Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Zorin
geplaatst: 14 juni 2010, 14:01 uur
Ik zit nog niet op het puntje van mijn stoel....
.....(ik ben er zelfs al af
)
.....(ik ben er zelfs al af
)
0
geplaatst: 14 juni 2010, 14:22 uur
Als het niet Oranje was, ging ik echt wat anders doen
"het mooiste voetbal ter wereld, daar moet je van leren"
Waarom zien we dat dan niet - verdedigen voetbal a.k.a. "gegroepeerd spelen" gee wat een eufemisme - sluipmoordenaarsvoetbal.
"het mooiste voetbal ter wereld, daar moet je van leren"
Waarom zien we dat dan niet - verdedigen voetbal a.k.a. "gegroepeerd spelen" gee wat een eufemisme - sluipmoordenaarsvoetbal.
0
Zorin
geplaatst: 14 juni 2010, 14:26 uur
Er moet wel best wat veranderen in de 2e helft aan Nederlandse zijde anders blijft het ...null-null...(en eerder 0-1)... 

0
geplaatst: 14 juni 2010, 14:38 uur
boomkat schreef:
?????????????
Ik bedoel het mooiste voetbal ter wereld, daar moet je van leren. Duitsland deed het fenomenaal, Spanje kan het fenomenaal en the DUTCH DELIGHT doet daar een schepje bovenop
.
En verder wens ik jullie gewoon plezier, mag dat niet
.
Maar nu ga ik de verbroedering opzoeken, tjuus.
?????????????
Ik bedoel het mooiste voetbal ter wereld, daar moet je van leren. Duitsland deed het fenomenaal, Spanje kan het fenomenaal en the DUTCH DELIGHT doet daar een schepje bovenop
.En verder wens ik jullie gewoon plezier, mag dat niet
.Maar nu ga ik de verbroedering opzoeken, tjuus.
U zei?
Ik ga verder studeren. Zelfs mijn cursus analyse is boeiender dan dit.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 15:27 uur
Boomkat voorspelde 2-0 met wereldvoetbal, echter, alleen zijn einduitslag klopt. Vrij vreselijke wedstrijd, maar beter zo beginnen dan zoals twee jaar geleden, denk ik.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 15:27 uur
Teleurstellend zeg. Gelukkig wel 3 punten, maar goed was het niet.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 15:33 uur
0
Benno
geplaatst: 14 juni 2010, 15:35 uur
Ach, hoe is dat nu te beoordelen. Het kan ook puur komen door het feit dat hij een helft minder gespeeld had dan zijn directe tegenstander. Bovendien zag in "trucje 1" geen briljant voetbal maar puur geluk.
Zijn voorbereidende actie bij het tweede doelpunt was natuurlijk wel aardig.
Zijn voorbereidende actie bij het tweede doelpunt was natuurlijk wel aardig.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 15:37 uur
Ging me niet in trucjes, maar om dreiging. Hij heeft in zijn invalbeurt meer laten zien dan die over het paard getilde dwerg Sneijder, aan wie ik meer en meer een hekel krijg. There, I said it.
0
Zorin
geplaatst: 14 juni 2010, 15:39 uur
Ik vond er geen bal aan....
....: met Elia was erin ieder geval wat dreigng vanaf de flanken, in dit geval de linker. Ik ben zelf nooit een voorstander van Kluijt op de rechterkant en speel liever met echte buitenspelers met dreiging en 'uiteentrekking' van het gefriemel in het midden (als dat kan qua types en inzetbaarheid))......
....: met Elia was erin ieder geval wat dreigng vanaf de flanken, in dit geval de linker. Ik ben zelf nooit een voorstander van Kluijt op de rechterkant en speel liever met echte buitenspelers met dreiging en 'uiteentrekking' van het gefriemel in het midden (als dat kan qua types en inzetbaarheid))......
0
geplaatst: 14 juni 2010, 15:39 uur
Heb lekker aan de gewichten gehangen in de sportschool, wat een heerlijke rust 

0
geplaatst: 14 juni 2010, 15:40 uur
lebowski schreef:
Elia in de basis lijkt me...
Elia in de basis lijkt me...
Met flanken VDV-Kuyt kan je natuurlijk geen ploeg ontwrichten. Geen snelheid, veel te voorspelbaar.
0
Zorin
geplaatst: 14 juni 2010, 15:41 uur
Goed zo, Friek; jij bent/wordt een echte vent...... mét (spier)ballen....

0
geplaatst: 14 juni 2010, 15:49 uur
Zorin schreef:
(quote)
Zoek je toenadering/sjans Zorro?
0
Misterfool
geplaatst: 14 juni 2010, 15:50 uur
Elia speelde fenomenaal goed.
prachtig spel. Toch ben ik van mening dat hij beter niet in de basis kan.
het is echt zo'n speler die je inzet om in korte tijd het verschil te maken.
prachtig spel. Toch ben ik van mening dat hij beter niet in de basis kan.
het is echt zo'n speler die je inzet om in korte tijd het verschil te maken.
0
Ruby1966
geplaatst: 14 juni 2010, 15:54 uur
Je zou gek zijn om Elia in zo'n vorm niet meteen in de basis te zetten. Zeker zolang Robben niet inzetbaar is. Maar dat is mijn bescheiden mening 

0
Zorin
geplaatst: 14 juni 2010, 15:57 uur
Mjuman schreef:
Ben je jaloers?...
...en trouwens, het is Zorin; als je nu net zo "goed" leest als je schrijft, komt het allemaal wel goed, heer Mjuman.... 
0
geplaatst: 14 juni 2010, 16:07 uur
Zorin schreef:
Ben je jaloers?...
...en trouwens, het is Zorin; als je nu net zo "goed" leest als je schrijft, komt het allemaal wel goed, heer Mjuman....
(quote)
Ben je jaloers?...
Nee Z, Mjuman eet thuis heel lekker, snoept niet buiten de deur; voetbalde ooit wel - op het middenveld, regelmatig verdedigend - maar is geen mandekker.
Zit net te piekeren: als ik nu individueel sterren zou moeten geven, zou ik echt een probleem hebben om aan te geven wie er meer dan drie verdient. Naast Sneijder vond ik ook VP vrij irritant (en mazzeltov die vreemde overtreding), VDV niet echt effectief, De Jong niet bi; Kuijt doet regelmatig denken aan een jong paard. Verdeging was ok.
Die scheidsrechter was ook niet bijzonder - "top" volgens Franse voetballers; waarschijnlijk net zo top als de Franse keuken: dus eroverheen.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 16:16 uur
Een behoorlijk zwak Nederlands elftal, veel te statisch, spelers konden elkaar slecht vinden, steeds tikkie terug, behoorlijk zwak.
Te zwak voor de grote jongens of ze moeten gedurende het toernooi groeien.
Wachten tot Robben is opgekalefaterd lijkt me geen optie, trouwens de Denen hadden in het geheel geen kracht om een bres te slaan in de Nederlandse verdediging.
Maar de Nederlandse veldbezetting zal een stuk efficiënter moeten om verder te geraken en ze zullen spitsvondiger moeten spelen.
Het leek wel of ze niet geslapen hadden.
En die scheids, eerst maar eens oefenen bij de amateurs.
Te zwak voor de grote jongens of ze moeten gedurende het toernooi groeien.
Wachten tot Robben is opgekalefaterd lijkt me geen optie, trouwens de Denen hadden in het geheel geen kracht om een bres te slaan in de Nederlandse verdediging.
Maar de Nederlandse veldbezetting zal een stuk efficiënter moeten om verder te geraken en ze zullen spitsvondiger moeten spelen.
Het leek wel of ze niet geslapen hadden.
En die scheids, eerst maar eens oefenen bij de amateurs.
0
geplaatst: 14 juni 2010, 16:26 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Haha het valt vies tegen, maar dat was te verwachten.
Haha het valt vies tegen, maar dat was te verwachten.

Maargoed. Net thuis, een Denemarken dat natuurlijk op de verdediging speelt, en Nederland het moeilijk maakte om te voetballen. Tel derbij op dat veel spelers blijkbaar hun dag niet hadden. Vooral Van Der Vaart en Van Persie speelde erg matig.... En ja, dan wordt het lastig voor de andere spelers. Kuyt speelde overigens goed, en ook Elia en Afellay viel goed in. Eigenlijk een beetje een vreemde wedstrijd, de verdediging deed het goed, maar juist de grotere spelers van Nederland vielen vandaag tegen. Ik hoop dan ook dat de spelers dat zelf beseffen/wakker worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.