Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2010, 11:36 uur
Gewoon onderkoffer users dus....
Heb het ook ingevuld, met Uruguay als grootste verrassing (4e plaats).
Heb het ook ingevuld, met Uruguay als grootste verrassing (4e plaats).
0
geplaatst: 9 juni 2010, 11:39 uur
Ik verwacht geen verrassingen, behalve dat Duitsland in de achtste finale wordt uitgeschakeld door de Verenigde Staten.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 11:57 uur
Binnenkort ook mijn lijstje maar eens insturen.
Ik ga voor een Afrikaanse verassing en Uruguay acht ik zeer hoog in.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 12:03 uur
Thomzic schreef:
Grappig, Uruguay zie ik met geen mogelijkheid de poule overleven. Uruguay heeft zich de afgelopen paar WKs niet rechtstreeks weten te plaatsen. Zo goed zijn ze niet. Ik ben alleen benieuwd of Frankrijk het gaat redden. Sowieso is het voor de landen van Poule A zaak om eerste te worden omdat ze zo Argentinië ontlopen in de 1/8 finale.Ik ga voor een Afrikaanse verassing en Uruguay acht ik zeer hoog in.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 12:36 uur
Als je nog mee wilt doen met mijn pool (deelname 5 euro) moet je me even een pm sturen incl. je email adres, dan stuur ik alle info door.
Zit op dit moment rond de 120 deelnemers (dus nu al zo'n 600 euro in de pot) en de pool gaat echt heel de wereld over....gisteravond zelfs een antwoordformulier van iemand uit Thailand ontvangen, daarnaast ook deelnemers uit Spanje, Portugal, Frankrijk, Belgie, Duitsland, Engeland, Zwitserland, Italie en Argentinie....kortom een internationale krachtmeting.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 12:36 uur
Bij mij in 1 van de 3 pools waar ik aan mee doe wel. Uruguay heeft het geluk dat ze in een matige poule zitten. Frankrijk speelt echt uitermate slecht, die gaan niet ver komen...
0
geplaatst: 9 juni 2010, 12:37 uur
El Ninjo schreef:
Als je nog mee wilt doen met mijn pool (deelname 5 euro) moet je me even een pm sturen incl. je email adres, dan stuur ik alle info door.
Zit op dit moment rond de 120 deelnemers (dus nu al zo'n 600 euro in de pot) en de pool gaat echt heel de wereld over....gisteravond zelfs een antwoordformulier van iemand uit Thailand ontvangen, daarnaast ook deelnemers uit Spanje, Portugal, Frankrijk, Belgie, Duitsland, Engeland, Zwitserland, Italie en Argentinie....kortom een internationale krachtmeting.
Ik had het geld al een tijdje geleden over gemaakt en heb je een uurtje geleden de winnende voorspellingen gemaild.

Wel heel erg leuk dat het deelnemersveld zo internationaal is.

0
geplaatst: 9 juni 2010, 12:38 uur
Wanneer Frankrijk de huidige lijn blijft doortrekken op het WK, zullen ze niet eens winnen van Zuid Afrika. Wat betreft Uruguay, dat is meer een onderbuikgevoel.
En waarom heeft iedereen het over Argentinië? Ik vind dat echt geen ploeg om rekening mee te houden zolang Maradona aan het roer is.
En waarom heeft iedereen het over Argentinië? Ik vind dat echt geen ploeg om rekening mee te houden zolang Maradona aan het roer is.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 12:46 uur
El Ninjo schreef:
Dat is dan 40 deelnemers minder dan 2 jaar geleden... Of verwacht je nog veel? (quote)

0
geplaatst: 9 juni 2010, 12:53 uur
Inderdaad, zo haal je Mozambique niet Ninjo. Dat wordt een weekendje Ardennen, hooguit.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 13:36 uur
Thomzic schreef:
Al zet je Aad de Mos voor de ploeg dan nog komt Argentinië ver. Kwaliteit in het veld verloochent zich niet.En waarom heeft iedereen het over Argentinië? Ik vind dat echt geen ploeg om rekening mee te houden zolang Maradona aan het roer is.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 13:38 uur
Aad de Mos aan het roer.... Aad de Mos aan het roer... Aad d... Wat een goed idee eigenlijk.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 13:43 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Al zet je Aad de Mos voor de ploeg dan nog komt Argentinië ver. Kwaliteit in het veld verloochent zich niet. Dat zien we met Real Madrid wel ja...
0
geplaatst: 9 juni 2010, 13:43 uur
Thomzic schreef:
Tsja, het is individueel gezien veruit de sterkste ploeg die aanwezig is, met iedere andere coach zouden ze normaliter met 2 vingers in de neus wereldkampioen worden.. dus ik snap wel dat mensen daar toch nog wat van verwachten
Alleen die mongool aan het roer, afwachten wat voor invloed dat heeft.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 13:46 uur
Thomzic schreef:
Dat zien we met Real Madrid wel ja...
(quote)
Dat zien we met Real Madrid wel ja...
Die haalden inderdaad de meeste punten ooit in de reguliere competitie, op één ander team na. Dat dat nou net in hetzelfde seizoen was...
Argentinie wint niet, maar komt sowieso ver. Zo'n kwalificatiereeks zegt ook niet zoveel: in 2002 wist Brazilie zich ook maar ternauwernood te kwalificeren, om vervolgens relatief eenvoudig wereldkampioen te worden.
Wisten jullie trouwens dat de vuvuzela een Nederlandse uitvinding is?

aanmoedigen Nederlands Elftal met toeter / encouraging the Dutch National team by blowing a horn. on Flickr - Photo Sharing!
0
geplaatst: 9 juni 2010, 14:47 uur
En dan zijn er nog mensen die Spanje géén WK-favoriet noemen?
Iniesta
Hopelijk valt zijn eventuele blessure goed mee.
Iniesta

Hopelijk valt zijn eventuele blessure goed mee.
0
boomkat
geplaatst: 9 juni 2010, 16:28 uur
Spanje staat bij mij gewoon in de finale hoor, net als Nederland. Ik ben realist.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 16:42 uur
Wat een goal van Silva 
Zorin, ben je niet in de war met het EK Honkbal?

Zorin, ben je niet in de war met het EK Honkbal?
0
boomkat
geplaatst: 9 juni 2010, 16:48 uur
Snor zegt dat we ons geen zorgen hoeven te maken, hij voelt het gewoon
.
.
0
geplaatst: 9 juni 2010, 17:05 uur
Ik zeg dat we de kwartfinale van Brazilië verliezen. Ik hoop het ook, want het vergroot mijn kans op minimaal 210 euro (35% van minimaal 600).
Edit:
Edit:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.