MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Mjuman schreef:
maar is geen mandekker.

Dus als een man een andere man een compliment geeft over naar de sportschool gaan, ben je gelijk een mandekker?

Jij moet nog een hoop leren

Mijn beoordeling:

Stekelenburg: 7
Matthijsen: 6,5
Heitinga: 7
v.d. Wiel: 6
v. Bronckhorst: 5,5
v. Bommel: 7
de Jong: 6
Kuijt: 6
Sneijder: 6
v.d. Vaart: 5
v. Persie: 4,5
Elia: 7
Afellay: 6,5
de Zeeuw: *te kort gespeeld

Met andere woorden: het gehele elftal een "zesje", net met de hakken over de sloot

Afellay zo laag? Zeker toch wel een 7.

MJ_DA_MAN schreef:
Afellay zo laag? Zeker toch wel een 7.

ow, typfoutje, had 6,5 moeten zijn. Aangepast

Ach het is de eerste wedstrijd. Denemarken hield de boel dicht tot ze niet langer konden (na de eigen goal) en daarna was het snel afgelopen. Het zal wat nervositeit zijn, en inderdaad was Van Persie wel erg matig. Ik vrees echter niet voor de rest van de campagne. Ik ben vooral blij dat het verdedigend wel erg goed stond. Op de aanval heb je zoveel keuze dat het absoluut niet uitmaakt als Van Persie of Van der Vaart de tegenvallers van het toernooi worden. Dan zet je gewoon Elia, Affelay, Huntelaar of Babel neer. In de verdediging heb je echter niet zoveel materiaal van topniveau.

Net even half gekeken naar Kameroen-Japan, maar daar moet Nederland toch echt geen probleem mee hebben. Matige aanval, slechte keepers, Eto'o die niks kan laten zien....

Ik hoop wel dat ze de volgende wedstrijd De Jong eruit laten en De Zeeuw in de basis zetten. Wat een vuile overtredingen maakt hij altijd, gelukkig hield hij zich de tweede helft wat in.

Slecht spelen, wel winnen. Heerlijk en niets mis mee.

Helaas te laat voor de poule. Succes er mee

Dn!S schreef:
Ik ben vooral blij dat het verdedigend wel erg goed stond.

Dat zou ik toch niet zomaar zeggen. Soms lag die hele kant van v. Bronckhorst gewoon open. Met één cross waren ze er meteen door op de counter. Tegen sterkere landen kan ze dat wel eens duur te staan komen.

En Van Persie was inderdaad matig, maar Sneijder vond ik nog veel erger. Heel veel balverlies. Van der Vaart was wel ijverig maar kneep veel te vaak naar binnen; hij hoort, m.i., gewoon niet thuis op die positie.

Verder ben ik ook geen fan van Kuyt, maarja. Afellay kwam 'prima' in, net als Elia, maar geen idee of zij ook hun verdedigende taak normaal gezien ter harte nemen ?
Zoniet kan Van Marwijk misschien toch maar best Kuyt laten staan.

Paraguay.

Prachtige uitslag tot nu toe

Italië 1-0 achter

Het enige hoogtepunt was de zeer coole baard van De Rossi

Leuk dat Japan gewonnen heeft van Kameroen. M'n vriendin belde me blij op vanuit Tokio daarnet. Nu heb ik toch twee ploegen om voor te juichen (gek ook dat ik er echt meteen spanning bij voelde toen ik de match keek). Zaterdag wordt natuurlijk helemaal leuk, helaas moet ik dan werken

Italie is zoals verwacht behoorlijk tegenvallend. Het is niet meer de ploeg die het 4 jaar geleden was. Zou opnieuw een verassing zijn als Paraguay de voorsprong vast kan houden.

boomkat
Ik heb even geen recht van spreken meer. Doei.

De eerste goal van Japan was wel mooi.

Italië-Paraguay vond ik een aardige wedstrijd, had ook niets verwacht van de Italianen (ook een 2-1 overwinning voor Paraguay voorspelt). Bij veel wedstrijden ontbreken de "echte" kansen, of veel goals. Misschien komt dat wanneer de zwakkere landen gaan spelen.

dix
Kill_illuminati schreef:
De eerste goal van Japan was wel mooi.

De laatste nog mooier

Prima uitslag voor NL, beter nu matig en dan later vlammen, dan vice versa à la 2 jaar geleden. Hoop alleen dat van Marwijk van der Vaart niet meer op links zet, wat een drama was dat...

Laten we hopen dat het niet een matig begin is en dan struikelen tot aan een matig einde tegen Portugal

2004 en 2006 waren inderdaad behoorlijk teleurstellend.

Na overleg vandaag met herman hebben we besloten om analoog aan MovieMeter een apart Sporttoto en -poules topic aan te maken en te kijken hoe dat werkt. Hierdoor zijn de standen en bijbehorende discussies met betrekking tot de diverse poules makkelijker terug te vinden en blijft het Algemene Sporttopic ook wat overzichtelijker.

Vanaf nu dus de standen en discussies niet meer hier plaatsen maar in het nieuwe topic. Ik plaats hierin nu ook de dagelijkse updates die ik uitstuur voor mijn voetbalpool, waaraan een aantal MuMeter gebruikers deelnemen, met als toevoeging een ranking vd MuMeter deelnemers.

Echt veel verstand hebben ze er nog steeds niet van:

(afbeelding)

Koenr schreef:
Paraguay.
Italia

Hoewel Italië duidelijk een leider ontbeert (hoewel De Rossi zijn best deed) hebben ze toch weer een mooi elftal in het veld staan. Veel jonge jongens. En wat een schitterend keeperstenue hebben ze . Je kan veel van Italianen zeggen maar smaken hebben ze!

Zorin
Ben ik wel met je eens; ik vind het blauw -wit van Italië ook één van mijn favoriete tenue's altijd.....

Zorin schreef:
Ben ik wel met je eens; ik vind het blauw -wit van Italië ook één van mijn favoriete tenue's altijd.....
Het tenue van Italie is wel eens mooier geweest. Ik vind het nu wat te druk, vooral die kousen.
Joy4ever schreef:
(quote)
Italia

Hoewel Italië duidelijk een leider ontbeert (hoewel De Rossi zijn best deed) hebben ze toch weer een mooi elftal in het veld staan. Veel jonge jongens. En wat een schitterend keeperstenue hebben ze . Je kan veel van Italianen zeggen maar smaken hebben ze!
Keepershirt van Engeland vind ik nog wel het mooist. Jammer van die keepers die ermee spelen

Die outfits van Paraguay vind ik tot nu toe denk ik de mooiste. De Paraguayanen spelen bijna altijd in een prachtige outfit.

Die vind ik niet mooi, maar dat komt omdat ik niet hou van meerdere verticale banen (en ook niet van horizontale trouwens). Een tenue in één kleur met misschien wat randjes/lijntjes van een andere kleur geniet mijn voorkeur.

Kroatië shirt (Niks voor jou denk ik Paap)

(afbeelding)

Net iets mooier dan die van Paraguay. Sowieso ben ik meestal wel fan van shirts met rood erin (Spanje, Feyenoord, enzovoorts).

Ik bedenk me dat ik bijvoorbeeld Barcelona en Argentinië wel mooie tenues hebben. Misschien hou ik niet van banen met een groot contrast ofzo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:23 uur

geplaatst: vandaag om 11:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.