nog uit het uitpuffen van mijn examen. Maar op basis van wat ik gezien had was het inderdaad volkomen terecht dat Tsonga gewonnen heeft. Mooie speler, vind ik.

Halverwege de 2e set gingen ze uit de lucht.

Er zijn een hoop kinderen die Sesamstraat kijken. Door de regen is het hele schema op z'n kop gezet. Vrij logisch allemaal.

speranza
C'è solo l'Inter!

boomkat
AC Milano KAKA . ROOD/ZWART!

Feyenoord.
Sean P.
Barton Fink.

speranza
Amala! Pazza Inter Amala!

Teunnis schreef:
(quote)

Schandalig trouwens, dat het daarvoor nergens op tv te zien was (Sesamstraat ging voor ). De eerste set was volgens mij wel op TV.

Tja de NOS zeker. Pfffff. Geen sportliefhebbers daar. Ik kan je zoveel voorbeelden van kloteporgrammering geven. Echt helemaal ruk bij de NOS.

Zorin
Teunnis schreef:
Ik heb enkel het einde van de derde set en de vierde set gezien. Schandalig trouwens, dat het daarvoor nergens op tv te zien was (Sesamstraat ging voor ).

Voor de tennisliefhebbers jammer , maar Sesamstraat moet al zo vaak wijken vanwege dat 'eeuwige' voetbal ....

speranza
Volgens mij gaat het hier over een andere sport.

Het lijkt alsof voetbal de enige sport is die er bestaat.
Alle andere sporten krijgen nauwelijks kansen.
Zoals schaken, dammen, bridgen, curling, golf en noem al die megasporten maar op.

Curling Schaken is ook hard (geen grap).

En Ruud moest gewoon mee.

Spanje wint pas ver in blessuretijd van Saoedie-Arabië (3-2) en Servië verliest met 1-0 van Nieuw-Zeeland. Verrassend.

speranza
Fabio Capello is volgens voorzitter Massimo Moratti één van de kandidaten om José Mourinho op te volgen als trainer van Internazionale. De Italiaan is op het wereldkampioenschap actief als bondscoach van Engeland. Mourinho is volgend seizoen coach van Real Madrid. ''Ik heb nog geen beslissing genomen. Capello is één van de kandidaten en hij heeft zeker een goede kans'', aldus Moratti vrijdag tegenover de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport.

Bron: nusport.nl

Joy4ever schreef:
Spanje wint pas ver in blessuretijd van Saoedie-Arabië (3-2) en Servië verliest met 1-0 van Nieuw-Zeeland. Verrassend.

Nieuw-Zeeland wordt gewoon wereldkampioen, zoals ik heb voorspeld...

Net terug uit de USA. Daar zie je nu alleen maar de NBA finales op televisie, wel leuk uiteraard. Blij dat ik nu ook aan de Oranje koorts mee kan gaan doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.