MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Mmm ja, goed punt, helaas.

lebowski schreef:
Vier Noord-Koreaanse spelers spoorloos. Je kon er op wachten.

Wellicht was die Japanse Koreaan daar zo om aan het janken tijdens het volkslied

boomkat
Reijersen schreef:
Ja, ik moest Gourcuff ook al. Geweldige speler. Blanc zal hem straks wel opstellen. Heeft goed met hem samengewerkt bij Bordeaux

Nasri, Gourcuff en Ribery sowieso opstellen. Diarra en Benzema gewoon weer meenemen. Govou . Anelka . Henry niet inbrengen etc. etc.

Heel terecht au revoir. Helaas wel de toto fout (had 1-1) door die Fransen!!

Nasri was ook niet mee, boomkat

boomkat schreef:
Heel terecht au revoir. Helaas wel de toto fout (had 1-1) door die Fransen!!
Diego mag ze ook al niet, die fransen.

Fransen en homo's, allemaal één pot nat volgens Diego.

Fijne loting voor Robin Haase op Wimbledon. Mocht ie in de eerste rond reeds voor een stunt(je) zorgen door James Blake te verslaan wacht hem in ronde 2 Nadal

Klose rood, Servië 1-0 voor

Teunnis schreef:
Klose rood, Servië 1-0 voor

De stemming hier in de straat is ook behoorlijk omgeslagen...

lebowski schreef:
De stemming hier in de straat is ook behoorlijk omgeslagen...
Dat hebben ze ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen. Na één sterke wedstrijd tegen een mindere tegenstander al roepen dat je Weltmeister gaat worden .

Joy4ever schreef:
Na één sterke wedstrijd tegen een mindere tegenstander al roepen dat je Weltmeister gaat worden .

Het lijken wel Nederlanders

lebowski schreef:
Het lijken wel Nederlanders

Absoluut! Alleen waren we dit nog niet gewend van de "nederige" Duitsers .

Ik dacht dat alleen Nederlanders geen strafschoppen konden nemen
Die Serviers hebben wel knap mazzel dat ze een man meer hebben, ze worden nu al weggespeeld! Ik heb de eerste helft niet gezien, die zal er toch heel anders uitgezien hebben?

En dan missen ze ook nog eens een penalty

Auch....das tut weh.....heb maar klein stuk gezien, was de hele wedstrijd zo rommelig?

Au, au, daar gaat mijn pool

Logisch dat Podolski die penal mistte, want ik had 1-1.

0-1

En zo gaan ze van kampioenskandidaat weer terug naar 'we zien wel of ze de poule doorkomen'.
Oftewel: hoe opportunistisch kan voetbal zijn.

boomkat
Nicolage Rico schreef:
Logisch dat Podolski die penal mistte, want ik had 1-1.

ICH AUCH . Bizar trouwens als Duitsland de volgende ronde niet zal halen. Dan is echt een kut WK.

boomkat
Bertus schreef:
Ik heb de eerste helft niet gezien, die zal er toch heel anders uitgezien hebben?

Nee toen vielen de Duitsers erg tegen. Het was niet slecht, maar verre van het geniale spel tegen Australië. 1e kwartier naar rust waren ze op hun best.

In die zin wel weer goed terug gekomen van die rode kaart.

Ozil wisselen trouwens .

boomkat
Paap_Floyd schreef:
Nasri was ook niet mee, boomkat

Ja ik bedoel meer van die 3 zou ik altijd opstellen. Bij Benzema en Diarra is dat wat minder vanzelfsprekend (afgelopen seizoen), al zou Diarra/Diaby niet onderdoen voor Bommel/de Jong.

In ieder geval de selectie flink opschonen. En al die oude bollen eruit. Al zouden spelers als Henry en Anelka er bij Domenech over 2 jaar ook niet bij zitten.

Onbegrijpelijk eigenlijk dat Low Podolski erin laat, maar Özil wisselt. Na die dubbele wissel ging het eigenlijk alleen maar bergafwaarts.

Overigens wel genieten: die beelden van Joachim Low wiens ogen vuurspuwen, die flesjes weg trapt en bijna uit zijn vel barst van frustratie.

Duitse variant van de Robben-wissel?

Ik hoopte stiekem op een uitschakeling van Duitsland, en ik moet toegeven dat ik hier erg om moest lachen. Wát speelde Servië toch een bedroevend slecht potje voetbal, en wat was dit onverdiend. Maar toch vond ik het o zo leuk om te zien. Redelijke kans dat ze er gewoon uitvliegen.

Jammer dat de andere wedstrijden vandaag niet zo boeiend zijn, misschien wat meepikken van Engeland.

Duitsland wordt gewoon wereldkampioen hoor......zo gaan die dingen nu eenmaal.

Paap_Floyd schreef:
Duitse variant van de Robben-wissel?

Nee, dat vind ik niet. Nederland stond nog voor tegen Tjechië, dacht ik. Of was het toen al gelijk? Daarnaast was özil niet van dezelfde orde als Robben destijds.

Ik had Özil overigens niet gewisseld.

Nee, leek me ook niet.. Maar die ophef ineens
Ik heb de wedstrijd overigens niet gezien.

Levenvergeten schreef: Onbegrijpelijk eigenlijk dat Low Podolski erin laat, maar Özil wisselt.
...Low zei net op de Duitse tv dat Özil te vermoeid was en hij vers bloed wilde inbrengen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:54 uur

geplaatst: vandaag om 04:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.