Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2010, 22:41 uur
Ik woon in België en ik moet non stop de Italianen aanhoren (incl stoeten met toeterende auto's tot diep in de nacht bij winst). Het wordt er echt niet leuker op ofzo.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 22:54 uur
In Brazilië weet 80% heel zeker dat ze wereldkampioen gaan worden. Chauvinisme is ook iets moois. Nederland hoort wmb tot de 5 favorieten (Spanje, Brazilië, Argentinië, Engeland en Oranje dus).
0
geplaatst: 6 juni 2010, 22:54 uur
Het zou mooi zijn als van Toorn Robben over een week weer fit heeft gekneed.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 23:18 uur
Ik denk dat ze hem veel te vroeg -dwz tijdens het WK - gaan brengen ("oh hij herstelt veeeeel beter dan verwacht") om vervolgens in zijn rentree opnieuw geblesseerd te raken. Nou ja, we zullen het zien.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 23:22 uur
Dat denk ik niet, Paap. Daar zullen ze wel heel voorzichtig mee zijn. In de poulefase hebben we Robben niet persé nodig.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 23:23 uur
Ik hoop dat Argentinie wereldkampioen wordt.
Benieuwd of Bilardo en Maradona hun beloftes dan nakomen.
Benieuwd of Bilardo en Maradona hun beloftes dan nakomen.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 23:26 uur
Boven Oranje, rayman?
Maradona trekt z'n kleren uit, toch? En dat wil jij zien?
En wat heeft Bilardo gezegd?
Maradona trekt z'n kleren uit, toch? En dat wil jij zien?
En wat heeft Bilardo gezegd?
0
geplaatst: 6 juni 2010, 23:28 uur
'Wie in de finale het beslissende doelpunt maakt, mag mij van achteren nemen', zei de Argentijnse teamchef Bilardo tegen de Argentijnse radiozender Telefe. 'Ik weet dat het pijn doet en dat mensen zeggen dat het gestoord is. Het maakt mij allemaal niet uit. Het gaat erom dat we wereldkampioen worden.'
Bilardo is 71...
http://www.vi.nl/Achtergronden/In-de-kantlijn/181373/Bilardo-biedt-zijn-lichaam-aan-voor-Argentijnse-WKtitel.htm
0
geplaatst: 6 juni 2010, 23:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat denk ik niet, Paap. Daar zullen ze wel heel voorzichtig mee zijn. In de poulefase hebben we Robben niet persé nodig.
Klopt, maar toch ben ik er bang voor dat ook de achtste finale/kwartfinale te vroeg komt. Smerige blessures, die hamstringkwaaltjes. Nou ja, ik heb er natuurlijk minder verstand van dan de medische ploeg van oranje, dus laten we hopen dat het goed komt..Dat denk ik niet, Paap. Daar zullen ze wel heel voorzichtig mee zijn. In de poulefase hebben we Robben niet persé nodig.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 00:06 uur
Het is natuurlijk *de* manier om de homo-emancipatie in het voetbal een zetje in de goede richting te geven. Goed voorbeeld (uit de kast komen tijdens de WK-finale) doet goed volgen. 

0
geplaatst: 7 juni 2010, 10:21 uur
Joy4ever schreef:
Hoeveel wedstrijden ben je van plan te gaan van het WK Voetbal:
Hoeveel wedstrijden ben je van plan te gaan van het WK Voetbal:
Ik moet eerst nog mijn ticket regelen...
0
geplaatst: 7 juni 2010, 15:16 uur
Lol @ die reacties 

Je moet wel heel erg stom, dom en idioot zijn wil je dit geloven. Zo’n uitslag kan je wel voorspellen, maar nooit kan vaststaan hoever een team komt. Dat is hetzelfde als dat ik ga uitlekken dat mijn voetbalteam komend seizoen kampioen wordt. Dat kan je toch van te voren niet zeggen, net als de penalty’s in de finale, nu kun je toch nog niet zeggen dat er 2 komen. De scheidsrechter is nog niet eens bekend voor die wedstrijd!

0
geplaatst: 7 juni 2010, 15:21 uur
Geniaal artikel
. Mensen die trouwens zulke reacties geven als de onderstaande mogen ze van mij een nekschot geven; damn wat word ik kriebelig daarvan.
. Mensen die trouwens zulke reacties geven als de onderstaande mogen ze van mij een nekschot geven; damn wat word ik kriebelig daarvan.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 15:56 uur
Paap_Floyd schreef:
De scheidsrechter is nog niet eens bekend voor die wedstrijd!
De scheidsrechter is nog niet eens bekend voor die wedstrijd!

0
geplaatst: 7 juni 2010, 18:26 uur
Dick van Toorn is van mening dat Arjen Robben mogelijk in de eerste poulewedstrijd tegen Denemarken al weer te bewonderen is op het speelveld. De fysiotherapeut die de aanvaller behandelt is positief over het herstel.
"Met een slag om de arm, denk ik dat het moet kunnen", waren de woorden van de fysiotherapeut tijdens het radioprogramma Tijd voor Twee van de KRO.
"Met een slag om de arm, denk ik dat het moet kunnen", waren de woorden van de fysiotherapeut tijdens het radioprogramma Tijd voor Twee van de KRO.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 19:01 uur
Als Bert verstandig is brengt ie Robben alleen wanneer het de eerste drie wedstrijden nodig is. Ik zie Robben namelijk geen heel toernooi spelen, tenzij ze er meteen uitvliegen.
0
geplaatst: 7 juni 2010, 19:11 uur
Uitzendinggemist.nl
Voor de liefhebbers is er een mooie documentaire gemaakt over nederlandse toptrainers die het hebben over het vak.
Voor de liefhebbers is er een mooie documentaire gemaakt over nederlandse toptrainers die het hebben over het vak.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 09:53 uur
Het lijkt net of Duitsland het E.K. wint...
Waar zijn die poule gegevens van MuMe, Joy? Kun je ze nog eens plaatsen?
Waar zijn die poule gegevens van MuMe, Joy? Kun je ze nog eens plaatsen?
0
geplaatst: 9 juni 2010, 09:59 uur
0
geplaatst: 9 juni 2010, 10:43 uur
Ik ga hem ook (nu serieus) invullen.
En ook die van El Ninjo, voor ik te laat ben.
En ook die van El Ninjo, voor ik te laat ben.

0
geplaatst: 9 juni 2010, 10:56 uur
MoMe-ers doen ook mee + bepaalde users (een aantal hebben zich in de loop der tijd bekendgemaakt) hebben zich onder een ander nickname ingeschreven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.