Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juni 2010, 19:54 uur
Bertus schreef:
Had dan meteen de Wuppies weer van stal gehaald...
Had dan meteen de Wuppies weer van stal gehaald...
Het is maar goed dat jij geen marketing doet bij de AH.
0
geplaatst: 3 juni 2010, 00:21 uur
hank2 schreef: Maar vergeet niet hoeveel watt Cancellara kan wegtrappen,
...Ik had het gevoel vorig jaar tijdens de proloog van de Vuelta op het TT circuit in Assen dat hij van een andere planeet was.In vergelijking met alle andere renners zag het er zo veel krachtiger uit, maar zo mooi ook, alles straalde kracht uit.
Was gaaf om te zien.
Maar die gozer heeft zowiezo een enorme uitstaling: tijdens de huldiging leek het wel of jij twee meter tien was of zo.
Maar dat kan ook door die kleine spanjaardjes die er naast stonden zijn gekomen,
0
geplaatst: 3 juni 2010, 15:52 uur
VI schreef:
Jong-Hun Kim, bondscoach van Noord-Korea, dacht met een handigheidje een extra spits mee te kunnen nemen naar het WK in Zuid-Afrika. De FIFA geeft echter geen toestemming voor de truc.
De Noord-Koreaanse keuzeheer liet aanvaller Myong-Won Kim als één van zijn keepers meegaan naar de eindronde. De wereldvoetbalbond heeft inmiddels laten weten dat Kim mee mag doen aan het WK, maar alleen als keeper. 'De selecties die 1 juni zijn ingeleverd bij de FIFA mogen bestaan uit niet meer dan 23 spelers, waarvan drie keepers. Daar mag niet meer van afgeweken worden', laat de FIFA via een statement weten.
'De enige uitzondering is in het geval van een serieuze blessure bij een speler op de lijst van 23. Die mag tot 24 uur voor de eerste wedstrijd van een landenteam vervangen worden', vervolgt het statement.
'De drie spelers die op de lijst staan als doelman mogen niet ingezet worden als veldspeler. Dus om de kwestie over de Noord-Koreaanse speler te beantwoorden: Myong-Won Kim mag op het WK alleen in actie komen als keeper', aldus de FIFA-zegsman.
Jong-Hun Kim, bondscoach van Noord-Korea, dacht met een handigheidje een extra spits mee te kunnen nemen naar het WK in Zuid-Afrika. De FIFA geeft echter geen toestemming voor de truc.
De Noord-Koreaanse keuzeheer liet aanvaller Myong-Won Kim als één van zijn keepers meegaan naar de eindronde. De wereldvoetbalbond heeft inmiddels laten weten dat Kim mee mag doen aan het WK, maar alleen als keeper. 'De selecties die 1 juni zijn ingeleverd bij de FIFA mogen bestaan uit niet meer dan 23 spelers, waarvan drie keepers. Daar mag niet meer van afgeweken worden', laat de FIFA via een statement weten.
'De enige uitzondering is in het geval van een serieuze blessure bij een speler op de lijst van 23. Die mag tot 24 uur voor de eerste wedstrijd van een landenteam vervangen worden', vervolgt het statement.
'De drie spelers die op de lijst staan als doelman mogen niet ingezet worden als veldspeler. Dus om de kwestie over de Noord-Koreaanse speler te beantwoorden: Myong-Won Kim mag op het WK alleen in actie komen als keeper', aldus de FIFA-zegsman.

0
geplaatst: 3 juni 2010, 16:08 uur
De Rabobank-wielerploeg neemt vijf Nederlandse renners mee naar de Tour de France.
Lars Boom en Maarten Tjallingii maken hun debuut in de ronde, die op 3 juli van start gaat in Rotterdam.
De ploeg bestaat daarnaast uit Robert Gesink, Koos Moerenhout, Laurens ten Dam, de Rus Denis Mentsjov, de Spanjaarden Oscar Freire en Manuel Garate en de Duitser Grischa Niermann.
Lars Boom en Maarten Tjallingii maken hun debuut in de ronde, die op 3 juli van start gaat in Rotterdam.
De ploeg bestaat daarnaast uit Robert Gesink, Koos Moerenhout, Laurens ten Dam, de Rus Denis Mentsjov, de Spanjaarden Oscar Freire en Manuel Garate en de Duitser Grischa Niermann.
0
geplaatst: 3 juni 2010, 17:37 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik vraag me af wie wel de marketing doet bij Appie. Deze beesten zijn toch precies de wuppies van een paar jaar geleden? Ze hadden best wat nieuws mogen verzinnen...
0
geplaatst: 3 juni 2010, 17:43 uur
Bertus schreef:
Ik vraag me af wie wel de marketing doet bij Appie. Deze beesten zijn toch precies de wuppies van een paar jaar geleden? Ze hadden best wat nieuws mogen verzinnen...
(quote)
Dat is nou precies de essentie van marketing: ouwe wijn in nieuwe zakken, herpostioneren als een aanzienlijke verbetering en dan voor beduidend meer aan de mens brengen. Al hebben deze 'beessies' wel een flex-staart als innovatieve feature - je merkt het jargon vloeit moeiteloos uit mijn toetsenbord.
Mjuman kent nog heel goed de rosé van AH in de kartonnen verpakkingen - die schonk je dan over in een fatsoenlijke fles, want je wilde niet betrapt worden op het schenken van 'bocht' - welnu diezelfde rosé zit nu in een fles en kost een veelvoud.
0
geplaatst: 3 juni 2010, 18:14 uur
Zo zie je maar weer, commercieel inzicht is mij geheel en al vreemd 

0
geplaatst: 4 juni 2010, 17:29 uur
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/world_cup_2010/8722701.stm
Het zou wel een flinke aderlating zijn voor het WK als hij niet mee kan doen.
Het zou wel een flinke aderlating zijn voor het WK als hij niet mee kan doen.
0
geplaatst: 4 juni 2010, 17:45 uur
En Ferdinand mist ook het WK. Bovendien is Julio César momenteel uit met een lichte rugblessure. Milito sukkelt dan weer met de enkel.
Ondertussen toch al een hoop sterren die niet mee zullen doen dit WK (zeker bij Brazilië, Italië en Frankrijk).
edit: Drogba zou toch kunnen meedoen op het WK. Naar het schijnt zal hij terug fit zijn binnen de 10 dagen.
Ondertussen toch al een hoop sterren die niet mee zullen doen dit WK (zeker bij Brazilië, Italië en Frankrijk).
edit: Drogba zou toch kunnen meedoen op het WK. Naar het schijnt zal hij terug fit zijn binnen de 10 dagen.
0
geplaatst: 4 juni 2010, 18:04 uur
Matige partij, fraai gevecht: Söderling klopt Berdych en staat in de finale van Roland Garros.
0
geplaatst: 4 juni 2010, 18:24 uur
Wel een hoog dorpspleinpraat over wie wel en wie niet op het WK - zal me 3* jeuken, ik zie wel wie er in het veld staat. Ik vind dit echt van het niveau kapperpraat en tantekletskoek.
Komt er eens een leuke finale met een sterke Zweed op Roland Garros tegen de gedoodverfde winnaar, blijven de besjes zwatelen over wie wel en wie niet op het WK. Wakker worden dames, er is meer sport dan voorkaarten over het WK.
Komt er eens een leuke finale met een sterke Zweed op Roland Garros tegen de gedoodverfde winnaar, blijven de besjes zwatelen over wie wel en wie niet op het WK. Wakker worden dames, er is meer sport dan voorkaarten over het WK.

0
geplaatst: 4 juni 2010, 19:02 uur
Ik heb het tennis ook een tijdje aangehad. Had niet gedacht dat Berdych het zo goed zou doen: speelt al jaren constant, maar zo hoog had ie nog niet gepiekt volgens mij. Söderling won vorig jaar van Nadal op Rolland Garros, dus dat gaat nog een leuke finale worden (ervan uitgaande dat Nadal het gaat halen).
0
geplaatst: 4 juni 2010, 19:21 uur
En inderdaad, niet minder dan logisch wint Nadal in drie sets van Melzer en dus hebben we een mooie finale voor de boeg. Toch denk ik dat Rafael ook die relatief makkelijk gaat winnen, aangezien Söderling toch een vijf-setter in de benen heeft. Bovendien vind ik dat Nadal op gravel meer kwaliteiten heeft. Nou ja, hopelijk gaat het toch een boeiend gevecht worden.
0
geplaatst: 4 juni 2010, 20:33 uur
Mjuman schreef:
Wel een hoog dorpspleinpraat over wie wel en wie niet op het WK - zal me 3* jeuken, ik zie wel wie er in het veld staat. Ik vind dit echt van het niveau kapperpraat en tantekletskoek.
Moet je tegen de rest van Nederland vertellen, ruim een week voor de WK zijn ze de huizen/straten al aan het vervuilen met het oranje.
De verwachting is dat er voor 200 miljoen Euro aan oranje zooi verkocht gaat worden dit weekend. Sta ik daar met m'n rood wit blauw vlaggetje volgende week.
0
geplaatst: 4 juni 2010, 21:10 uur
Ik baal van de NOS en hoop dat ze de rechten voor Roland Garros snel kwijtraken aan een commerciële omroep. Als je die rechten hebt doe er dan ook wat mee en zendt gewoon alles uit tot het klaar is, Sesamstraat of niet.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 juni 2010, 21:35 uur
Ik zoek een plaats voor dit bericht... Jan Wauters is vandaag overleden, de radiostem voor het voetbal de zaterdagavond, kennis én poëzie in één man samengebundeld. Wij Belgen moeten hem maar al te goed kennen.
0
geplaatst: 4 juni 2010, 22:29 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik zoek een plaats voor dit bericht... Jan Wauters is vandaag overleden, de radiostem voor het voetbal de zaterdagavond, kennis én poëzie in één man samengebundeld. Wij Belgen moeten hem maar al te goed kennen.
RIP, In de rubriek RIP
0
geplaatst: 4 juni 2010, 22:33 uur
Ik vind het altijd wel mooi als die oranjekoorts weer komt. Naast een sportevenement is het ook een waar volksfeest (als oranje wel wint natuurlijk
)
Je oom die even gaat vertellen hoe het spelletje in elkaar steekt terwijl die er geen hout van snapt. Straten versiert met oranje vlaggetjes. Iedereen loopt er als een idioot bij met opblaasbare oranje molenhoedjes enzo.
Laat de oranjekoorts maar komen!
) Je oom die even gaat vertellen hoe het spelletje in elkaar steekt terwijl die er geen hout van snapt. Straten versiert met oranje vlaggetjes. Iedereen loopt er als een idioot bij met opblaasbare oranje molenhoedjes enzo.
Laat de oranjekoorts maar komen!

0
speranza
geplaatst: 4 juni 2010, 22:56 uur
Het zou prachtig zijn als Robin Söderling opnieuw van Rafael Nadal wint.
0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:02 uur
speranza schreef:
Het zou prachtig zijn als Robin Söderling opnieuw van Rafael Nadal wint.
Nog mooier zou zijn als Nadal van Söderling wint Het zou prachtig zijn als Robin Söderling opnieuw van Rafael Nadal wint.

0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:03 uur
Mja, de poulefase komen we zonder Robben ook wel door. Hopelijk is ie er daarna weer bij.
*houdt hoop*
*houdt hoop*
0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:04 uur
Klopt, dat was ook mijn eerste gedachte. Dan ben je alweer 3 weken verder... Maar dan moet hij wel volledig fit zijn.
0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:06 uur
Ik zou ook niet weten wie we als vervanger zouden moeten oproepen. Lens? Met alle respect, maar met Elia, Kuyt, Affelay en Babel zijn de flanken wel voldoende bezet. Ik zou dan nog eerder Ruud alsnog oproepen...
0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:09 uur
Oneens. We hebben al twee centrumspitsen en Kuijt zou daar ook nog uit de voeten kunnen. Zowel Robben als Elia lieten zien wat voor een wapen je hebt als je snelle en behendige buitenspelers kunt opstellen. Lens lijkt me de logische vervanger voor mocht Robben het niet redden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.