Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:15 uur
Ik zou ook voor Lens gaan als vervanger...laten we hopen dat het meevalt met de blessure of dat er nog een wondertje verricht kan worden mbv een paardenplacenta. Het zou wel een ontzettende domper zijn als Robben het gehele WK zou moeten missen.
0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:53 uur
El Ninjo schreef:
Ik zou ook voor Lens gaan als vervanger...laten we hopen dat het meevalt met de blessure of dat er nog een wondertje verricht kan worden mbv een paardenplacenta. Het zou wel een ontzettende domper zijn als Robben het gehele WK zou moeten missen.
Ook voor jouw poule, El Ninjo. Nu gaat iedereen van Persie als topscoorder van Oranje invullen.

0
geplaatst: 5 juni 2010, 17:56 uur
Volgens mij hoopt R&P dat Siem de Jong Robben moet gaan vervangen 

0
geplaatst: 5 juni 2010, 18:22 uur

Overigens geef ik niet zo veel om het NL elftal, maar ik vind het jammer als topspelers moeten afhaken voor het WK. Ik zie toch het liefst al die spelers voetballen, daarom ook jammer dat Drogba, Mikel en Ballack afgevallen zijn.
0
geplaatst: 5 juni 2010, 19:45 uur
Volgens de wakkere krant van NL is het vrijwel zeker dat de hamstring van Robben gescheurd is...als dat zo is dan is het exit WK.
0
boomkat
geplaatst: 5 juni 2010, 21:35 uur
NL altijd pech. Als het dit jaar niet lukt dan nooit niet.
0
boomkat
geplaatst: 5 juni 2010, 22:48 uur
''...Benitez vuole portare Kuyt
e Mascherano all'Inter...''
Hmmm.
e Mascherano all'Inter...''
Hmmm.
0
geplaatst: 5 juni 2010, 23:55 uur
Gaat Benitez definitief naar Inter dan?
En wat moeten ze daar met Mascherano als ze Cambiasso al hebben?
En wat moeten ze daar met Mascherano als ze Cambiasso al hebben?
0
speranza
geplaatst: 5 juni 2010, 23:57 uur
Nog een Argentijnse bijzonder sterke controlerende middenvelder maakt Inter nog sterker dan ze al zijn. Wel jammer dat Maicon met Mourinho meegaat naar Real Madrid.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 00:00 uur
El Ninjo schreef:
Volgens de wakkere krant van NL is het vrijwel zeker dat de hamstring van Robben gescheurd is...als dat zo is dan is het exit WK.
Toch jammer dat je zo goed kan voetballen met een lichaam dat niet geschikt is voor topsport.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 01:10 uur
Mocht Robben exit zijn, dan gewoon zeker VdV opstellen en Lens terughalen! Willen we nog enige kans op kwartfinales houden enzo 

0
geplaatst: 6 juni 2010, 04:04 uur
El Ninjo schreef:
Volgens de wakkere krant van NL.
Volgens de wakkere krant van NL.
En wat is de wakkere krant van Nederland dan ?
0
geplaatst: 6 juni 2010, 04:58 uur
Oke Robben is een ontzettend goede speler, maar uiteindelijk draait voetbal ook een beetje om de vorm van de dag. NL heeft verder nog steeds een topteam in huis vind ik, daar wordt het met het ontbreken van Robben niet anders van. De verdediding wordt bekritiseerd oke...maar meer omdat de aanval zo ontzettend goed is mijns insziens. Dit wk gaat het hem worden! 

0
geplaatst: 6 juni 2010, 09:42 uur
0
geplaatst: 6 juni 2010, 10:03 uur
Nicolage Rico schreef:
Ook voor jouw poule, El Ninjo. Nu gaat iedereen van Persie als topscoorder van Oranje invullen.
Nou, dat heb ik voor die blessure al zo ingevuld (quote)

0
geplaatst: 6 juni 2010, 10:08 uur
speranza schreef:
Zonder Robben wordt Nederland geen wereldkampioen.
Zonder Robben wordt Nederland geen wereldkampioen.
Met Robben ook niet.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 11:14 uur
Het was mooi om de strijdlust en passie te zien van Schiavone. Hopelijk wordt Nadal - Söderling ook zo'n mooie pot, maar ik denk eigenlijk dat Nadal gehakt gaat maken van de Zweed.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 11:23 uur
Oldfart schreef:
Vertel een s wat meer FlyLo, waarom niet?
Vertel een s wat meer FlyLo, waarom niet?
Waarom wel? Er zijn meer dan genoeg teams die meer kwaliteit hebben en meer samenspel en teamgeest vertonen.
De slappe verdediging en het teveel aan ego's zal Oranje de das omdoen.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 12:23 uur
Ook zonder Robben moet Nederland makkelijk door de poule komen; tegen grotere landen moet hij er dan wel staan om extra klasse te geven.
0
boomkat
geplaatst: 6 juni 2010, 12:47 uur
FlyLo schreef:
Met Robben ook niet.
(quote)
Met Robben ook niet.
Wel waar. Dat was zo gepland. Voorbestemt. Uitverkoren.
0
speranza
geplaatst: 6 juni 2010, 13:00 uur
Teunnis schreef:
Het was mooi om de strijdlust en passie te zien van Schiavone. Hopelijk wordt Nadal - Söderling ook zo'n mooie pot, maar ik denk eigenlijk dat Nadal gehakt gaat maken van de Zweed.
Dat denk ik niet. De Spanjaard heeft hel veel moeite een antwoord te vinden op de mokerslagen van de Zweed. De wens is ook vader van deze gedachte.(quote)
0
speranza
geplaatst: 6 juni 2010, 13:01 uur
FlyLo schreef:
Waarom wel? Er zijn meer dan genoeg teams die meer kwaliteit hebben en meer samenspel en teamgeest vertonen.
Tegen Brazilië en Spanje is Nederland kansloos.(quote)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.